Sokkar Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Noen som har gode oppskrifter på vårruller? Gode og smaksrike? Vestlige og nesten smakløse får jeg tak i på butikken 😊 ønsker gode, smaksrike og være smakspreg av det asiatiske 😊
gretchenlowell Skrevet 22. januar 2020 #2 Skrevet 22. januar 2020 Et halvt kålhode, revet og kokt. En pakke risnudler, knekt i småbiter og kokt i grønnsaksbuljong. Tre gulrøtter, revet. To gule løk, revet. 300 gram kjøtterstatning av foretrukket merke, stekt med grillkrydder. 4 ss soyasaus. 2 ss chillisaus, vi bruker sriracha. 2-3 ss buljongvann. 1 pakke filodeig. Alt hives i samme panne og stekes på høy varme et par minutter, så er det bare å begynne å rulle. Det er sånn jeg lager de, men kan sikkert bruke vanlig kjøttdeig eller kyllingkjøttdeig istedenfor. 1
Sokkar Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2020 Tusen takk 😊 Når du skriver revet, mener du da raspet? Dette er jo en vegetarvariant, og det er veldig aktuelt 😊 men har ikke peiling på hvilke som er bra? 4 timer siden, gretchenlowell skrev: 300 gram kjøtterstatning av foretrukket merke, stekt med grillkrydder.
gretchenlowell Skrevet 23. januar 2020 #4 Skrevet 23. januar 2020 Raspet ja 🙂 jeg bruker annama formbar farse, men tenker det meste kan brukes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå