Gå til innhold

Jeg leser alle rundt meg sitt kroppsspråk og blir psykisk nedbrutt av det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny på et studie nå og kan komme med eks herfra, men jeg kjenner på dette ellers også og blir veldig sliten av det. Jeg kan sitte å kverne på hvorfor noen endrer kroppsspråk fra dag til dag. 

F eks møtte jeg en jente som var veldig omsorgsfull og hyggelig mot meg de første dagene, vi spiste sammen i kantina og hun delta av sitt liv. Nå de siste dagene har hun bare sagt hei og gått forbi meg. Jeg kan ikke se at hun sitter sammen med andre heller, kan godt hende hun er en person som liker å være alene. 

Jeg føler også at jeg ofte faller litt utenfor. Når noen har en samtale, så ser de sjeldent på meg , men kun hverandre. Hvorfor? Jeg deler like mye.

Jeg tar veldig lett skyld for ting, men er jo ikke sikkert det er noe med meg.

Noen som har det likt ? Jeg føler jo ikke at jeg har gjort eller sagt noe upassende, det er endringer som skjer fra tid til annen.

Anonymkode: 31cc3...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at du har litt sosial angst eller nerver. Hvis du slapper litt mer av selv, så blir det lettere å forholde seg til andre, og for dem å forholde seg til deg.

Anonymkode: 0ad6e...ebd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som at du har litt sosial angst eller nerver. Hvis du slapper litt mer av selv, så blir det lettere å forholde seg til andre, og for dem å forholde seg til deg.

Anonymkode: 0ad6e...ebd

Forklar mer.

Skrevet

Du overanalyserer og tillegger folk rundt deg meninger og tanker de egentlig ikke har. Du trenger å gi litt mer faen i hva (du tror) andre tenker. Dette kan og bør du få hjelp til, og det er dessuten en nokså vanlig "lidelse".

Anonymkode: 610c1...efe

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overanalyserer og tillegger folk rundt deg meninger og tanker de egentlig ikke har. Du trenger å gi litt mer faen i hva (du tror) andre tenker. Dette kan og bør du få hjelp til, og det er dessuten en nokså vanlig "lidelse".

Anonymkode: 610c1...efe

Du har helt sikkert rett i dette. Verste er at jeg overhode ikke bryr meg om disse menneskene og har masse venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...