Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal på et jobb intervju på torsdag, angående en selgerstilling. Dette er en bedrift som selger tjenester til skoler o.l altså undervisningsmateriale. 

I beskrivelsen står det at det er fastlønn + provisjon i prøvetiden. Regner med det er det ellers også da. Men til spørsmålet mitt: Er det mulig å gjøre det greit med provisjonslønn når jeg ikke har selgerbakgrunn?? Noen som har klart det? Setter utroolig stor pris på svar fra dere :)

Anonymkode: 7d084...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen...?:)

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg skal på et jobb intervju på torsdag, angående en selgerstilling. Dette er en bedrift som selger tjenester til skoler o.l altså undervisningsmateriale. 

I beskrivelsen står det at det er fastlønn + provisjon i prøvetiden. Regner med det er det ellers også da. Men til spørsmålet mitt: Er det mulig å gjøre det greit med provisjonslønn når jeg ikke har selgerbakgrunn?? Noen som har klart det? Setter utroolig stor pris på svar fra dere :)

Du må være obs på å få en fastlønn som du kan leve av. Jeg får piggene ut umiddelbart når jeg ser provisjonslønn.. dårlig erfaring med det. Vær trygg på at fastlønnen er til å leve av, alene. Alle bonuser utenom det er bare flott

Anonymkode: e13e2...e40

• Liker 1
Skrevet

Enig med ab over her, så lenge du kan leve med bare fastlønn så er provisjon en bonus.

Anonymkode: ae2ad...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...