Gå til innhold

Strandferie i Thailand, gjøre hva..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert noen som rister på hodet av overskriften og tenker first word problems, men ærlig talt, hva fyller dere dagene med når dere er på lange badeferier? 

Anonymkode: 20eb1...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en del massasjedamer som tilbyr litt ekstra....😉

Anonymkode: eddb3...bab

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en del massasjedamer som tilbyr litt ekstra....😉

Anonymkode: eddb3...bab

Nå er vel kanskje ikke jeg i målgruppen for "litt ekstra" siden jeg er kvinne.. ;) 

ts

Skrevet

Sole deg, bade, lese en bok, snakke med andre eller rett og slett ligge langflat og late deg. Høres himmelsk deilig ut 😍

• Liker 5
Skrevet

Kjeder meg seriøst aldri på sydentur. Jeg kan glatt ligge dagevis i sola med bok, musikk, bare se og høre på folk, nyte roen og stillheten, høre bølgene skvulpe, høre på mange forskjellige språk osv. Jeg storkoser meg! Ellers fyller man dagene med sightseeing, shopping, vandring, båtturer, se på vakre solnedganger, spise spennende og ny mat.

Jeg rett og slett nyter livet når jeg er på ferie. Kobler helt ut fra hverdagen og jobb, det er så godt! To uker siden jeg kom hjem fra ferie, men kunne glatt reist på ferie igjen i morgen😅 Nå er jeg kanskje litt over snittet glad i reisedager, jeg synes hverdagen er gørrkjedelig og hater å komme tilbake fra tur.

Anonymkode: a8fbf...603

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva fyller dere dagene med når dere er på lange badeferier

Minst mulig! Eller det vil si, flest mulig timer på solsengen! 😎

Men seriøst, får jeg en treningsøkt hver annen dag, trives jeg best på solsengen med enten en bok eller god musikk på øret. 2-3 uker slik går helt fint :) 

Reiser forresten til Thailand nå i slutten av mnd, det skal bli godt med sol og varme! :) 

Skrevet

Nyter livet, slapper av med bok/podkast/musikk- tar en kald øl eller to, bader til huden er rynkete, spiser is og fersk frukt... bare se mot horisonten og høre bølgene og la tankene fly- når har man ellers tid til det??

altså- jeg kunne gått på stranda seriøst HVER dag i månedsvis! Man kan jo alltids jogge seg en tur, spille beachvolley osv- men jeg syns det er litt i varmeste laget. Veldig fine dykkermuligheter mange steder i thailand. Mange øyer man kan dra til med båt. Ellers masse bra streetfood, artige markeder med mye stilig matvarer. 

Thaimassasje, (uten litt ekstra) mange bra spa til en billigere penge, noen spiller golf... jeg elsker Thailand!

Anonymkode: dfcd2...3f4

• Liker 3
Skrevet

I Thailand... ligger langflat på stranda eller ved bassenget når det er på sitt varmeste, bare uti for å kjøle meg ned. Leser gode bøker, lytter til musikk osv. Føler jeg behov eller er rastløs så svømmer jeg, går en tur på stranda osv. Ved lunsjtider, finne en spennende restaurant (gjerne med aircondition) før det er tilbake for en times tid om ikke 2. Om kveldene, restaurant, marked, osv. Legger inn noen dager med aktiviteter på dagstur også. Tempel, turistattraksjoner, kjente gater, områder osv. 😃 vi reiser til Phuket jevnlig og har alltid noe nytt å oppdage. 😃

Anonymkode: 2ca8c...a46

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ligge strekk på solseng en hel uke i Hellas, men i Thailand vil jeg oppleve mer!

kjedet meg i hua HiN, men i krabi/sør er det masse å finne på! Snorkleturer, skilpadde-safari, James Bond Island, phi phi, Railay beach, atv-tur i fjellet+++
altså, kjeder du deg i Thailand er det du som er kjedelig 😄 

god tur!

Anonymkode: feb57...926

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig gøy å gå på matlagningskurs i Thailand! Også har de masse natt-marked på kveldene. Kan leie scooter og utforske øya/byen. Book en longtail båt, og dra og snorkle og utforske småøyer. 

Anonymkode: da74a...32e

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel kanskje ikke jeg i målgruppen for "litt ekstra" siden jeg er kvinne.. ;) 

ts

Tror ikke det er til hinder, nødvendigvis.

Skrevet

Snorkling, dykkelappen, sightseeing med båt og thuk thuk, spise pad thai, massasje

Anonymkode: 72260...3e3

Gjest Keikolina
Skrevet

Drar til Thailand for sex, wllers er det bare kjedelig der

Skrevet

Vi reiser snart til Thailand, hvor kjøper dere disse turene? Forhåndsbestiller dere? Og hva er prisen på øyhopping, snorkleturer? 

Skrevet

Jeg kjeder meg bare jeg tenker på strandferie 😂 er allergisk mot å ligge sånn.

Så jeg drar på utflukter, sykkeltur, båttur, snorkling, kurs/omvisning på tempel, museer, plantasjer. Er jeg på en litt større plass kan jeg bare vandre og vandre. På kveldene kan man spille kort og yatzy, se film, se et eller annet show. Jeg tok med strikkinga mi til Bali 😁

Anonymkode: d8e19...6c3

Skrevet
2 timer siden, miss13 skrev:

Vi reiser snart til Thailand, hvor kjøper dere disse turene? Forhåndsbestiller dere? Og hva er prisen på øyhopping, snorkleturer? 

Du kjøper det på stedet. De er absolutt overalt. De tar forskjellig pris, så kikk litt før su kjøper. Bestill dagen før. 

Anonymkode: 650f7...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...