AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Del Skrevet 21. januar 2020 jeg skal kjøpe meg en splitter ny firehjulstrekker-og den skal gå på diesel🤭har lyst på en robust en som varer mange år. landrover blir for dyr. men ser på toyota landcruiser og hilux; noen tips om hvilken jeg bør satse på? og hvordan er kjørekomforten? antall plass til passasjerer spiller ingen rolle(dess mindre dess bedre haha) Anonymkode: 8274a...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Del Skrevet 21. januar 2020 Det finnes 4-hjulstrekkere av bedre komfort enn de store gyngende fra Toyota. Jo det kan sies der har personbilkomfort, men ikke på det kjøretekniske. Anonymkode: a51da...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 21. januar 2020 #3 Del Skrevet 21. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes 4-hjulstrekkere av bedre komfort enn de store gyngende fra Toyota. Jo det kan sies der har personbilkomfort, men ikke på det kjøretekniske. Anonymkode: a51da...48a kan du gi meg noen eks? er de også like slitesterke? ønsker også at den skal være litt stilig; har aldri hatt råd til dette før😌🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, stine40 skrev: kan du gi meg noen eks? er de også like slitesterke? ønsker også at den skal være litt stilig; har aldri hatt råd til dette før😌🙈 Skal du ha den som status spiller det ingen rolle Anonymkode: a51da...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #5 Del Skrevet 21. januar 2020 Bare husk å kvitt deg med den når utgiftene på slitedeler kommer, bare bakbremser er fort et 5-sifret beløp når den tid kommer, så det er lurt å ha en god slump penger til overs. Anonymkode: a51da...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 21. januar 2020 #6 Del Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare husk å kvitt deg med den når utgiftene på slitedeler kommer, bare bakbremser er fort et 5-sifret beløp når den tid kommer, så det er lurt å ha en god slump penger til overs. Anonymkode: a51da...48a blir vel noen år til; kjører 8-10 000 km i året. men tar gjerne i mot tips om andre solide 4-hjulstrekkere som holder seg godt. har ikke bestemt at det må være toyota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 23. januar 2020 #7 Del Skrevet 23. januar 2020 Landcruiser og Hilux er det jo en del forskjell på i kjørekomforten. Hvis pick-up er aktuelt kan du jo se på Amarok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 23. januar 2020 #8 Del Skrevet 23. januar 2020 Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #9 Del Skrevet 23. januar 2020 7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Volvo. Volvo har ikke produsert ekte 4x4 etter at Volvo Valp gikk ut av produksjon, det de lager nå er SUV med all wheel drive som ikke er det samme. En ekte firehjulstrekk har reduksjonskasse og helst sperrer eller veldig bra traction control. Det ts må se etter er Landcruiser, Hilux, VW Amarok, Nissan Navara, Ford Ranger eller Mercedes Gelenderwagen. Anonymkode: 1dcf5...195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #10 Del Skrevet 23. januar 2020 Isuzu - solid og slitesterk bil Anonymkode: a2e91...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #11 Del Skrevet 23. januar 2020 Jeg ville gått for en Audi. Der snakker vi om markedets beste 4hjulstrekk, kjørekomfort (robusthet) og setekomfort. Ellers rangerer jeg Volvo som nr 2, og mercedes som nr 3. Anonymkode: 86112...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #12 Del Skrevet 23. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville gått for en Audi. Der snakker vi om markedets beste 4hjulstrekk, kjørekomfort (robusthet) og setekomfort. Ellers rangerer jeg Volvo som nr 2, og mercedes som nr 3. Anonymkode: 86112...fe2 Ingen slår 4-hjulstrekken til Subaru! Men har du ikke prøvd den, så vet du ikke bedre. Anonymkode: a51da...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #13 Del Skrevet 23. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen slår 4-hjulstrekken til Subaru! Men har du ikke prøvd den, så vet du ikke bedre. Anonymkode: a51da...48a Subaru? Hahah. Nei jeg hadde aldri forestilt meg at noen kunne foreslå at Subaru er bedre på 4hjulstrekk enn Audis Quattro. Anonymkode: 86112...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #14 Del Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Subaru? Hahah. Nei jeg hadde aldri forestilt meg at noen kunne foreslå at Subaru er bedre på 4hjulstrekk enn Audis Quattro. Anonymkode: 86112...fe2 Nei se der, du har jo ikke peiling! Men er du Audifanatiker blir det slik. Anonymkode: a51da...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. januar 2020 #15 Del Skrevet 23. januar 2020 Hvorfor kjøpe ny bil? Taper seg 50 000,- når man kjører ut av bilbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 23. januar 2020 #16 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Keikolina skrev: Hvorfor kjøpe ny bil? Taper seg 50 000,- når man kjører ut av bilbutikken. fordi jeg vil ha en solid bil som varer lenge; fordi jeg har råd til det, og fordi jeg bor slik til at det ofte er problem med skikkelig brøyting om vinteren. og jeg har ingen verksted nærme; blir styrete hver gang noe lite skal ordnes. jeg har lite greie på biler. vil bare at den starter og fungerer😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. januar 2020 #17 Del Skrevet 23. januar 2020 Akkurat nå, stine40 skrev: fordi jeg vil ha en solid bil som varer lenge; fordi jeg har råd til det, og fordi jeg bor slik til at det ofte er problem med skikkelig brøyting om vinteren. og jeg har ingen verksted nærme; blir styrete hver gang noe lite skal ordnes. jeg har lite greie på biler. vil bare at den starter og fungerer😌 Er jo bare å kaste bort penger, bare lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 23. januar 2020 #18 Del Skrevet 23. januar 2020 1 minutt siden, Keikolina skrev: Er jo bare å kaste bort penger, bare lurte. ja for veldig mange biler er det bedre å kjøpe brukt. men modeller som landcruiser holder seg ganske godt i verdi; om jeg finner ut senere at jeg vil selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2020 #19 Del Skrevet 23. januar 2020 Håper du ikke har tenkt å kjøre i nærheten av en bomstasjon med den dieselbilen. Pga reduserte bominntekter fra elbiler kommer de til å måtte doble prisen for fossilbiler.. Anonymkode: 2abb8...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine40 Skrevet 23. januar 2020 #20 Del Skrevet 23. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper du ikke har tenkt å kjøre i nærheten av en bomstasjon med den dieselbilen. Pga reduserte bominntekter fra elbiler kommer de til å måtte doble prisen for fossilbiler.. Anonymkode: 2abb8...a5e er vel et tak på dette? trodde el bilene gradvis skulle betale mer bom😭æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå