AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Hei, ble sammen med kjæresten for noen mnd siden og vi har det kjempefint sammen, i innledningsfasen så hadde vi mye sex. Og vi har fortsatt sex ofte. Men til problemet, jeg vet at jeg får sex når jeg ønsker å ha sex, og at hun alltid vil være klar til en runde sex. Hun ønsker sex så ofte som mulig. Og om vi går et par dager uten sex så kan hun bli litt negativ, noe hun ikke skjuler. Men jeg tror jeg mister lysten av dette, jeg merker jeg sitter og tenker på at vi må ha sex før vi legger oss, for dette er noe hun kanskje forventer. Og når jeg får den tanken så mister jeg bare lysten på å ha sex med hun. Hun er tiltrekkende og vi har et godt sexliv. Men kan tanken på at hun alltid vil ha sex om jeg byr meg frem få meg til å ikke by meg frem? Anonymkode: 678c2...4cf
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kan tanken på at hun alltid vil ha sex om jeg byr meg frem få meg til å ikke by meg frem? Ja, slettes ikke usannsynlig. Interessant å bryte med tradisjonelle kjønnsroller, da. 😁
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Er det hun som tar mest initiativ til sex, eller har dere ofte sex fordi det har blitt en vane hver kveld? Jeg kjenner meg godt igjen, det som før var det beste med vårt forhold, har nå blitt det verste. I begynnelsen var vi veldig kåte og forelsket og det å ha sex daglig var helt topp. Men når kjæresten tok initiativ til sex så ofte at jeg ikke rakk å tenke tanken engang,så har det blitt pliktsex og lysten har forsvunnet. Jeg tror du må prøve å prate med dama di om forventninger til sex. Anonymkode: 7ee68...bcf
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det hun som tar mest initiativ til sex, eller har dere ofte sex fordi det har blitt en vane hver kveld? Jeg kjenner meg godt igjen, det som før var det beste med vårt forhold, har nå blitt det verste. I begynnelsen var vi veldig kåte og forelsket og det å ha sex daglig var helt topp. Men når kjæresten tok initiativ til sex så ofte at jeg ikke rakk å tenke tanken engang,så har det blitt pliktsex og lysten har forsvunnet. Jeg tror du må prøve å prate med dama di om forventninger til sex. Anonymkode: 7ee68...bcf Den siste tiden har det vært hun som har tatt mest initiativ til sex, men jeg tar også det. Jeg har snakket med hun om dette, men hun forstår ikke at jeg reagerer på denne måten. Hun blir bekymret for at jeg ikke tenner på hun osv. Anonymkode: 678c2...4cf
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Jeg tenker dere i utgangspunktet ikke er kompatible. Jeg var i et forhold hvor vi hadde sex nesten daglig i maaaaange år, selv med barn i bildet så ble det til at kveldskosen alltid var høydepunktet for kvelden. Vi nøt hverandre veldig! (ble samlivsbrudd av noe HELT annet enn sex og kjærlighet) Så fikk jeg ny samboer og han var sånn som deg, selv om jeg viste hvor mye jeg hadde lyst på han så ble han ikke kåt. Han ble faktisk først kåt når jeg sa at jeg fikk finne meg en fuckbuddy som kunne tilfredsstille meg. Da hadde vi hatt sex 2 ganger på 1 mnd over 6 mnd. Gikk lei, så jeg måtte dra fordi jeg begynte å føle at jeg ikke var mye verd. Også selv om jeg visste at det ikke var tilfellet. Helt fucked up ble jeg i hodet mitt. I ettertid så har det kommet frem at han hadde en seksuell preferanse som ikke var forenlig med min, han var bare ikke klar over det selv før i ettertid. Så han hende du må se litt på hva du evt tenner på? ekspermenter litt i tankene og finn din trigger? Anonymkode: 464e6...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Det at hun blir furten og sår og automatisk tenker at du ikke er kåt på henne fordi du ikke har lyst på sex HELE tiden, tenker jeg er en veldig barnslig tankegang og viser lite forståelse. Jeg hadde nok blitt ganske irritert av dette, ettersom jeg er lei av at mange damer tror at menn har kun en av og på bryter! Med en gang vi avviser eller ikke viser interesse så må det være noe galt.. Ville i første omgang tatt en alvorsprat og forklart henne grundig hvordan realiteten er, og hvis hun fortsatt ikke forstår dette så må du vurdere om dette er noe du vil holde ut med. Anonymkode: f4a50...847
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #7 Skrevet 24. januar 2020 På 23.1.2020 den 8.56, AnonymBruker skrev: Hei, ble sammen med kjæresten for noen mnd siden og vi har det kjempefint sammen, i innledningsfasen så hadde vi mye sex. Og vi har fortsatt sex ofte. Men til problemet, jeg vet at jeg får sex når jeg ønsker å ha sex, og at hun alltid vil være klar til en runde sex. Hun ønsker sex så ofte som mulig. Og om vi går et par dager uten sex så kan hun bli litt negativ, noe hun ikke skjuler. Men jeg tror jeg mister lysten av dette, jeg merker jeg sitter og tenker på at vi må ha sex før vi legger oss, for dette er noe hun kanskje forventer. Og når jeg får den tanken så mister jeg bare lysten på å ha sex med hun. Hun er tiltrekkende og vi har et godt sexliv. Men kan tanken på at hun alltid vil ha sex om jeg byr meg frem få meg til å ikke by meg frem? Anonymkode: 678c2...4cf Menn er jegere av natur og damer som byr seg frem hele tiden vil en mann miste interessen for over lengre tid. Menn må jakte for å være i modus. Anonymkode: b96e6...0b7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #8 Skrevet 24. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker dere i utgangspunktet ikke er kompatible. Jeg var i et forhold hvor vi hadde sex nesten daglig i maaaaange år, selv med barn i bildet så ble det til at kveldskosen alltid var høydepunktet for kvelden. Vi nøt hverandre veldig! (ble samlivsbrudd av noe HELT annet enn sex og kjærlighet) Så fikk jeg ny samboer og han var sånn som deg, selv om jeg viste hvor mye jeg hadde lyst på han så ble han ikke kåt. Han ble faktisk først kåt når jeg sa at jeg fikk finne meg en fuckbuddy som kunne tilfredsstille meg. Da hadde vi hatt sex 2 ganger på 1 mnd over 6 mnd. Gikk lei, så jeg måtte dra fordi jeg begynte å føle at jeg ikke var mye verd. Også selv om jeg visste at det ikke var tilfellet. Helt fucked up ble jeg i hodet mitt. I ettertid så har det kommet frem at han hadde en seksuell preferanse som ikke var forenlig med min, han var bare ikke klar over det selv før i ettertid. Så han hende du må se litt på hva du evt tenner på? ekspermenter litt i tankene og finn din trigger? Anonymkode: 464e6...6fa Hehe må le litt. De har enormt mye sex, så er ikke der feilen ligger. Har du lest hva han skrev? De har sex hele tiden. Skjønner godt han vil føle på det å ta initaiv noen ganger å "jakte" litt. Forskjell på å ha sex en gang hver andre mnd og hver dag. Anonymkode: b96e6...0b7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #9 Skrevet 24. januar 2020 Ja, slik er det jo begge veier og det er like sårt for den det gjelder. Du føler deg ikke særlig attraktiv og blir om mulig mer desperat og forsøker enda mer, som jo gjør at partneren rygger enda mer unna. Og sånn går det i en ond sirkel. Helt til den som har mest lyst på sex, bryter ut og finner en eller ei som er like glad i at partneren er veldig seksuell. Du vil kjenne på jakten, på spenningen og om du ikke møter motstand, vil det ikke være den samme spenningen som utløser begjæret. Mens hun vil føle seg lite attraktiv og sexy. Tror ikke dere har like preferanser seksuelt. Anonymkode: 7ded1...bdd
Pia Sofia Skrevet 24. januar 2020 #10 Skrevet 24. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn er jegere av natur og damer som byr seg frem hele tiden vil en mann miste interessen for over lengre tid. Menn må jakte for å være i modus. Anonymkode: b96e6...0b7 NOEN menn!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #11 Skrevet 24. januar 2020 På 23.1.2020 den 8.56, AnonymBruker skrev: Hei, ble sammen med kjæresten for noen mnd siden og vi har det kjempefint sammen, i innledningsfasen så hadde vi mye sex. Og vi har fortsatt sex ofte. Men til problemet, jeg vet at jeg får sex når jeg ønsker å ha sex, og at hun alltid vil være klar til en runde sex. Hun ønsker sex så ofte som mulig. Og om vi går et par dager uten sex så kan hun bli litt negativ, noe hun ikke skjuler. Men jeg tror jeg mister lysten av dette, jeg merker jeg sitter og tenker på at vi må ha sex før vi legger oss, for dette er noe hun kanskje forventer. Og når jeg får den tanken så mister jeg bare lysten på å ha sex med hun. Hun er tiltrekkende og vi har et godt sexliv. Men kan tanken på at hun alltid vil ha sex om jeg byr meg frem få meg til å ikke by meg frem? Anonymkode: 678c2...4cf Dette er slik alle damer føler for mannen sin. Anonymkode: cc617...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå