Gå til innhold

Hva er den beste klitoris vibratoren du har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du anbefale en bra en, gjerne vanntett. 
hva er din favoritt?

Anonymkode: 29ec8...05d

Skrevet

Womanizer, uten tvil

Anonymkode: e424e...4f4

Skrevet

SYKT fornøyd med Womanizer! Jeg er en av de som aldri har hatt orgasme tidligere, denne gjør susen både sammen med partner og alene. Beste kjøpet jeg noen gang har gjort!

Anonymkode: 61003...15e

Skrevet

Denne er den beste jeg har: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/Klitorisvibrator-happy-rabbit/

Mange kommer nok til å si Womanizer, men anbefaler deg å kjøpe via kondomeriet om du ikke har prøvd den før (pga orgasmegaranti). Den er jo dritdyr, og jeg fikk ikke orgasme av den - tvert i mot ble jeg så nummen at jeg ikke klarte å få orgasme av fingre/annen vibrator etterpå heller 😅 Verste jeg har prøvd. Så er glad jeg kunne bytte i noe annet! 

Anonymkode: 55a1a...a48

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en womanizer til dama og hun ble *veldig* fornøyd. :)

Orgasmene hennes har forandret seg over tid og blitt 'svakere'. Denne har fått de tilbake til gammelt nivå. :)

Gjest Sebrapiken
Skrevet

Jeg synes Womanizer er det mest oppskrytte og største tullet jeg noen gang har prøvd... 

Skrevet

Jeg liker womanizer, men den er ikke så praktisk å bruke under samleie etter min erfaring 😅 prøvde, men siden den må være plassert helt riktig over klitoris er det vanskelig å holde den på plass mens man blir penetrent. Måtte bare gi opp og kjøpe en annen vibrator til den slags bruk haha

Anonymkode: ca121...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...