VeronicaAmanda Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Noen som har opplevd lignende? Tar en mnd med dobbel kur med Letrozol m/ul oppfølging, eggløsningssprøyte og progesteron støtte før vi evt må inn til ivf i neste mnd syklus. Vært på mange ul i min tid, men aldri hatt to modne folikkelposer (en på hver side) klar for eggløsning (unntak ivf) Er det vanlig? Dobbel sjanse?😅🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻💜
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 35 minutter siden, VeronicaAmanda skrev: Noen som har opplevd lignende? Tar en mnd med dobbel kur med Letrozol m/ul oppfølging, eggløsningssprøyte og progesteron støtte før vi evt må inn til ivf i neste mnd syklus. Vært på mange ul i min tid, men aldri hatt to modne folikkelposer (en på hver side) klar for eggløsning (unntak ivf) Er det vanlig? Dobbel sjanse?😅🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻💜 Jeg har hatt både 1 og 2 og 3 store modne folikler helt vanlig å noen mnd ha flere. Men det betyr ikke at det er egg i alle:) Anonymkode: 13e06...ab1
VeronicaAmanda Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt både 1 og 2 og 3 store modne folikler helt vanlig å noen mnd ha flere. Men det betyr ikke at det er egg i alle:) Anonymkode: 13e06...ab1 Ok😅👍🏻 Jeg har aldri opplevd det, og gått på pergotime, Femar og Letrozol sikkert i 10-15 sykluser iløpet av de siste 8årene. Aldri opplevd 2 modne folikkelposer før😅
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 21 minutter siden, VeronicaAmanda skrev: Ok😅👍🏻 Jeg har aldri opplevd det, og gått på pergotime, Femar og Letrozol sikkert i 10-15 sykluser iløpet av de siste 8årene. Aldri opplevd 2 modne folikkelposer før😅 Hva er det som gjør at du må gå på dette? Jeg gikk på letrozol når jeg skulle gjennom aid forsøk Anonymkode: 13e06...ab1
VeronicaAmanda Skrevet 21. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2020 Hatt 4 inseminasjoner på Riksen i påvente av IVF (flere år siden) Utover dette har vi prøvd noen sykluser iløpet av årenes løp. Først nå vi er i gang med ivf igjen. Har lav AMH og ikke alltid eggløsning (har jeg funnet ut selv med å teste). Finner ikke noe mere galt, så går vel under kategorien «uforklarlig sekundær infertil» Disse tablettene med ultralyd mm sikrer ihverfall eggløsning og maksimerer våre sjanser. Men har ikke lykkes så langt... Be gravid i November v/ivf men mistet. Prøver med tabletter denne mnd før vi (evt) må igjennom et nytt ivf forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå