AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Hei jeg er ei jente på 26 år. Er norsk men er konvertert til islam. Kjæresten min er bosatt og kommer fra Pakistan han er 21 år gammel. Har vært sammen i 1 år nå og tenker møtes snart og tenker å gifte oss. Men mine venner familie sa at jeg ikke burde dra til Dubai alene. Så da spurte jeg min aller beste venn og kompisen min om å bli med. Er det greit å ha med sin beste kompis til Dubai? Kjæresten min vet om han. Og er det greit at meg og kjæresten min kan dele rom i sammen eller blir det at jeg må ha mitt eget rom? Håper dere kan hjelpe meg. Har sykt lyst til å få møte kjæresten min. Og for å få gjøre det så må jeg ha med meg noen som kan passe på meg. Kan noen hjelpe vær så snill. Anonymkode: 7c7ed...349
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Skrevet 22. januar 2020 Dere har "vært sammen" et år men har aldri møtt hverandre? Anonymkode: ef7e4...723 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Skrevet 22. januar 2020 Det stemmer. Vi får muligheten til å møtes mulig i løpet av sommeren eller høsten vinteren. Men de mente det måtte ha med meg noen som kunne bli med meg. Og da ble det sånn at kompisen min sa jeg blir med deg. Men går det? At kompisen min blir med? Jeg har kjent kompisen min i 7 år Anonymkode: 7c7ed...349
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Skrevet 22. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det stemmer. Vi får muligheten til å møtes mulig i løpet av sommeren eller høsten vinteren. Men de mente det måtte ha med meg noen som kunne bli med meg. Og da ble det sånn at kompisen min sa jeg blir med deg. Men går det? At kompisen min blir med? Jeg har kjent kompisen min i 7 år Anonymkode: 7c7ed...349 Du har full frihet til å gjøre hva du ønsker selv. Men bruk hodet og ikke gjør dumme ting. Om du skal reise til utlandet for å møte en mann du ikke har møtt før så må du være fornuftig og forsiktig og ta med en person du stoler på og møtes på offentlig plass første gang. Hvem du tar med må være opp til deg. Hvilken religion eller land du skal møte denne personen som du kun kjenner via nett, antar jeg, er ikke nødvendigvis relevant. Det finnes raringer og menneskehandlere overalt i alle typer miljø. Men her er det mange varsellamper å være obs på -Å lure vestlige kvinner for egen vinning er big business. Vær forberedt på at du blir lurt og ta forholdsregler. Du bør si i fra til alle du kjenner at du drar og holde tett kontakt mens du er der nede. -Kjærlighet gjør blind. Spør noen som kjenner deg godt om råd. -Det er generelt en veldig spent situasjon i midtøsten. UAE er på USAs side i konfliktene og er derfor sårbar ovenfor terrorangrep. Registrer deg på http://www.reiseregistrering.no/ sånn at UD vet hvor du er om noe skjer. -UAE er et muslimsk land. Merk spesielt: "Det er forbudt å bo sammen med, eller dele hotellrom med en person av motsatt kjønn dersom en ikke er gift eller har nært slektskap med vedkommende. Utenomekteskapelig sex er ulovlig. Man risikerer fengselsstraff og/eller bot og utvisning fra FAE." Les mer her: https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_emiratene/id2428549/ Anonymkode: c24a9...d90 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Skrevet 22. januar 2020 Takk og tenker nok å ha eget rom. Tusen takk for hjelpen tusen takk Anonymkode: 7c7ed...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå