AnonymBruker Skrevet 1. mars #1621 Del Skrevet 1. mars Det våres. Essie - perfectly peculiar Forskjellige stempellakker Anonymkode: 67daf...ecd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 1. mars #1622 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det våres. Essie - perfectly peculiar Forskjellige stempellakker Anonymkode: 67daf...ecd Vakre negler 🦚🦚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sassygirl Skrevet 1. mars #1623 Del Skrevet 1. mars (endret) Capazitet skrev (På 17.2.2025 den 21.14): Åja, har et par lakkar frå Nail Kind her heime : ). Fine fargar Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Edit: ops skulle kommentere til Sigrid sorry Endret 1. mars av sassygirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sassygirl Skrevet 1. mars #1624 Del Skrevet 1. mars Sigrid<3 skrev (På 16.2.2025 den 23.08): Kun noe simpelt i dag pga dårlig tid. Jeg lakket dem i dag så sølet rundt neglene er ikke helt borte. Men jeg synes lakken er veldig pen, den er fra normal Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. mars #1625 Del Skrevet 1. mars sassygirl skrev (1 minutt siden): Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Eg kjøper neglelakkfjernar på Lyko. Har Lyko sin eigen og ein frå Depend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sassygirl Skrevet 1. mars #1626 Del Skrevet 1. mars Capazitet skrev (Akkurat nå): Eg kjøper neglelakkfjernar på Lyko. Har Lyko sin eigen og ein frå Depend takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sassygirl Skrevet 1. mars #1627 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 19.23): Anonymkode: f0bda...8d2 KJører volvo du au ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 3. mars #1628 Del Skrevet 3. mars Capazitet skrev (På 17.2.2025 den 21.14): Åja, har et par lakkar frå Nail Kind her heime : ). Fine fargar Holder de lenge? Vurderer de - mange fine farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. mars #1629 Del Skrevet 3. mars Eg synest det, rundt ei veke. Men eg nyttar underlakk og overlakk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 3. mars #1630 Del Skrevet 3. mars Capazitet skrev (20 minutter siden): Eg synest det, rundt ei veke. Men eg nyttar underlakk og overlakk også Ja det hjelper på holdbarheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 4. mars #1631 Del Skrevet 4. mars sassygirl skrev (På 1.3.2025 den 14.33): Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Jeg kjøper neglelakkfjerner også på normal ja. Jeg har testet en del forskjellige men min desidert favoritt er merket Cutex. Den fungerer veldig godt, lukter ikke for sterkt, og den koster rundt 20-40kr tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #1632 Del Skrevet 5. mars Essie - take the crown. Nydelig mørk grønnfarge. Anonymkode: 67daf...ecd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22 timer siden #1633 Del Skrevet 22 timer siden Min påskemanikyr. Lyko "Yellow Kitty" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå