Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Noen som har peil på hvor mange bøker som er kommet ut i den serien, og hvor jeg kan få tak i de jeg mangler?
Gjest Primula Skrevet 5. juni 2005 #2 Skrevet 5. juni 2005 Husker ikke hvor mange det er, men den siste kom i vinter en gang. Du kan sjekke kiosker, dagligvarehandler osv. Hvis ikke du finner dem der, bruker det å være en sånn bestillingskupong inne i boka der du kan bestille flere bøker. Det er godt mulig at enkelte bibliotek også har denne serien. den er så vidt jeg har forstått, en av de mest kjente, og solgte, kioskseriene.
Gyda Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Låner serien på bilbiloteket. Tror det er kommet 26 bøker - er selv kommet til nr 16.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #4 Skrevet 5. juni 2005 Vet noen om det går an å bestille de på nett...?
Titti72 Skrevet 6. juni 2005 #5 Skrevet 6. juni 2005 Er det ikke en bestillingslapp bakerst i bøkene? Mener jeg har sett det der i alle bøkene.
Gjest skindeep Skrevet 6. juni 2005 #6 Skrevet 6. juni 2005 Er en bestillingslapp bakerst i bøkene ja! Har lest alle bøkene og synest det er en veldig bra serie!
Gjest Primula Skrevet 6. juni 2005 #7 Skrevet 6. juni 2005 Vet noen om det går an å bestille de på nett...? Sjekk www.arvesynd.no Der er det i allefall bilde av den bestillingskupongen som er i bøkene. Kan du ikke sende et brev til den adressen som står der da?
Gjest Savannah Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Arvesynd-serien! Den er så bra! Har lest alle bøkene fram til 25, lånte dem med mamma, men den siste hadde hun ikke. Har prøvd å få tak i nr.26, men de har den aldri inne på bruktsjappa her i byen. Er fortvilt! Nr 25 sluttet så tragisk! Stakkars Håvard! Jeg har blitt så glad i han!! Hva skjer nå da? Leste alle bøkene på rekordtid, stakkars mannen min, jeg satt alltid nedgravd i en bok på kveldstid!. Tok den til og med ut når jeg skulle ta meg en røyk... Hadde "abstinenser" etter at jeg var ferdig med nr 25, og ikke hadde flere.. verre en å slutte å røyke det her.. Er det noen som har bok nr 26? Hjelp! Jeg MÅ ha den!!! Hilsen en rimelig fortvilet Savannah!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #9 Skrevet 3. september 2005 Jeg har bok 26, men gir den ikke fra meg. Men jeg kan fortelle deg hva som skjer.......
Rannva Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 Jeg har bok 26, men gir den ikke fra meg. Men jeg kan fortelle deg hva som skjer....... ← Ja, fortell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå