Gå til innhold

Hvis jeg vinner 300millioner i lotto i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

så skal jeg kjøpe stort hus med stor hage, trappe ned til 50% jobb og kanskje prøvd på barn nr 4. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: e5e28...7bb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kasta ut kjerringa, kjøpt et digert hus og et par fete biler, og så levd livet! 

Anonymkode: 821b5...10f

• Liker 2
Skrevet

Gi penger til besteforeldrene mine, mamma, pappa og søskene mine slik at de kan leve godt. Reise på noen ferier som jeg og mannen min drømmer om men aldri har hatt råd til, samt dra på ferie med hele storfamilien ❤️Jeg ville kjøpt en sommerhytte. Men 300 millioner er for mye til behovet vårt. Ville jeg donert bort endel? Jeg håper det.

Anonymkode: 535d1...f5c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kasta ut kjerringa, kjøpt et digert hus og et par fete biler, og så levd livet! 

Er du bare med henne nå pga økonomisk trygghet?

• Liker 4
Skrevet

1. Slutta på jobben asap

2. kjøpt fet leilighet

3. Kjøpt fet bil

4. kjøpt fet leilighet til alle gutta

Anonymkode: 822dc...83d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Slutta på jobben asap

2. kjøpt fet leilighet

3. Kjøpt fet bil

4. kjøpt fet leilighet til alle gutta

Anonymkode: 822dc...83d

Nr 5. er ganske cute! haha

Skrevet

4*

Skrevet

Gjort mine søsken og mine foreldre til millionærer. Delt litt til resten av slekta, mine nærmeste og lokale lag og foreninger. Gitt 10 mill til forskning på ME. Bygd meg hytte. Bygd meg nytt hus, samt totalrenovert det jeg har nå. Kjøpt meg et par nye biler. Startet egen bedrift (dette har jeg planer om uansett), med mye kapital. Osv. For et liv det hadde vært! 

Anonymkode: abc74...953

• Liker 2
Gjest Forumhei
Skrevet

Hadde jobbet 10% , kanskje noen timer på mandag.. bare for å bli grinete og lei. Så hadde jeg tatt lang helg hver uke.

hadde reist litt, kjøpt stort hus og alle nabo tomtene så jeg slipper naboer. Så hadde jeg og kona kun drevet dank og knullet som kaninner mens ungene blir dumpet på skolen/barnehage🥳🥳🥂🍾

Gjest Forumhei
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi penger til besteforeldrene mine, mamma, pappa og søskene mine slik at de kan leve godt. Reise på noen ferier som jeg og mannen min drømmer om men aldri har hatt råd til, samt dra på ferie med hele storfamilien ❤️Jeg ville kjøpt en sommerhytte. Men 300 millioner er for mye til behovet vårt. Ville jeg donert bort endel? Jeg håper det.

Dumt å donere bort, bedre å spare til dine neste generasjoner. Vi nordmenn betaler så mye i skatt, hvor store summer blir sendt til fattigere land. Man trenger ikke å få dårlig samvittighet om penger faller i fanget.

Skrevet

Bet ned all gjeld

Donert penger

Gitt familien en slant

Tatt enda mer utdannelse

Investert i en god del

Satt penger på sparekonto 

Startet business

Jorda rundt reise

Kjøpt meg hus i sydligere strøk

Kjøpt meg en koselig hytte på fjellet i Norge

Hjulpet de fattige

Reist overalt å gitt godhet, kjærlighet og hjulpet mennesker til å ha troen på seg selv. 

Anonymkode: e4222...4c7

• Liker 2
Skrevet

Kvittet meg med gjeld. Kjøpt større leilighet med parkeringsplass og hageflekk, tatt lappen, kjøpt bil, lagd buffer, «leid ut» den andre gratis til søster, og gitt bort resten til de jeg syntes fortjente/trengte det.

Anonymkode: 41557...059

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville skaffet meg et harem og kost meg med damer til jeg ble blakk eller døde med et smil om munnen.

main-qimg-b7321decd4096f7f931f4ffb8b073984.webp

Anonymkode: 280ce...a3c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville skaffet meg et harem og kost meg med damer til jeg ble blakk eller døde med et smil om munnen.

main-qimg-b7321decd4096f7f931f4ffb8b073984.webp

Anonymkode: 280ce...a3c

Æsj. Håper du aldri vinner da.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke gitt bort en krone på veldedighet hvertfall. Kjøpt oss hytte, investert i barnas framtid og gitt til familien min. Levd godt resten av livet. Gått med i stilling. Reist mye 

Anonymkode: 5ece4...3fa

• Liker 1
Skrevet

Sagt opp jobben, dratt på ferie. Delt litt med alle jeg var glad i. 

Anonymkode: 9e3fc...48a

• Liker 1
Skrevet

-delt penger med mine nærmeste

- spart en del

- realisert flere ideer jeg har

-pussa opp ferdig huset (el revet og kjøpt nytt)

- reist masse

-gitt til forsking om MS

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke gitt bort en krone på veldedighet hvertfall. Kjøpt oss hytte, investert i barnas framtid og gitt til familien min. Levd godt resten av livet. Gått med i stilling. Reist mye 

Anonymkode: 5ece4...3fa

Ikke jeg heller. Forsvinner bare i administrasjon og korrupsjon. Kunne like gjerne tatt ut pengene og brent dem.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du bare med henne nå pga økonomisk trygghet?

Neida, det er jeg som drar inn det som er av cash nå også. Men jeg hadde gitt henne nok til å klare seg selv og så sagt hasta la vista baby. 

Skrevet

Kjøpt meg et stort og flott hus.

Gitt penger til min foreldre og søster slik at de får leve bedre framover.

Kjøpt kreftmedisin til min far som har lungekreft slik at han kanskje lever noen år til.

Donert millioner til kreftavdelinger til diverse sykehus.

Anonymkode: b0884...4cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...