Peanut Skrevet 24. august 2024 #1521 Del Skrevet 24. august 2024 Siden mine foreldre ikke er så begeistret for rødlig neglelakk, og jeg skal til dem i morgen, så ble det Essies Ladylike: Håndkremen brukt er den som ble anbefalt over ^^, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 24. august 2024 #1522 Del Skrevet 24. august 2024 Peanut skrev (5 minutter siden): Siden mine foreldre ikke er så begeistret for rødlig neglelakk, og jeg skal til dem i morgen, så ble det Essies Ladylike: Håndkremen brukt er den som ble anbefalt over ^^, Den fargen er sååå fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1523 Del Skrevet 25. august 2024 Er det lov med gel negler òg, eller bare vanlig lakk? Jeg har iallefall nettopp lagt disse, og synes det var gøy med litt glam 😁 Anonymkode: b980c...7c9 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august 2024 #1524 Del Skrevet 27. august 2024 Dior Saint-Honoré slik det sees i lampelys: En varm rød med orange og brune undertoner og litt skimmer. (Er vel egentlig ikke høst ennå, men jeg klarte ikke å vente ). 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 27. august 2024 #1525 Del Skrevet 27. august 2024 Peanut skrev (1 time siden): Dior Saint-Honoré slik det sees i lampelys: En varm rød med orange og brune undertoner og litt skimmer. (Er vel egentlig ikke høst ennå, men jeg klarte ikke å vente ). Shit pomfritt så pene negler du har! Skulle ønske mine vaks så rett, må ha fake for å få så fin form uansett om jeg filer og styrer😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august 2024 #1526 Del Skrevet 27. august 2024 3 minutter siden, PusheenPusheen said: Shit pomfritt så pene negler du har! Skulle ønske mine vaks så rett, må ha fake for å få så fin form uansett om jeg filer og styrer😄 Tusen takk så fint sagt. Jeg blir litt ydmyk kjenner jeg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. august 2024 #1527 Del Skrevet 30. august 2024 Meg igjen Pga litt slitasje på fargen med alt jeg gjør i løpet av en dag og fordi Butter og jeg skal en liten tur ut imorgen så ble det Diors Triomphe jeg valgte på neglene nå: En fin skimrende lillafarge ^^, (Jeg synes denne minte meg litt om en av fjordårets høstfarger fra Dior som var en dyp og mørk lillafarge med skimmer, Black Rivoli). 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. september 2024 #1528 Del Skrevet 2. september 2024 Neglelakken over viste seg å være noe slitsom å få av, men det gikk jo. Den forrige før der var ikke sånn <_< Den siste neglelakken jeg kjøpte er Dior Montaigne og veldig lys: Definitivt en som kan passe for kontor/ bryllup osv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. september 2024 #1529 Del Skrevet 2. september 2024 Peanut skrev (6 minutter siden): Neglelakken over viste seg å være noe slitsom å få av, men det gikk jo. Den forrige før der var ikke sånn <_< Den siste neglelakken jeg kjøpte er Dior Montaigne og veldig lys: Definitivt en som kan passe for kontor/ bryllup osv. Så pen farge! Kan se for meg at den kan være fin over andre lakker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1530 Del Skrevet 2. september 2024 Kågebruker skrev (På 21.1.2020 den 15.27): Jeg skal klippe neglene etterpå Jeg også. Har funnet fram ei tang for å ta storetåa. Anonymkode: 98075...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. september 2024 #1531 Del Skrevet 5. september 2024 Nuvel, det er jo begynnende høst og jeg følte meg litt «mørk» i dag så 3 lag med Essies Shearling Darling ^^, 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. september 2024 #1532 Del Skrevet 5. september 2024 Peanut skrev (12 timer siden): Nuvel, det er jo begynnende høst og jeg følte meg litt «mørk» i dag så 3 lag med Essies Shearling Darling ^^, Ohh, lekker farge 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 6. september 2024 #1533 Del Skrevet 6. september 2024 Peanut skrev (21 timer siden): Nuvel, det er jo begynnende høst og jeg følte meg litt «mørk» i dag så 3 lag med Essies Shearling Darling ^^, Hvilken lakk bruker du her? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. september 2024 #1534 Del Skrevet 6. september 2024 9 hours ago, Mardina said: Ohh, lekker farge 😍 Ja men dessverre så fikk jeg chips i lakken etter en dag så jeg var litt lite fornøyd, meeen det kan kanskje komme pga de tre lagene jeg tok. Hadde for øvrig én lakk jeg kjøpte i Lisboa som jeg ikke hadde prøvd, så jeg skiftet igjen 19 minutter siden, Kaneel said: Hvilken lakk bruker du her? 🤩 Essies Shearling Darling ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 6. september 2024 #1535 Del Skrevet 6. september 2024 Peanut skrev (2 minutter siden): Ja men dessverre så fikk jeg chips i lakken etter en dag så jeg var litt lite fornøyd, meeen det kan kanskje komme pga de tre lagene jeg tok. Hadde for øvrig én lakk jeg kjøpte i Lisboa som jeg ikke hadde prøvd, så jeg skiftet igjen Essies Shearling Darling ^^, Den var nydelig men ser like mørk ut som wicked fra essie jo, overasket meg for trodde wicked var den mørkeste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. september 2024 #1536 Del Skrevet 6. september 2024 5 minutter siden, Kaneel said: Den var nydelig men ser like mørk ut som wicked fra essie jo, overasket meg for trodde wicked var den mørkeste Ja, Wicked er den mørkeste. Jeg hadde tre lag, men det vanlige er vel to lag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. september 2024 #1537 Del Skrevet 6. september 2024 (endret) Vel, som sagt så skiftet jeg igjen, og det til Kiko Cosmetics neglelakk i en skimrende lillafarge. Inne: i sollys: Endret 6. september 2024 av Peanut 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 8. september 2024 #1538 Del Skrevet 8. september 2024 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. september 2024 #1539 Del Skrevet 9. september 2024 Kokie Cosmetics Honey Nectar i to lag: Vil si det er en mørk skimrende kobberfarge. Tørket FORT! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1540 Del Skrevet 10. september 2024 Neket skrev (På 8.9.2024 den 19.35): Hvilken lampe har du, fornøyd? Anonymkode: b980c...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå