AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Del Skrevet 22. januar 2020 Siste dag i morgen. Kan jeg begynne å trene igjen i dag? Anonymkode: f06be...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Del Skrevet 22. januar 2020 Er du frisk da? Du bør ta en CRP test hos legen for å forsikre deg at infeksjonen er ute av kroppen. Det er ikke bra å trene med infeksjon. Hvis det er SÅ viktig å trene, gå deg heller en lengre tur Anonymkode: 3fd4b...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Del Skrevet 22. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du frisk da? Du bør ta en CRP test hos legen for å forsikre deg at infeksjonen er ute av kroppen. Det er ikke bra å trene med infeksjon. Hvis det er SÅ viktig å trene, gå deg heller en lengre tur Anonymkode: 3fd4b...60e Sist gang jeg målte CRP var for fire dager siden, da var den på 17. Føler meg frisk. TS Anonymkode: f06be...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Del Skrevet 22. januar 2020 Tren lette vekter, ikke høypuls kondisjon. Du må ha følt deg frisk hvertfall 2-3 dager. Anonymkode: 8d114...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Del Skrevet 22. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tren lette vekter, ikke høypuls kondisjon. Du må ha følt deg frisk hvertfall 2-3 dager. Anonymkode: 8d114...8b4 Dumt spørsmål, men er det virkelig slik at infeksjonen kan komme tilbake for fullt dersom jeg begynner å trene nå? Det er snakk om moderat trening. Har ikke hatt en slik infeksjon før. TS Anonymkode: f06be...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #6 Del Skrevet 22. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Dumt spørsmål, men er det virkelig slik at infeksjonen kan komme tilbake for fullt dersom jeg begynner å trene nå? Det er snakk om moderat trening. Har ikke hatt en slik infeksjon før. TS Anonymkode: f06be...496 Nei, den kommer nok ikke tilbake. Men trening med infeksjon i kroppen kan skade veldig. Har du ikke lest opp folk som har trent med infeksjon i kroppen og både fått betennelser i hjertet, stans, sepsis etc? Anonymkode: 3fd4b...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #7 Del Skrevet 22. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den kommer nok ikke tilbake. Men trening med infeksjon i kroppen kan skade veldig. Har du ikke lest opp folk som har trent med infeksjon i kroppen og både fått betennelser i hjertet, stans, sepsis etc? Anonymkode: 3fd4b...60e Oj, nei det har jeg ikke. Sånn at betennelsen sprer seg ut til andre deler av kroppen? TS Anonymkode: f06be...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #8 Del Skrevet 22. januar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, nei det har jeg ikke. Sånn at betennelsen sprer seg ut til andre deler av kroppen? TS Anonymkode: f06be...496 Ikke lag noe greier ut av dette, fullfør kuren. Vær frisk i 2-3 dager før du trener som vanlig. Anonymkode: 8d114...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #9 Del Skrevet 22. januar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj, nei det har jeg ikke. Sånn at betennelsen sprer seg ut til andre deler av kroppen? TS Anonymkode: f06be...496 Det er ved å presse seg selv ut i tidlig aktivitet at toppidretsutøvere har blitt tilnærmet sengeliggende i månedsvis. Føler du for å bevege deg så er det bare å gå turer, tøyeøvelser eller annen aktivitet, så lenge du ikke presser deg. Særlig å få beveget kjærnen (øke sirkulasjon lunge-tarm-mage) er å anbefale. Det er et hav av differanse mellom "hard trening" og "sengeliggende", ordet "press" (altså å gå utenfor kroppens tålegrense) er stikkordet. Å være i normal aktivitet er helt ok. Så om din versjon av "trening" er en time yoga nedi gata - go for it. Om det er 45 minutter på full guffe på tredemølla - drøy littegranne. Anonymkode: b27af...8bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå