Gå til innhold

Hva liker ditt barn på 1.5 år å leke med? Og hva gjør dere når dere leker sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har masse leker, men føler hun går litt lei av lekene sine, tenkte om lekene ikke er etter utviklingen hennes eller spennende nok. Hun koser seg innimellom også. Vi leker mye sammen, gjemsel, leser bok, gjemmer bamser hun må finne, synger, maler, prøver å leke rollespill med figurer og dukker, hun skjønner faktisk litt av det, gjør mye annet også men kommer ikke på i farta. Vil gjerne høre hva dere gjør og hvordan deres barn leker av ren nysgjerrighet. Vårt barn synes det blir kjedelig i lengden i helgene hvis vi ikke finner på noe spessielt annet enn å ut en tur å bare være hjemme. Virker som hun liker at vi er litt på farten enten at vi drar på besøk, eller er på lekeland eller et eller annet. Virker som hun går litt leir om vi bare er hjemme og ute en tur.. 

Anonymkode: 4c163...a2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun liker i grunn ingen leker enda. Litt servise/lekemat. Elsker å ta på og av seg sokker 🤔 ellers litt bøker, glad i sang og musikk. Interessen for leker kommer gjerne mer etterhvert, tenker ikke noe over det. Lar henne styre på med det som fenger henne, om det er en sokk eller en pappeske hun kan legge ting oppi. 

Anonymkode: 69872...a86

Skrevet

Han (21 mnd) liker å bygge med klosser eller duplo, sortere bilene sine, tegne med tusj, sparke ball, leke med Brio-toget. Liker også å se i bøker, løpe frem og tilbake og «ta» meg, og synge. Men, maks i 10-15 min av gangen. Gleder meg til han orker å leke litt lenger av gangen. Nå blir han fort sint og utålmodig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...