AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Til deg som ble gravid: Fortell om dine første symptomer før positiv test Hvor mang dpo når du fikk symptomene? Når testet du positivt? Anonymkode: e295e...eda
Vestalinn Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til deg som ble gravid: Fortell om dine første symptomer før positiv test Hvor mang dpo når du fikk symptomene? Når testet du positivt? Anonymkode: e295e...eda Tett nese, forstoppet og trøtt Mener disse kom før positiv test som jeg fikk 11 dpo (digital).
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Utrolig vonde bryster, slapp og sliten i kroppen, feberlignende symptomer, tett i nesen. Hadde de i ca en uke før jeg tok en test mest for moro skyld som ble positiv. Gikk på ppiller så hadde ikke hatt mens på lenge Anonymkode: 97a74...e1e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig vonde bryster, slapp og sliten i kroppen, feberlignende symptomer, tett i nesen. Hadde de i ca en uke før jeg tok en test mest for moro skyld som ble positiv. Gikk på ppiller så hadde ikke hatt mens på lenge Anonymkode: 97a74...e1e Åjj;) det er visst vanlig med forkjølelse/feber symptomer i starten av graviditeten eller? Anonymkode: e295e...eda
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Var ekstra trøtt og puppene vokste!! Passet ingen bher- og skjønte ikke hvorfor😂 fikk positiv test 2 dager etterpå Anonymkode: ea0d1...157
Gjest bienvilleparish Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Du bare merker det lissom. Kan ikke forklare det.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #7 Skrevet 23. januar 2020 Har vært gravid 3 ganger, og det første jeg merket alle gangene var at jeg føltes tung i magen, akkurat som det var luft som ikke ville ut på en måte. Litt vanskelig å forklare. Dette startet rundt rundt forventet mens, eller litt før. Anonymkode: 25035...d1b
Jadzia Skrevet 23. januar 2020 #8 Skrevet 23. januar 2020 Med nummer en: kvalme to dager før jeg skulle hatt mensen nummer to: kvalme og bekkentrøbbel fra tre dager etter unnfangelsen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #9 Skrevet 23. januar 2020 11 minutter siden, Jadzia skrev: Med nummer en: kvalme to dager før jeg skulle hatt mensen nummer to: kvalme og bekkentrøbbel fra tre dager etter unnfangelsen. Fascinerende at du kunne merke at du var gravid før kroppen din visste at den var gravid 😂 Egget har jo ikke festet seg en gang. Anonymkode: fdd38...e41 3
Jadzia Skrevet 23. januar 2020 #10 Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fascinerende at du kunne merke at du var gravid før kroppen din visste at den var gravid 😂 Egget har jo ikke festet seg en gang. Anonymkode: fdd38...e41 Hadde hyperemesis helt til han var ute. Innlagt store deler av svangerskapet. Verste jeg har vært med på. 1
kaleidoskop Skrevet 23. januar 2020 #11 Skrevet 23. januar 2020 Ingen symptomer. Positiv test på ikm var "symptomet"
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #12 Skrevet 23. januar 2020 7 minutter siden, Jadzia skrev: Hadde hyperemesis helt til han var ute. Innlagt store deler av svangerskapet. Verste jeg har vært med på. Det forklarer ikke hvordan du kunne få symptomer før egget har festet seg, det er ikke fysisk mulig. Anonymkode: fdd38...e41 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå