Gå til innhold

Hva betyr grønt hjerte emoji?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en som bytter farge på hjertet i bion på facebook ift sivilstatus. Når hun var sammen med en så var hjertet rødt. Nå ble det akkurat slutt og det er endret til grønt 🤔 bare lurer på om fargene på hjertene har noe betydning? Jeg sender jo hjerter i alle slags farger så hadde vært litt dumt å bli mistolket 😅 kjenner henne ikke godt nok til å spørre. 

Anonymkode: 70299...993

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, bloody skrev:

Øh, mitt første instinkt var at det er det samme som et blått, gult, orange, lilla... 😆

Jaa, mitt også, men hvorfor ha et hjerte der i det heletatt da. Tenker at da må det vel ha en betydning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaa, mitt også, men hvorfor ha et hjerte der i det heletatt da. Tenker at da må det vel ha en betydning? 

Om det er slik at ulike farger har ulik betydelsa ja gudene vite. 😆

Jeg mener: 💗💓💞💕💌💔🧡💛💚💙💜🖤💟

Jeg tror "definisjonen" på alle de, er veldig egendefinerte på et personlig plan og jeg tror ikke du skal legge så mye i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lilla som betyr at man swinger? Uten at jeg selv nødvendigvis legger noe i det, jeg sender hjerter i alle farger, men mener å ha hørt det.

Endret av Jdz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jdz skrev:

Er det ikke lilla som betyr at man swinger? Uten at jeg selv nødvendigvis legger noe i det, jeg sender hjerter i alle farger, men mener å ha hørt det.

Jeg vet ihvertfall ikke 🤷‍♀️ men har man alle hjertene i alle fargene så betyr det jo at man er skjeiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bloody skrev:

Svart da? I like black? 😆😆😆

Sikkert død eller depresjon? 🤷‍♀️😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja eller det. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, fant dette på google når jeg søkte på engelsk. Kanskje det betyr at typen har vært utro. 

Screenshot_20200122-050605_Samsung Internet.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg tenkte tanken at man kan google det, men syns nesten det blir litt søkt at det skal bety forskjellige ting men.. 😆 holder det ikke med: ❤  🥰😍😘 , de er jo ganske innlysende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er sånn trafikklys-greie; rødt er opptatt, gult noe på gang med noen, grønn singel? Aner ikke. Sender hjerter i alle farger sjøl 🙈

Anonymkode: 7616d...3d8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er sånn trafikklys-greie; rødt er opptatt, gult noe på gang med noen, grønn singel? Aner ikke. Sender hjerter i alle farger sjøl 🙈

Ja, det kan hende 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var det første som falt meg inn også. 

Anonymkode: 77e06...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo ulike assosiasjoner til farger. Håpet er lysegrønt, men kan også bli grønn av sjalusi. Selv bruker jeg grønt hjerte til andre ingress-spillere, eller dersom vi snakker om planter, skog og ting som gror. Slike ting vil ofte være en del av intern sjargong, og har ikke alltid en almenn betydning. Ser dette veldig godt etter at moren min lærte seg å bruke emojis, for å si det sånn. Hun og venninnene hennes har en helt annen sjargong enn jeg og mine venner, så der må jeg legge godvilja til i blant. 

Anonymkode: 08045...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jdz skrev:

Åh herregud da har jeg visst sendt helt feil signaler til folk 😂 jeg sender lilla hjerter i stedet for røde, til mannlige venner og bekjente, når jeg er opptatt og i forhold for å ikke sende rødt hjerte men vise at jeg er glad i de. Godt ingen har tatt det som en trekant eller swinger invitasjon enda 😂

8 timer siden, bloody skrev:

Svart da? I like black? 😆😆😆

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sort hjerte bioen min bare fordi jeg syns rødt eller rosa blir litt barnslig og barbie look eller gjør bioen mindre seriøs  på en måte. 

Grønt hjerte vil jeg si symboliserer natur , miljø, broder eller søsterkjærlighet

Anonymkode: 6d13e...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn lue på tur betyr ihvertfall singel, så kanskje grønt hjerte også betyr singel 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5d532...36a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...