Gå til innhold

Assistent i barnehage


Marianne

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg lurte på om det var noen her som jobber som assistent i barnehage og som kan fortelle meg sånn cirka hva en tjener pr. mnd. i denne jobben.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lulle da tjener du bra! (100 kr timen)? De fleste jeg kjenner som jobber i bhg, tjener ca. 90 kr. og det blir brutto 13 200 kr i mnd (full stilling)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kommer helt an på hva slags barnehage du jobber i. Men det er ikke forferdelig godt betalt. Har jobbet flere år i barnehage tidligere og sluttet fordi jeg ble helt utslitt. Det krever mye av deg, men det er også givende og til tiden morsomt.

Det verste er i grunnen foreldrene som er meeeget kritiske til personalet... etter hva jeg har erfaring med.

Tipper at lønna ligger på ca 12-16.000 pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det meste jeg tjente i mnd som bhg assistent var vel ca 12.000. tullepenger. nå skal jeg bli økonom i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Jeg må si at det ganske skremmende hvor lite lønn dere har som gjør en så viktig jobb. Ja er det noen som bør komme vinnende ut av lønnsoppgjøret nå så er det dere som jobber i barnehage. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA!

Klem *klem* til Marianne som (oxo) har forstått det!

Her er de jeg ser på som gjør de viktigste jobbene:

Barnehage

Skole

Helsevesenet

Je gblir så i fletta irritert over at de tjener så lite!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous