Mardina Skrevet 19. desember 2022 #781 Del Skrevet 19. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Så fine 😍 Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å få mine gjort profesjonelt av og til! Det blir så stilig, liker de små prikkene de har satt på hos deg 😊 Anonymkode: 550ab...20b Jeg er så utrolig fornøyd 😍 Men dyrt ja.... 900,-. Jaggu godt man ikke må må fikse neglene flere ganger i mnd 😂 Innimellom må man jo unne seg litt egenpleie. Første gang jeg har latt andre fikse neglene mine og det blir nok ikke siste gang 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #782 Del Skrevet 20. desember 2022 Prøvde meg på noe julete… endte mer opp med Italia-vibber 😅jaja, har planer om noe annet fra fredag av uansett. Jeg må bli bedre på å vente på at striper osv skal tørke før jeg tar på top coat tydeligvis, det skjer ofte at den gjør linjene mine uklare. Testet Seche Vite denne gangen, men samme resultatet som med Essie Anonymkode: 550ab...20b 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. desember 2022 #783 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvde meg på noe julete… endte mer opp med Italia-vibber 😅jaja, har planer om noe annet fra fredag av uansett. Jeg må bli bedre på å vente på at striper osv skal tørke før jeg tar på top coat tydeligvis, det skjer ofte at den gjør linjene mine uklare. Testet Seche Vite denne gangen, men samme resultatet som med Essie Anonymkode: 550ab...20b Synes det ble helt nydelig! Det minner meg om noen gammeldagse juletrekuler som bestemor og bestefar hadde! Eller sånne «spir» som noen har i toppen av treet. 🎄❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. desember 2022 #784 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvde meg på noe julete… endte mer opp med Italia-vibber 😅jaja, har planer om noe annet fra fredag av uansett. Jeg må bli bedre på å vente på at striper osv skal tørke før jeg tar på top coat tydeligvis, det skjer ofte at den gjør linjene mine uklare. Testet Seche Vite denne gangen, men samme resultatet som med Essie Anonymkode: 550ab...20b Nydelige 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 20. desember 2022 #785 Del Skrevet 20. desember 2022 Mardina skrev (17 timer siden): Klippet ned neglene mine for et par uker siden, siden de var slitt og i forskjellige lengder. Så i dag har jeg vært å fikset neglene. Dyrt, men hvert hver eneste krone. Jeg er så fornøyd 😍😍 Håper mine "falske" negler får være med i tråden her 😁 Hva heter neglelakken?. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 20. desember 2022 #786 Del Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøvde meg på noe julete… endte mer opp med Italia-vibber 😅jaja, har planer om noe annet fra fredag av uansett. Jeg må bli bedre på å vente på at striper osv skal tørke før jeg tar på top coat tydeligvis, det skjer ofte at den gjør linjene mine uklare. Testet Seche Vite denne gangen, men samme resultatet som med Essie Anonymkode: 550ab...20b Hva heter neglelakken?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. desember 2022 #787 Del Skrevet 20. desember 2022 Nailpolish4life skrev (3 minutter siden): Hva heter neglelakken?. Vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. desember 2022 #788 Del Skrevet 21. desember 2022 Altså…, jeg har ALDRI prøvd nail stickers før! Og nå lærte jeg the hard way at disse ville vært mye finere på rød bakgrunn. Eller i hvert fall en mørk bakgrunn 😃 grønt, rødt, blått… ikke den jeg brukte. Fordelen er at det ikke synes hvor klønete det er gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. desember 2022 #789 Del Skrevet 22. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #790 Del Skrevet 23. desember 2022 Har gjort min første bestilling fra holotaco.com, et lite indie negllakkfirma (lite sammenlignet med f.eks. Essie, de selger kun fra egen nettside, ikke i butikker). Gleder meg til å leke med alt dette 🥰 Merket er startet av en YouTuber jeg har fulgt i mange år, Simply Nailogical. Anonymkode: 550ab...20b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 23. desember 2022 #791 Del Skrevet 23. desember 2022 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. desember 2022 #792 Del Skrevet 23. desember 2022 Trish skrev (6 timer siden): Skikkelig fin julefarge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #793 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har gjort min første bestilling fra holotaco.com, et lite indie negllakkfirma (lite sammenlignet med f.eks. Essie, de selger kun fra egen nettside, ikke i butikker). Gleder meg til å leke med alt dette 🥰 Merket er startet av en YouTuber jeg har fulgt i mange år, Simply Nailogical. Anonymkode: 550ab...20b Ååååå! Det så spennende ut. Elsker Nailogical-dama Har snust på om jeg skulle bestille fra holotaco selv, men er redd det blir så sinnsykt dyrt med frakt. Ser frem til bilder fra deg med holo taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 23. desember 2022 #794 Del Skrevet 23. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden): Skikkelig fin julefarge! Takk😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #795 Del Skrevet 23. desember 2022 Zenobia skrev (6 timer siden): Ååååå! Det så spennende ut. Elsker Nailogical-dama Har snust på om jeg skulle bestille fra holotaco selv, men er redd det blir så sinnsykt dyrt med frakt. Ser frem til bilder fra deg med holo taco! Det er gratis frakt på ordrer over 99 dollar 😇 de legger også til moms, så du slipper gebyret fra posten! Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. desember 2022 #796 Del Skrevet 23. desember 2022 Dior Nailglow som underlakk og styrke, Dior Fortune og Dior Gel Coat ^^, 🎶When you wish upon a star Makes no difference who you are Anything your heart desires Will come to you If your heart is in your dream No request is too extreme When you wish upon a star As dreamers do Like a bolt out of the blue Fate steps in and sees you through When you wish upon a star Your dreams come true🎵 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #797 Del Skrevet 23. desember 2022 Der snakker vi julerød ja 😍 Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. desember 2022 #798 Del Skrevet 23. desember 2022 Peanut skrev (1 time siden): Dior Nailglow som underlakk og styrke, Dior Fortune og Dior Gel Coat ^^, 🎶When you wish upon a star Makes no difference who you are Anything your heart desires Will come to you If your heart is in your dream No request is too extreme When you wish upon a star As dreamers do Like a bolt out of the blue Fate steps in and sees you through When you wish upon a star Your dreams come true🎵 Så nydelige negler du har 😍 Fin farge også 😁 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. desember 2022 #799 Del Skrevet 23. desember 2022 7 minutter siden, Mardina said: Så nydelige negler du har 😍 Fin farge også 😁 Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 24. desember 2022 #800 Del Skrevet 24. desember 2022 Blir veldig enkle negler med to små i hus 😅 Ett strøk med glitterneglelakk (synes heller ikke så godt når det begynner å gå bort 😂). God jul alle sammen🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå