AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Skrevet 22. januar 2020 Hei. Jeg skal på et jobb intervju på torsdag, angående en selgerstilling. Dette er en bedrift som selger tjenester til skoler o.l altså undervisningsmateriale. I beskrivelsen står det at det er fastlønn + provisjon i prøvetiden. Regner med det er det ellers også da. Men til spørsmålet mitt: Er det mulig å gjøre det greit med provisjonslønn når jeg ikke har selgerbakgrunn?? Noen som har klart det? Setter utroolig stor pris på svar fra dere Anonymkode: 7d084...6f9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Skrevet 22. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg skal på et jobb intervju på torsdag, angående en selgerstilling. Dette er en bedrift som selger tjenester til skoler o.l altså undervisningsmateriale. I beskrivelsen står det at det er fastlønn + provisjon i prøvetiden. Regner med det er det ellers også da. Men til spørsmålet mitt: Er det mulig å gjøre det greit med provisjonslønn når jeg ikke har selgerbakgrunn?? Noen som har klart det? Setter utroolig stor pris på svar fra dere Anonymkode: 7d084...6f9 Du må være obs på å få en fastlønn som du kan leve av. Jeg får piggene ut umiddelbart når jeg ser provisjonslønn.. dårlig erfaring med det. Vær trygg på at fastlønnen er til å leve av, alene. Alle bonuser utenom det er bare flott Anonymkode: e13e2...e40 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Enig med ab over her, så lenge du kan leve med bare fastlønn så er provisjon en bonus. Anonymkode: ae2ad...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå