AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Hei! Jeg og typen har bestemt oss for at jeg skal penetrere han med en strap-on, og lurte på om noen hadde en de vil anbefale? Helst en som ikke er så dyr, må prøve ut dette først og se hvordan det funker, før vi evt investerer i noe nytt med f.eks. vibrasjon eller annet snacks. Anonymkode: 7003b...5ab 4
Ozlo34 Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Så gøy😁det har jeg mye erfaring med😂 nytelse.no eller Kondomeriet bruker vi da😁 kjøp en strap on med litt kvalitets reimer rundt - også kjøp en som er ment for at man kan bytte forskjellige dildoer, så kan du kjøpe dildoer senere og bytte på litt😁 det er en vanesak , men rumpa har bare gått av slik trening😁 Hehe... lykke til da
Gjest Alterego666 Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Vi har en feel-doe, den har en ende som går opp i hennes skjede. Slik kan hun knulle meg mens hun selv blir penetrert. Deilig for begge!
Dominas leketøy Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 (endret) På 21.1.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og typen har bestemt oss for at jeg skal penetrere han med en strap-on, og lurte på om noen hadde en de vil anbefale? Helst en som ikke er så dyr, må prøve ut dette først og se hvordan det funker, før vi evt investerer i noe nytt med f.eks. vibrasjon eller annet snacks. Anonymkode: 7003b...5ab Tenker umiddelbart at dette er et utstyr du bør legge litt kr i... Nytelse.no har flere fine rundt 1000 kr... Det siste du vil ha er trøbbel med utstyret når dere prøver dere frem... https://www.nytelse.no/strap-on/king-cock-strap-on-uncut-dildo-9-23-cm-tan/par/ denne brukes flittig her i huset... gode sikre reimer.. digg dildo Endret 15. mars 2020 av Dominas leketøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå