Junior79 Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 (endret) Hei! Lurer på om noen har tips med hvordan gå frem for å presentere lønnstilskudd fra NAV for en potensiell arbeidsgiver. Jeg jobber innen salg og i så måte er dette en gylden mulighet for en arbeidsgiver, naturligvis, samt at jeg har masse utdanning jeg ikke har fått bruke før. Så denne pakken, hvordan går man frem for å presentere det for en bedrift? Har aldri gjort det... På den ene siden er vel ikke dette noe man fronter i en søknad, f.eks åpen søknad. Og på den andre siden er det jo nettopp dette som vil være et fortrinn og insentiv til å evt opprette en stilling fordi man får nye kunder som dekker inn kostnaden evt.... Blir kjempeglad hvis noen har forslag til meg 😀 Endret 22. januar 2020 av Junior79
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Skrevet 22. januar 2020 Hvem kommer med lønnstilskudd? NAV? Anonymkode: 43fe5...5ea 1
Junior79 Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2020 Ja, er NAV som kommer med tilskuddet 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå