Gå til innhold

Avslørte samboeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en dårlig magefølelse lenge og laget derfor en falsk profil på instagram og skrev til min samboer. Spurte om han kunne sende et sexy bilde og han sendte et nakenbilde to minutter inn i samtalen..Konfronterte han med dette.. Hva gjør jeg? Han har sagt unnskyld og vil ha tilgivelse, men forventer at jeg må ordne opp i mine følelser og at alt er min skyld.. Han sier dette er første gangen, men jeg har vanskelig for å tro på det.. Nå har han snudd på det sånn at jeg sitter med dårlig samvittighet.. tror jeg blir manipulert.. hva gjør jeg? Klarer ikke å tenke klart akkurat nå.. Vi har vært sammen i 1 år

Anonymkode: 80e9c...29f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump.

Anonymkode: 40e04...2a6

• Liker 23
Skrevet

Røm. Han manipulerer deg og er borderline utro. Dump han før du sitter i limet.

Anonymkode: ec452...fee

• Liker 19
Skrevet

Dette er ingen mann å spare på. Sett deg selv først og tenk at du er bedre enn som så. Fortsetter du forholdet setter du deg i en vond situasjon hvor du garantert blir såret igjen. Ønsker du det? 

Anonymkode: 866bd...5eb

• Liker 8
Skrevet

Aldri i verden om det er første gang. 

Anonymkode: cbd13...e44

• Liker 14
Skrevet

Dette blir aldri bedre.

• Liker 3
Skrevet

Hehe, no brainer denne. 

• Liker 6
Skrevet

Kan forstå at jeg virker dum som et brød, men har to barn som har blitt ekstremt glad i han og en stor familie som har tatt han imot.. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan forstå at jeg virker dum som et brød, men har to barn som har blitt ekstremt glad i han og en stor familie som har tatt han imot.. 

Og så..? 

Anonymkode: 7b458...4ee

• Liker 8
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke et problem som forsvinner. Hva tror du at du oppnår ved å utsette bruddet?

Anonymkode: ce431...de1

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å går du ikke nå så blir det bare enda verre senere. Har du respekt for deg selv og barna så ender du det nå. Det er vondt ja, men det beste for alle. 

Anonymkode: 866bd...5eb

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke et problem som forsvinner. Hva tror du at du oppnår ved å utsette bruddet?

Anonymkode: ce431...de1

Har avslørt utroskap i alle forhold jeg har vært i, så lurer på om menn bare er sånn? Kanskje jeg ikke har noe å tape på å la han bli da jeg Evt i neste forhold sikkert opplever det samme.. :( Sliten :( 

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde det kommet ann på hvordan han håndterer ting fremover. Dersom samboer min var utro eller gjorde tilsvarende en gang, kunne jeg ha tilgitt han. Men da ville jeg hatt full åpenhet. Dersom jeg hadde oppdaget shady atferd senere ville jeg avsluttet forholdet. Dersom jeg f.eks spurte om å sjekke sosiale mediene hans etc. ville det vært avgjørende om han lot meg se og jeg opplevde at han ikke hadde noe å skjule. 

Jeg har lest at mange damer her inne klikker angående ting som gjelder hensyn til privatliv, så dette er kanskje ikke en populær mening. 

Anonymkode: 758f8...d94

• Liker 1
Skrevet

Dra han med til samlivsterapeut hvis du ønsker å fortsette forholdet. 

Anonymkode: ddb1f...23a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært meg, hadde det kommet ann på hvordan han håndterer ting fremover. Dersom samboer min var utro eller gjorde tilsvarende en gang, kunne jeg ha tilgitt han. Men da ville jeg hatt full åpenhet. Dersom jeg hadde oppdaget shady atferd senere ville jeg avsluttet forholdet. Dersom jeg f.eks spurte om å sjekke sosiale mediene hans etc. ville det vært avgjørende om han lot meg se og jeg opplevde at han ikke hadde noe å skjule. 

Jeg har lest at mange damer her inne klikker angående ting som gjelder hensyn til privatliv, så dette er kanskje ikke en populær mening. 

Anonymkode: 758f8...d94

Takk for forståelse, for meg er ikke livet svart-hvitt og prøver alltid å finne løsninger.. Har sagt at han må bevise at han elsker meg, men jeg kommer nok ikke til å tilgi han noen gang. Men hvis han legger seg flat og innrømmer at det ikke er første gangen så kan jeg kanskje leve med det ihvertfall. 

Skrevet

Da fikk du jo se hva slags mann du har da.

Jeg hadde ikke nølt engang.

Haadeee

Familien din blir fort mindre glad i han, idet du sier han sender nakenbilder til fremmede 😛

Anonymkode: 6b9b4...6f3

• Liker 4
Skrevet

Tillitsbrudd er vanskelig å reparere. Kan du leve med å mistenke ham resten av livet? Luren på hvem han snakker med, hva han sender? Ikke utsett deg og barna dine for den tæringen! 

• Liker 5
Skrevet

Første gangen er bullshit. Han sendte deg bilde på to min, han vet hva han gjør og er nok notorisk utro, men dette er første gangen du oppdager det. Dessuten gaslighter han deg ekstremt! Han driter seg fullstendig ut, men legger skylden over på deg - han spiller offeret og du er den slemme. Lar du dette gå så skal du se du kommer til å angre. Han manipulerer deg, og dette kommer bare til å fortsette. Ender vel opp med at han gir deg kjærlighetserklæringer på kjærlighetserklæringer hver eneste gang du kommer til å buste han i fremtiden ("det var en glipp, det var din feil du gir meg ikke nok oppmerksomhet - plis jeg elsker deg, unnskyld jeg skal aldri gjøre det igjen - du er den eneste for meg, dette var første gang - ikke gå fra meg"  BULLSHIT.

Magefølelsen tar aldri feil. Godtar du dette = du godtar alt (i hans hodet) Dette lover ikke godt, spør om å se gjennom telefonen hans så skal du se at han nekter deg. Han har sikkert sendt bilder/chattet til 100 jenter på DM, eller skrevet et guttenavn på snapnavnet til noen som egentlig er en jente (cover uo) så du tror han snakker med en kompis. Klassisk. 

Han har allerede ødelagt tilliten din nå, hvorfor kaste bort flere år med potensielle skuffelser, null tillit, alltid være redd for å dra bort og la han være hjemme alene, mistanker hver gang han drar på byen osv osv. Redd deg selv og hjertet ditt før du ender opp i et langvarig forhold hvor du godtar emosjonell utroskap. Dette var ingen glipp, han valgte det selv.

Anonymkode: b839a...0d8

• Liker 4
Skrevet

Run Barry... Runnn

Anonymkode: b17fc...d4e

Skrevet

HAN sendte et nakenbilde til noen han ikke engang sendte. Det var helt frivillig. Det var en test. Så klart har du lov til å reagere på det, selv om det var slitt slemt av dem å lage en falsk profil. Synes han er den som trenger å forklare seg mest her. 

Anonymkode: a3c0a...4ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...