AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Del Skrevet 22. januar 2020 Hei, fikk en vipps på natta igår, den står som overført på vipps og at den er sendt. Men ser ennå ikke pengene på min konto, hva skyldes det? Anonymkode: 77956...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_Stig Skrevet 22. januar 2020 #2 Del Skrevet 22. januar 2020 Om den som Vippser deg benytter kredittkort så tar det 3 virkedager før du får pengene på konto. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Del Skrevet 22. januar 2020 14 minutter siden, The_Stig skrev: Om den som Vippser deg benytter kredittkort så tar det 3 virkedager før du får pengene på konto. Bare kredittkort? Det gjelder vel ved bankkort og? Når du ikke vippser fra kontonummeret. Anonymkode: 77956...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Del Skrevet 22. januar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare kredittkort? Det gjelder vel ved bankkort og? Når du ikke vippser fra kontonummeret. Anonymkode: 77956...51e Om du legg inn bankkort er det VISA/Mastercard - delen i kortet som benyttes. Så enkelt sagt for alle andre metoder for betaling en direktebetaling fra konto. Enkelte kort gav faktisk bonus på Vippsoverføringer, men tror dei fleste kort har sperret for denne muligheten. Var vist enkelte som vippset frem og tilbake og på den måten hentet tusenvis av kroner i trumfbonus (blant annet) Anonymkode: 1f3e8...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Del Skrevet 22. januar 2020 Noen fler? Anonymkode: 77956...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #6 Del Skrevet 22. januar 2020 Jeg opplevde at det tok flere dager for et par uker siden. Aldri opplevd det tidligere. Vurderte å ringe og spørre hva som hadde skjedd, men pengene kom til konto til slutt. Tror kanskje det tok 4-5 dager etter at jeg hadde fått beskjed fra Vipps appen om at pengene var på vei. Anonymkode: ce48e...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #7 Del Skrevet 22. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde at det tok flere dager for et par uker siden. Aldri opplevd det tidligere. Vurderte å ringe og spørre hva som hadde skjedd, men pengene kom til konto til slutt. Tror kanskje det tok 4-5 dager etter at jeg hadde fått beskjed fra Vipps appen om at pengene var på vei. Anonymkode: ce48e...39d Hmm, såpass ja! Fikk du pengene under en helligdag eller iløpet av helga da kanskje? Anonymkode: 77956...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #8 Del Skrevet 22. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, fikk en vipps på natta igår, den står som overført på vipps og at den er sendt. Men ser ennå ikke pengene på min konto, hva skyldes det? Anonymkode: 77956...51e Det står jo i den meldingen du får fra Vipps i slike tilfeller, at pengene er på konto om 2-3 virkedager. Anonymkode: 2bfb5...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #9 Del Skrevet 22. januar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står jo i den meldingen du får fra Vipps i slike tilfeller, at pengene er på konto om 2-3 virkedager. Anonymkode: 2bfb5...fe6 Har ikke fått noe mld fra Vipps. Står bare at pengene er vippset, men syns ikke på konto. Anonymkode: 77956...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #10 Del Skrevet 22. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått noe mld fra Vipps. Står bare at pengene er vippset, men syns ikke på konto. Anonymkode: 77956...51e Man får ikke beskjed om dette, så bare slapp av - Det er ingen så langt som faktisk ikke har fått penger som er Vippset, så dei kommer 99,99999999999999% sikkert innen få dager Anonymkode: 1f3e8...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #11 Del Skrevet 22. januar 2020 Tok et par dager her også en gang Anonymkode: 8665b...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå