AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Hva slags middager lager du med fiskepudding? Jeg spiser det nesten bare med kaviar som pålegg, men siden det er veldig billig vil jeg prøve det som middagsmat også. Tips? Anonymkode: 4e299...e05
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Du kan varme den i hvit saus eller skjøre den i skiver og steke den. Anonymkode: cba7e...18a
EvaLena Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Skjær den i i skiver og stek den. Stek løk ved siden av og poteter. Smeltet smør Reker og skjell - søk det opp De to bruker jeg fiskepudding til utenom brødskive med fiskepudding og rødbeter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 Da jeg vokste opp spiste vi fiskepudding i biter/terninger i hvit saus, med poteter og karridryss, dvs slik man serverer fiskeboller. Min mor mente fiskepudding var bedre mat enn fiskeboller, så derfor. Det er ganske smakløst, men barn er glad i det. Anonymkode: d8d27...5fe
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 Jeg bruker å skjære det i biter og ha i fiskesuppe. Anonymkode: 84df0...58f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #6 Skrevet 21. januar 2020 Ellers kan du jo lage terteskjell med fiskepudding, hvit saus, reker og erter ala 70-tallet! Anonymkode: d8d27...5fe
Brunhilde Skrevet 21. januar 2020 #7 Skrevet 21. januar 2020 Fiskepudding og skivet gulrot i hvit saus med kokte poteter ved siden av. Fiskepudding med forskjellige grønnsaker i hvit saus, servert i terteskjell med et raust dryss av (ferske) reker på toppen. Liker ikke kald fiskepudding og er egentlig ikke så glad i stekt fiskepudding heller, men med kokt potet og råkost ved siden av, så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå