Maggie74 Skrevet 8. september 2002 #1 Skrevet 8. september 2002 Nå er jeg så dritt lei som det går ann å få blitt! Jeg er på dag 33 i syklusen og gravi-testen var negativ i går. Jeg skjønner ingenting! Absolutt ingenting. Jeg har mensenvondt, jeg har vært kvalm og svimmel, og nå begynner jeg å bli direkte grinete. Greit at mensen uteblir, men da kan vel testen bli positiv vel?! Jeg tror jeg gir opp å bli gravid jeg. Har aldri hatt en mer ustabil syklus enn den jeg har nå! :cry: Maggie!
Ellen Skrevet 8. september 2002 #2 Skrevet 8. september 2002 Hei. Føler med deg..! Har det på akkurat samme måten selv, min siste syklus var på 42 dager! Selv om jeg ikke egentlig trodde jeg var gravid da, så ble jeg jo skuffet da mensen kom igjen. Det verste med uregelmessige sykluser er at det blir vanskelig å vite når EL er og at det tar så lang tid mellom hver gang! Grr. Men det går nok til slutt, det er jo et ganske vanlig problem. Har akkurat hatt EL nå og mase kos (vet det pga. temping), og vet når mens (ikke) skal komme neste gang. Det gjør det litt lettere å vente, da vet man jo at mensen ikke er på overtid før etter en viss dag. Krysser fingrene for oss begge! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå