Mimmii Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Hei! Jeg har nettopp vært i gjennom en prosess med å gå fra svart til mellombrunt hår. Dessverre er hårfargen alt for varm, og jeg skulle gjerne fått den litt kaldere, om mulig. Har noen erfaring med blå/lilla/sølv shampoo til brunt hår? Har hørt mye bra om Loreal og Fudge sin, men er litt usikker på hvordan disse fungerer i brunt hår. Jeg har hørt at man kan kjøpe blå konditorfarge og blande sammen med en vanlig shampoo, vil det funke tror dere? Og selv om håret mitt helst trenger blåshampoo, vil Fudge sin lillashampoo ta vekk noe av det verste? Kan legge til at jeg har prøvd Fudge sin blåshampoo for brunetter, men jeg synes ikke den hadde så god effekt dessverre. Blir takknemlig for alle tips!
Ella Grisella Skrevet 23. januar 2020 #2 Skrevet 23. januar 2020 Hatt denne utfordringen i 20 år. Det er rødskjær i alle brune hårfarger, og det eneste som ville funket er grønn sjampo, men det finnes ikke. Håpløst!
Ella1 Skrevet 23. januar 2020 #3 Skrevet 23. januar 2020 Blå shampo fjernår gyldne toner i brunt hår. https://www.blush.no/product/1093704/haarpleie/shampoo/fudge-cool-brunette-blue-toning-shampoo?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMItvWs8ciZ5wIVGaaaCh3bNQHwEAQYAyABEgJ3RfD_BwE
Suma Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Har prøvd den blå shampoen og balsamen fra joico, men den funker ikke på mitt hår hvertfall. Samme problem med mitt brune hår🙄
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2020 #5 Skrevet 23. januar 2020 Denne er ganske kald/nøytral, blir litt mørkere enn på bildet. De har den på kiwi/meny. https://www.lyko.no/schwarzkopf/schwarzkopf-purecolo6.0-roasted-brown
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #6 Skrevet 23. januar 2020 Fudge blåsjampo (ikke lilla) er for brunt hår med rødtoner Anonymkode: f5bd0...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå