AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #1 Skrevet 23. januar 2020 Hei. Det hele begynte med da jeg var i Spania hos familie i 3 uker grunnet sykdom. Da jeg kom tilbake var kompisen min forandret, min barndomsvenn og en jeg ser på som en av mine beste venner (fortsatt). Jeg tok opp mine meninger om dette med han og fikk som svar at jeg tok feil osv. Jeg sa okei og lot det ligge. Men, så ble jeg syk i 4 dager og vi snakka ikke så mye, så ble jeg mye opptatt på grunn av jobb. Når jeg prøvde å få tak i han var han opptatt og det samme skjedde når han prøvde å få tak i meg. Tiden gikk, og sakte forsvant den gode kontakten vår, til slutt snakket vi bare en gang hver måned. Det gikk opp for meg hvor ille det var blitt. Jeg prøvde gjøre noe med dette! Jeg ville ha kontakten tilbake! Men det føltes ut som om jeg var den eneste som ville det... han virket likegyldig og fraværende. Han var ikke den samme. En dag tok han kontakt og var helt seg selv igjen, jeg ble så glad, og alt virket akkurat som før. Dette varte i kanskje 2 uker, plutselig fikk han seg kjæreste og da sluttet han kontakte meg å sluttet også å svare meg når jeg kontaktet han. I dag så jeg at han har blokkert meg over alt på sosiale medier. Jeg synes det er helt sykt, at en så god venn plutselig kan forandre seg til en totalt fremmed, og bare være borte. Jeg skjønner fortsatt ikke hva som skjedde. Jeg har aldri gjort han noe galt, aldri! Han fikk seg kjæreste og glemte meg, jeg blir så trist av dette. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, ville vel bare få det ut et sted! Anonymkode: b6f94...a1f
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2020 #2 Skrevet 24. januar 2020 Ikke ta det så personlig. Såklart setter han kjæresten foran alle andre og om kjæresten har feiloppfattet vennskapet deres, eksempelvis så dere hadde mye kontakt, du skrev du savnet han, sendte hjerter eller lignende så seff vil hun ikke dere to skal ha kontakt da. Da må han slette deg for å overbevise henne om at det ikke var noe mer mellom dere to. Sånn snur livet noen ganger, har skjedd meg også og jeg måtte jo bare respektere det og slutte å oppsøke kontakt eller mer forklaring. Tok noen år så var han singel igjen og addet meg, vi chattet litt men da hadde jeg fått kjæreste som ikke var komfortabel med det så satte seff han foran. Ingen sure miner mellom oss i vennskapet men livet endrer seg og man må prioritere det som er viktigst og nærmest Anonymkode: f8f3b...34f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå