AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #1 Skrevet 21. januar 2020 Jeg har merket at jeg kan ha ganske ekstreme svingninger i både humør, selvtillit og generell virkelighetsoppfatning, og spesielt føler jeg at dette går ut over jobbhverdagen. Jeg vil si at jeg oftest er i godt humør, og de fleste dager liker jeg jobben min og kollegene mine, føler meg sett og satt pris på og er generelt fornøyd med livet. Men så kan det plutselig snu helt over natten og jeg kan neste dag føle at jeg er håpløs i jobben og at ingen av kollegene mine liker meg eller synes at jeg gjør en god jobb. Slike dager føler jeg mest av alt for å bare unngå folk og mure meg inne, men man må jo på jobb uansett. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke vise humørsvingningene mine utad, men føler at det skinner igjennom uansett og er livredd for at kollegene mine skal merke det. Jeg føler også at kolleger trekker seg mer unna meg på slike dager, noe som får meg til å føle at de enten bevisst eller ubevisst fanger opp noen signaler ang. humøret mitt. Det siste jeg vil her i verden er at folk skal tro at jeg er en eller annen humørsyk bitch, som bare viser mitt sanne ansikt på disse dagene. Er det andre som har det på samme måte? Selv føler jeg at alle andre virker så mye mer stabile i humøret, noe som gir meg enda dårligere samvittighet for disse humørsvingningene. Hvordan takler man slike ekstreme svingninger, uten at det går ut over forholdet til kolleger og andres oppfatning av en? Anonymkode: 580ed...cc2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #2 Skrevet 21. januar 2020 Jeg har det på samme måte. Er foreløpig bare student, men spent på hvordan det blir i arbeidslivet. Går et veldig selvstendig studium så velger å jobbe alene de verste dagene. Anonymkode: b55e9...577
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #3 Skrevet 21. januar 2020 Om du er kvinne kan det kanskje være pga PMS? Anonymkode: 094d2...152
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #4 Skrevet 21. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du er kvinne kan det kanskje være pga PMS? Anonymkode: 094d2...152 Og du er en mann ser jeg 🙄 Anonymkode: 91d28...4d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå