AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Er serien basert på korrekt historie? Så lurer jeg på om han gutten som døde etter fall fra stillas(eller vold), er det sant også? Hvorfor står det ikke noe om det på nettet, slik som "alle andre ulykker", eller andre voldshistorier? Anonymkode: 1fdb8...ec1
Mezzosoprena Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er serien basert på korrekt historie? Så lurer jeg på om han gutten som døde etter fall fra stillas(eller vold), er det sant også? Hvorfor står det ikke noe om det på nettet, slik som "alle andre ulykker", eller andre voldshistorier? Anonymkode: 1fdb8...ec1 Det finnes allerede en tråd om dette, hvor dette blir diskutert inngående.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er serien basert på korrekt historie? Så lurer jeg på om han gutten som døde etter fall fra stillas(eller vold), er det sant også? Hvorfor står det ikke noe om det på nettet, slik som "alle andre ulykker", eller andre voldshistorier? Anonymkode: 1fdb8...ec1 Det var nok bare en liten side-historie, siden alle karakterene er fiktive. Men minner jo veldig om Kristoffer-saken. Anonymkode: 96886...6b6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 50 minutter siden, Teatrica skrev: Det finnes allerede en tråd om dette, hvor dette blir diskutert inngående. Hvor er den tråden? Vil gjerne ha link. Anonymkode: 1fdb8...ec1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nok bare en liten side-historie, siden alle karakterene er fiktive. Men minner jo veldig om Kristoffer-saken. Anonymkode: 96886...6b6 Kristoffer-saken er fra 2005, men det var den første jeg tenkte på. Anonymkode: 1fdb8...ec1
Matas Skrevet 22. januar 2020 #6 Skrevet 22. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er den tråden? Vil gjerne ha link. Anonymkode: 1fdb8...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå