Gå til innhold

Noen med erfaring med Zalna Gel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har erfaring med bruk av Zalna Gel? Begynte med denne for tre dager siden og huden min er supertørr og flasser masse, har i tillegg veldig sensitiv hud fra før av. Lurer på om disse bivirkningene blir bedre/borte etterhvert som man bruker gelen? Jeg kan ikke sminke meg for det blir bare stygt når huden flasser så mye og har en del akne, det er vanskelig for meg å klare å gå ute uten sminke på grunn av dette. Går på isotretinoin ved siden av som en kombinasjonsbehandling. Har hørt masse bra om gelen og at det funket kjempebra for andre, men jeg tror ikke jeg får hverdagen til å gå rundt hvis disse bivirkningene ikke minker eller går bort slik at jeg kan sminke meg litt før jeg skal på skolen etc. 

Anonymkode: fca08...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser pakningsvedlegget så står det vanlig bivirkninger er tørr og flassete hud. Virkningen vil ikke sees før flere uker senere.

Du må nesten prate med hudlegen som har satt deg på denne behandlingen om det har samme effekt kun med iso og du kan kunne ut gel

Anonymkode: d431a...5f6

Skrevet

jaa jeg vet at det er de vanlige bivirkningene, men som med for eksempel isotretinoin kuren så hadde jeg noen bivirkninger i starten som forsvant etter noen uker, så lurer egt bare på om noen har erfaring med at disse bivirkningene ved zalna gel også eventuelt går bort eller blir bedre etterhvert? 

Brukte skinoren krem de tre første mnd av iso behandlingen og hudlegen var ikke fornøyd med effekten og ga meg derfor resept på zalna. 

Anonymkode: fca08...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...