Gå til innhold

Ledningsfri støvsuger. Dyson eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny en med god sugeevne og mer enn 15 minutters brukstid mellom ladingene da behovet for å støve ofte er stort her i huset. Vi har også små, trange soverom og stort pluss om den er fin å bruke på madrasser og i bilen også. Hvilken burde vi gå for? Mer opptatt av kvalitet enn pris. 

Anonymkode: 83644...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter. Kan også ta imot tips om støvsugere med ledning så lenge de er små og nette og lette å manøvrere. Det absolutt viktigste er sugestyrken. Noen er så fæle med å sette seg fast i gulvet så det blir rene styrketreningen å støvsuge raskt over gulvet.

Anonymkode: 83644...ebe

• 1 måned senere...
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har en ergorapido (Elektrolux) nå,men har litt lyst på en med lengre brukstid. Ergorapido er fin på smuler og smårusk,men erstatter ikke den vanlige støvsugeren. Er Dyson verdt pengene?

AnonymBruker
Skrevet

Har Bosh unlimited, den kommer med to batterier. Kan lade ett, mens jeg bruker det andre. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 1ca17...af4

AnonymBruker
Skrevet

Har dyson. Er kjempe fornøyd!

Jeg støvsuger flere ganger om dagen av og til, og så lenge jeg henger støvsugeren på ladeplassen når den ikke er i bruk så går det fint. Har fortsatt ikke opplevd å gå tom for strøm mens jeg støvsuger. 
Bruker den ofte i bilen. Har ikke støvsugd madrassen da, men den fungerer bra på sofaen. 

Anonymkode: 1e785...43c

Skrevet

Har en billig Dyson og er fornøyd. Den gikk dog tom for strøm da jeg støvsugde bilen, og jeg kom ikke like godt til pga selve motoren osv er stor og klumpete og munnstykket ble litt kort. 
Hadde jeg kjøpt en dyrere hadde det vært mer utstyr og bedre batteritid. 
Har liten leilighet og støvsuger lite, men ofte. Helt genial og har ikke brukt den gamle etter denne kom i hus! 

Skrevet

Jeg har en Electrolux, og den synes jeg er god. 

Selgeren anbefalte den eller Dyson

Skrevet

Basert på det du skriver høres det ut som de samme behovene som hos oss.

Jeg er på jakt selv etter ny ledningsfri støvsuger, og det ser ut til at jeg lander på Phillips speedpro max etter mye undersøkelser og sammenligninger. 

Skrevet

Meget fornøyd med min Philips SpeedPro Max. Kjøpt i fjor høst, og var toppmodell da - modell FC6823. Den har plenty batteritid og sugeeffekten er god. I testewr minst like bra som Dyson V10 -. den forrige toppmodellen.

Utslagsgivende for mitt valg var lyset i hovedmunnstykket. Genialt ved støvsuging under senger og møbler.

https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/pl-1611/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Bosch Athlet. Støvsuger overetasjen og trapp daglig (krøllete hund som drar med seg bøss inn + støvallergi på meg), og batteritiden holder godt til det. Det er en god del strøm igjen når vi er ferdig med den daglige støvsugingen. De dagene der vi støvsuger hele huset, hender det at den trenger en kort tur i laderen mellom etasjene. Lader seg fort opp. Ingen støvsugerpose - bøsset samler seg i en beholder som tømmes i søppelbøtten og settes inn igjen. Støvsugeren sier ifra når den må tømmes. Motorisert munnstykke hvor man tar ut børstene og renser dem ved behov.

Den er veldig lett og smidig med et godt håndtak, og kjekk å bruke i trapp. Tar heller ikke stor plass når den ikke er i bruk, vår bor bak døren inn til gangen. Den står av seg selv, så det er ikke behov for å montere en holder på vegg. Lades med en kabel mens støvsugeren står for egen maskin. Standard-munnstykket fungerer helt OK til å støvsuge sofa og madrass med, men det er også mulig å kjøpe en pakke med ekstrautstyr. Der følger det bl.a. med møbelmunnstykke.

Det er tre trinn. Trinn 1 er god til å få opp smårusk som kan sette seg fast i munnstykket. Trinn 2 holder stort sett til alt. Trinn 3 (turbo) bruker vi til å gå kjapt over etter vi har støvsugd ferdig eller til å suge opp fint rusk som vaskepulver og mel.

Vi er superfornøyde. :) 

Anonymkode: ba305...14a

AnonymBruker
Skrevet

En dyson holder til en 40 kvm leilighet, og da er det medberegnet å støvsuge sofaen. Etter det dør den ut.

Anonymkode: f54a5...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...