tøydokka Skrevet 13. juni 2023 #1101 Del Skrevet 13. juni 2023 Ble grønt i dag. Lagt en blank underlakk fra Isadora, så en gullfarget basecoat fra CND creative play kjøpt på normal og en billig olivengrønn lakk fra normal. Skal legge på topcoat fra seche vite senere i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. juni 2023 #1102 Del Skrevet 13. juni 2023 Ett lag Nail Glow, to lag Nude Look og ett lag Gel Nail Coat (Dior): (Er det forresten noen som vet om det er noe man kan gjøre for å få «slakkere» c-curve? Mine er så høye at de ser mer ut som u ._. ) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. juni 2023 #1103 Del Skrevet 14. juni 2023 Ryddet for avsporing Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 19. juni 2023 #1104 Del Skrevet 19. juni 2023 Brukt seche base coat, den er hvit, så det er viktig å ikke legge den ut på neglebånd for da blir det synlig som sånne hvite renser innerst. Så Isadora wondernail 412, og topplakk fra Isadora. Likte denne rødfargen veldig godt, litt godterifarge, ikke sånn "tung og seriøs" rød liksom, men som føles sommerlig 🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. juni 2023 #1105 Del Skrevet 19. juni 2023 47 minutter siden, tøydokka said: Brukt seche base coat, den er hvit, så det er viktig å ikke legge den ut på neglebånd for da blir det synlig som sånne hvite renser innerst. Så Isadora wondernail 412, og topplakk fra Isadora. Likte denne rødfargen veldig godt, litt godterifarge, ikke sånn "tung og seriøs" rød liksom, men som føles sommerlig 🥰 Den var fin på og til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 19. juni 2023 #1106 Del Skrevet 19. juni 2023 Peanut skrev (3 timer siden): Den var fin på og til deg Skjønne deg, tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1107 Del Skrevet 19. juni 2023 Anonymkode: 58e17...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. juni 2023 #1108 Del Skrevet 20. juni 2023 Det er jo så masse fine negler her! Jeg har nettopp byttet jobb, har jobbet hele mitt voksne liv i helse så har aldri kunnet hatt lange negler eller neglelakk, men nå kan jeg! Jeg er derfor litt dårlig på det så gjør det veldig enkelt 🤪 har også veldig svake negler etter mange år med vasking og spriting av hender.. men prøvd meg på noe så enkelt som ballet slippers med en top coat med glitter 🙈 sliter fortsatt med å få det fint uten striper og diverse, derfor jeg må ha top coat med noe som dekker til feil 😵💫 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1109 Del Skrevet 21. juni 2023 Anonymkode: 58e17...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1110 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 10.37): Anonymkode: 58e17...179 Du dro frem påske-egget i dag for å vise bilde av den avskallede lakken din? Alle skjønner at du tar bilder fra nett/filmer osv. Anonymkode: d0895...eef 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 21. juni 2023 #1111 Del Skrevet 21. juni 2023 Tolker tittelen som at man skal poste bilde hvis man nettopp har lakkert neglene 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. juni 2023 #1112 Del Skrevet 22. juni 2023 Trish skrev (7 timer siden): Tolker tittelen som at man skal poste bilde hvis man nettopp har lakkert neglene Sånn tolker jeg det og. Om vi vil se proffe negler kan vi finne inspirasjon på negledesignere sine instaprofiler. Her vil vi se vanlige norske damer som har lakket neglene sine selv, og gjerne med informasjon om hvilke produkter som er brukt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. juni 2023 #1113 Del Skrevet 22. juni 2023 Peanut skrev (På 13.6.2023 den 12.21): Ett lag Nail Glow, to lag Nude Look og ett lag Gel Nail Coat (Dior): (Er det forresten noen som vet om det er noe man kan gjøre for å få «slakkere» c-curve? Mine er så høye at de ser mer ut som u ._. ) Dette var veldig lekkert. Hva mener du med u og c-curve? Er det spissheten på tuppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. juni 2023 #1114 Del Skrevet 22. juni 2023 (endret) 3 hours ago, tøydokka said: Dette var veldig lekkert. Hva mener du med u og c-curve? Er det spissheten på tuppene? (For å vise med et Googlebilde: Jeg har en litt dypere kurve enn det over når de er tørre, når jeg dusjer så er det mer lignende en c. Kan for øvrig og si at neglelakken ikke er skiftet siden sist og ^^, ) Takk forresten Endret 22. juni 2023 av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #1115 Del Skrevet 23. juni 2023 Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? er en ung jente på youtube ved navn Lena Redmo som designet den men den er vel utgått? https://lyko.com/no/tone-lise-design/tone-lise-spa-design-nailpolish-lena-redmo Anonymkode: 58e17...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. juni 2023 #1116 Del Skrevet 25. juni 2023 Har prøvd utallige hvite neglelakker før, med varierende resultat. Altfor ofte blir de stripete og det må legges på flere lag som tar evigheter å tørke. Jeg fikk meg en Dior Jasmin og la først på Dior Nail Glow 2 strøk, Dior Jasmin 3 strøk og Dior Gel Topcoat 1 strøk. Får beklage at det er litt hvitt på huden, la det på hotellrommet og det var litt vanskelig der. Bilde: 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. juni 2023 #1117 Del Skrevet 25. juni 2023 Peanut skrev (5 minutter siden): Har prøvd utallige hvite neglelakker før, med varierende resultat. Altfor ofte blir de stripete og det må legges på flere lag som tar evigheter å tørke. Jeg fikk meg en Dior Jasmin og la først på Dior Nail Glow 2 strøk, Dior Jasmin 3 strøk og Dior Gel Topcoat 1 strøk. Får beklage at det er litt hvitt på huden, la det på hotellrommet og det var litt vanskelig der. Bilde: Så lekre😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. juni 2023 #1118 Del Skrevet 25. juni 2023 Nedklipte stubber med jord under,planter i hagen🙈 Essie, crush&blush. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1119 Del Skrevet 25. juni 2023 Peanut skrev (1 time siden): Har prøvd utallige hvite neglelakker før, med varierende resultat. Altfor ofte blir de stripete og det må legges på flere lag som tar evigheter å tørke. Jeg fikk meg en Dior Jasmin og la først på Dior Nail Glow 2 strøk, Dior Jasmin 3 strøk og Dior Gel Topcoat 1 strøk. Får beklage at det er litt hvitt på huden, la det på hotellrommet og det var litt vanskelig der. Bilde: Veldig fine! Jeg er faktisk overraskende fornøyd med H&M sin hvite, to strøk så dekker den helt! Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1120 Del Skrevet 25. juni 2023 Peanut skrev (6 timer siden): Har prøvd utallige hvite neglelakker før, med varierende resultat. Altfor ofte blir de stripete og det må legges på flere lag som tar evigheter å tørke. Jeg fikk meg en Dior Jasmin og la først på Dior Nail Glow 2 strøk, Dior Jasmin 3 strøk og Dior Gel Topcoat 1 strøk. Får beklage at det er litt hvitt på huden, la det på hotellrommet og det var litt vanskelig der. Bilde: Ei jente i klassen min på ungdomsskolen slet med ADD og hvit neglelakk var noe hu var besatt av det ga henne glede i en stressfull hverdag og det er noe eget med og se at neglene dine er hvite minner meg om vinteren Anonymkode: 58e17...179 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå