Gå til innhold

Tips til grei og rimelig strap-on

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og typen har bestemt oss for at jeg skal penetrere han med en strap-on, og lurte på om noen hadde en de vil anbefale? Helst en som ikke er så dyr, må prøve ut dette først og se hvordan det funker, før vi evt investerer i noe nytt med f.eks. vibrasjon eller annet snacks. 

Anonymkode: 7003b...5ab

• Liker 4
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy😁det har jeg mye erfaring med😂 nytelse.no eller Kondomeriet bruker vi da😁 kjøp en strap on med litt kvalitets reimer rundt - også kjøp en som er ment for at man kan bytte forskjellige dildoer, så kan du kjøpe dildoer senere og bytte på litt😁 det er en vanesak , men rumpa har bare gått av slik trening😁 Hehe... lykke til da

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi har en feel-doe, den har en ende som går opp i hennes skjede. Slik kan hun knulle meg mens hun selv blir penetrert. Deilig for begge!

Skrevet (endret)
På 21.1.2020 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg og typen har bestemt oss for at jeg skal penetrere han med en strap-on, og lurte på om noen hadde en de vil anbefale? Helst en som ikke er så dyr, må prøve ut dette først og se hvordan det funker, før vi evt investerer i noe nytt med f.eks. vibrasjon eller annet snacks. 

Anonymkode: 7003b...5ab

Tenker umiddelbart at dette er et utstyr du bør legge litt kr i... Nytelse.no har flere fine rundt 1000 kr... Det siste du vil ha er trøbbel med utstyret når dere prøver dere frem...

https://www.nytelse.no/strap-on/king-cock-strap-on-uncut-dildo-9-23-cm-tan/par/

denne brukes flittig her i huset... gode sikre reimer.. digg dildo

Endret av Dominas leketøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...