Gå til innhold

Spiller han et spill med dette å ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vet når jeg er tilgjengelig. Han vet mønsteret for når jeg kan ringes/snappe. Likevel spiller han så kostbar! Over lengre tid har han kun tatt kontakt midt på dagen og en gang på ettermiddagen. Selv om han vet jeg gjerne skriver med han morgen som kveld. Hadde han vært opptatt hadde jeg forstått. Men når jeg ser han aktiv på sosiale media og skriver der, føles det merkelig at han ikke sjekker snap fra meg. Han sier han er interessert i meg og vil møte meg så mye som mulig. Men hvorfor så kostbar?

Anonymkode: 02ddf...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er dømt til å mislykkes, når du allerede nå er usikker på han.

Finn noen du ikke bare tror er trygg, men en som du vet er trygg. Det er smålig å gå rundt å være paranoid og føle at man ikke blir elsket, når det finnes garantert menn som vil gi deg den tryggheten. Da vil livet ditt bli så mye enklere.

Anonymkode: 1e83e...a06

Skrevet

Tar du kontakt med han da?

Anonymkode: 14a97...be9

Skrevet

Jeg har sagt til at han han får ta kontakt når det passer han, fordi jeg også tar kontakt når det passer for meg og svarer han så fort jeg kan.

Men når jeg nå ser at han har vært på sosiale medier og kommentert, men ikke sjekket om jeg har skrevet noe til han etter klokken 21 i går kveld..? 

Jeg vil ikke oppfattes som stalker, men skulle ønske han forsto at jeg gjerne vil høre fra han om kvelden og gjerne en melding om morgenen om det er mulig. 
Er det for mye å forlange?

Jeg er ganske sikker på at det er jeg som har tatt mest kontakt siste tiden. Skrevet meldinger, ringt, sendt bilder. Har alltid fått Svar/bilde og melding tilbake. Men ikke han som sender først.

ts

Anonymkode: 02ddf...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...