AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Er det normalt å spørre noen hvorfor de sitter i rullestol? Sånn første gang du snakker med dem? Det ville ikke falt meg inn.. Så på idol, at hun ene dommeren spurte en deltager om det.. Anonymkode: 91470...289
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 De visste det garantert fra før men spurte så seerne skal få vite. Anonymkode: 4009a...ef1 2
Tibbie Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Det er noe helt annet på tv Men generelt i livet ville jeg sett an situasjonen og personen før jeg spurte om noe sånt. Noen er mer livlig og åpne enn andre. Generelt sett ser jeg ikke noe galt i å spørre om noe sånt, da det neppe er ubehagelig å svare på det. Ville heller vegret meg for å spørre noen om hvorfor de er ufør eller sykemeldt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 34 minutter siden, Tibbie skrev: Det er noe helt annet på tv Men generelt i livet ville jeg sett an situasjonen og personen før jeg spurte om noe sånt. Noen er mer livlig og åpne enn andre. Generelt sett ser jeg ikke noe galt i å spørre om noe sånt, da det neppe er ubehagelig å svare på det. Ville heller vegret meg for å spørre noen om hvorfor de er ufør eller sykemeldt. Nei, sier ikke at det er noe galt å spørre om det. Men syntes det ble veldig sånn «Hei hva heter du og hvorfor sitter du i rullestol». Enig med deg ellers, skulle jeg ha spurt hadde jeg spurt når man var blitt litt kjent Anonymkode: 91470...289
Tibbie Skrevet 21. januar 2020 #5 Skrevet 21. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, sier ikke at det er noe galt å spørre om det. Men syntes det ble veldig sånn «Hei hva heter du og hvorfor sitter du i rullestol». Enig med deg ellers, skulle jeg ha spurt hadde jeg spurt når man var blitt litt kjent Anonymkode: 91470...289 Hehe, ja. I den virkelige verden spør jeg ikke om det to sekunder etter å ha blitt introdusert for personen Men på tv, spesielt Idol, er de ute etter "tårevåte" historier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå