AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Dette er min andre syklus etter MA. Jeg fikk TR på mandag, og begynte på Letrozol igår. På kvelden begynte jeg å bli skikkelig "støl" nederst på venstre side. Litt som når jeg har eggløsning, bare skarpere. I tillegg føler jeg meg veldig oppblåst. Smerten er der idag også, men mye mildere. Om jeg trykker på magen, så kjenner jeg det veldig godt. Noen som vet hva det kan være?! Anonymkode: 61288...718
Vestalinn Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Kan hende det er letrozolen som kickstarter FSH og for å modne egg? Føler det slik typisk når EL nærmer seg. Man kjenner nesten litt voksesmerter og er på grensen til vondt? Kjente veldig godt til dette syklusene etter min MA. Gikk ikke på letrozol, men hadde ekstra mye vondt i forkant av EL.
Havfrue8 Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 5 minutter siden, Vestalinn skrev: Kan hende det er letrozolen som kickstarter FSH og for å modne egg? Føler det slik typisk når EL nærmer seg. Man kjenner nesten litt voksesmerter og er på grensen til vondt? Kjente veldig godt til dette syklusene etter min MA. Gikk ikke på letrozol, men hadde ekstra mye vondt i forkant av EL. Ja, igår var det vondt. I dag kjennes det som sterke voksesmerter/holdsmerter.. Er bare på CD4 idag, så derfor jeg synes dette var i grenseland tidlig for EL å nærme seg Det gjenstår vel bare å se.. Ser ut som om at jeg kom bort i anonymknappen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå