Gå til innhold

Bluferdighet på treningssenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trente før jobb i dag, og la merke til at hun so skiftet ved siden av meg dro på seg stay-ups før hun tok på kjolen. Litt rart å gjøre det i en fellesgarderobe? Trodde det hørte mer hjemme til sexytime …?  

Anonymkode: e86d9...521

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Når ble hennes antrekk ditt anliggende? Er det regler mot å ta på stay Ups i fellesgarderobe? Kanskje skulle hun i et møte for alt du vet.

Skrevet

Kanskje du bare skal drite i å legge merke til hva andre i garderoben gjør? Jeg kler på meg i akkurat den rekkefølgen jeg vil om det er hjemme eller i garderoben i svømmehallen. At noen skal bli støtt av det og legge føringer for at det er sexuelt betont, sier mer om de enn meg. BTW det er ikke meg som går med stay ups som TS viser til, jeg er mer på svære bomullstruser i tøreles panservogn.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, theTitanic skrev:

Når ble hennes antrekk ditt anliggende? Er det regler mot å ta på stay Ups i fellesgarderobe? Kanskje skulle hun i et møte for alt du vet.

Neida, absolutt ikke mitt anliggende. Og helt sikkert ingen regler. Men jeg syntes det kanskje var litt rart. Muligens er det bare jeg som assosierer dette med helt andre ting enn hverdagsstrømper. 

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trente før jobb i dag, og la merke til at hun so skiftet ved siden av meg dro på seg stay-ups før hun tok på kjolen. Litt rart å gjøre det i en fellesgarderobe? Trodde det hørte mer hjemme til sexytime …?  

Hva er rart med å ta på seg stay-ups i en fellesgarderobe? Ser ikke helt greia. Det blir litt som å ta på seg bomullstruse eller blondetruse, er det ikke lov å ta på seg en litt pen blondetruse/string i fellesgarderobe heller?

Endret av Vantage
  • Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida, absolutt ikke mitt anliggende. Og helt sikkert ingen regler. Men jeg syntes det kanskje var litt rart. Muligens er det bare jeg som assosierer dette med helt andre ting enn hverdagsstrømper. 

Noen bruker sikkert stay Ups til hverdags. Nå er det jo ingen som titter oppunder skjørtet for å se om det er stay Ups eller strømpebukse når hun går ute på gaten. 

Skrevet

Jeg bruker det på kveldene i syden fordi jeg syns det blir litt mindre kaldt på leggene, og for å slippe å bruke strømpebukse. Kanskje derfor hun bruker det? like naturlig å ta på som andre klær, syns jeg da.

Anonymkode: 7690e...f27

• Liker 2
Skrevet

Noen liker stayups, andre liker strømpebukser, ser ikke hva som er problemet her,

Hva så om stayups er mer sexy enn strømpebukser, Stayups har mange fordeler kontra strømpebukser.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...