Plonk Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Har tenkt å ha svin indrefilet til middag i dag (og steke den i ovn, ser ut som det er lett å få til), men jeg lurer litt på hva vi skal ha til. Innbiller meg at det ville vært godt med noe litt søtt, som sviske eller pære (og det har vi i huset), men jeg ser ikke helt for meg hva eller hvordan. Noen lure tips? Har ellers gulrot, squash og løk tilgjengelig...
Arkana Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Hva med å helt enkelt steke de grønnsakene du nevnte + pære sammen i panne? Hvitløk i høres også godt ut. Og så ville jeg krydret med litt rosmarin, og har du en skvett hvitvin igjen er det ikke å forakte.
miss77 Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Nå er vel middagen din over, men.... Min absolutte favoritt til svin eller biff er smørstekt squash og champignon (fersk), krydret med salt, pepper, paprika og hvitløk. Nam Funker å steke i olje også, men blir best med ordentlig margarin. Kan forøvrig også bake det i ovnen/på grillen, bare pakke squashen og champignonen inn i aluminiumsfolie og putte en pakke kryddersmør oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå