AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #761 Del Skrevet 13. desember 2022 Den var fin!!! Den må jeg ha 😍 Men, faktisk gel som må ha UV-lampe, eller gel-ish? Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. desember 2022 #762 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) . Endret 14. desember 2022 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. desember 2022 #763 Del Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den var fin!!! Den må jeg ha 😍 Men, faktisk gel som må ha UV-lampe, eller gel-ish? Anonymkode: 550ab...20b Vet ikke om du mente meg.. Men den gel lakken fra isadora herder av seg selv. Man burde vel legge over sånn gel top coat fra isadora, men det gjør aldri jeg selv om jeg har den🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #764 Del Skrevet 14. desember 2022 flusa skrev (18 timer siden): Vet ikke om du mente meg.. Men den gel lakken fra isadora herder av seg selv. Man burde vel legge over sånn gel top coat fra isadora, men det gjør aldri jeg selv om jeg har den🙈 Ja var deg, jeg glemte å sitere 😅 Takk for svar! Anonymkode: 550ab...20b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2022 Forfatter #765 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Jeg har lakket neglene! Konad: Ultra violet. Luxury gold pearl over på én negl. Endret 14. desember 2022 av Zenobia 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. desember 2022 #766 Del Skrevet 14. desember 2022 Zenobia skrev (3 timer siden): Jeg har lakket neglene! Konad: Ultra violet. Luxury gold pearl over på én negl. Så elegant 💫✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 14. desember 2022 #767 Del Skrevet 14. desember 2022 Etter nok et mislykket forsøk på å få noe til å sitte (ALT bare sklir av neglene mine, gellack (herdet i uv) sitter maks 1 uke før jeg kan plukke av hele flak) endte jeg med blank lakk og pyntestickers. 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #768 Del Skrevet 14. desember 2022 Kicki_90 skrev (13 minutter siden): Etter nok et mislykket forsøk på å få noe til å sitte (ALT bare sklir av neglene mine, gellack (herdet i uv) sitter maks 1 uke før jeg kan plukke av hele flak) endte jeg med blank lakk og pyntestickers. 😅 Det var veldig stilig! Gjør du ordentlig forarbeid? Jeg har sett stor forskjell i levetid på lakken hos meg etter at jeg ble nøye med det. Vasker neglene godt, og tørker deretter over de med desinfeksjon (må være en uten aloe vera og glycerin). Neglene mine er litt naturlig røff tekstur nå pga neglpsoriasis, men før jeg fikk det tok jeg en medium grit neglfil og gjorde overflaten litt rough (før vasking så alt støv blir borte). Lakken trenger noe å ta tak i (litt som når man maler ett møbel og man pusser det med sandpapir først!). Baselakk hjelper også, men om ikke bra forarbeid er gjort så har baselakk lite å si. Negllakk sitter dårlig om det er oljer, vann og støv på neglene, så derfor er det viktig å sørge for tørre og rene negler først Anonymkode: 550ab...20b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. desember 2022 Forfatter #769 Del Skrevet 14. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Så elegant 💫✨ Takk 🌼 Plasserte en liten gullpyntesten på "gull"-neglen også. Kommer ikke så godt frem på bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 15. desember 2022 #770 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var veldig stilig! Gjør du ordentlig forarbeid? Jeg har sett stor forskjell i levetid på lakken hos meg etter at jeg ble nøye med det. Vasker neglene godt, og tørker deretter over de med desinfeksjon (må være en uten aloe vera og glycerin). Neglene mine er litt naturlig røff tekstur nå pga neglpsoriasis, men før jeg fikk det tok jeg en medium grit neglfil og gjorde overflaten litt rough (før vasking så alt støv blir borte). Lakken trenger noe å ta tak i (litt som når man maler ett møbel og man pusser det med sandpapir først!). Baselakk hjelper også, men om ikke bra forarbeid er gjort så har baselakk lite å si. Negllakk sitter dårlig om det er oljer, vann og støv på neglene, så derfor er det viktig å sørge for tørre og rene negler først Anonymkode: 550ab...20b Tro meg, jeg gjør ALT for at det skal bli bra, men selv ikke en kollega som er utdannet innenfor feltet klarte å få polygel til å sitte mer enn en uke på meg. Og hun visste om utfordringen og sørget for at det var helt tørt, rent, fritt for olje osv. 🙂 Det eneste som sitter er akryl, og det orker jeg ikke styre med lenger. Jeg hadde ikke problemer tidligere, og er nå enda mer nøye med grunnarbeid enn da, så da er det ikke veldig mye mer å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 15. desember 2022 #771 Del Skrevet 15. desember 2022 Må alltid kikke i billighyllene på HM, når jeg er innom. Lykken er å gjøre kupp på neglelakk. 🥰 On The Brigth Cider fra Essie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 15. desember 2022 #772 Del Skrevet 15. desember 2022 Vurderer å kjøpe denne da jeg elsker fargen men med frakt ble det jo dobbel pris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. desember 2022 #773 Del Skrevet 15. desember 2022 Trish skrev (6 minutter siden): Vurderer å kjøpe denne da jeg elsker fargen men med frakt ble det jo dobbel pris Sleng med noen duftlys 😁 de har Woodwick candles, lukter nydelig 💖. Og mye fin sminke 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 15. desember 2022 #774 Del Skrevet 15. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden): Sleng med noen duftlys 😁 de har Woodwick candles, lukter nydelig 💖. Og mye fin sminke 🤩 Takk for tips, skal sjekke Har allerede kjøpt litt mye i det siste 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 16. desember 2022 #775 Del Skrevet 16. desember 2022 Da ble det en neglelakk til😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #776 Del Skrevet 16. desember 2022 Fjollefyr skrev (På 15.12.2022 den 15.36): Må alltid kikke i billighyllene på HM, når jeg er innom. Lykken er å gjøre kupp på neglelakk. 🥰 On The Brigth Cider fra Essie Jeg må også alltid kikke der! Har funnet noen skikkelige kupp. Den der var veldig fin! Ellers kjøper jeg som regel kun Essie på Normal, der er de mye billgere 😊 De har ikke alltid det helt nyeste, men de ligger på 79kr om jeg husker riktig. H&M er vel fullpris 120 Anonymkode: 550ab...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 17. desember 2022 #777 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg må også alltid kikke der! Har funnet noen skikkelige kupp. Den der var veldig fin! Ellers kjøper jeg som regel kun Essie på Normal, der er de mye billgere 😊 De har ikke alltid det helt nyeste, men de ligger på 79kr om jeg husker riktig. H&M er vel fullpris 120 Anonymkode: 550ab...20b På Normal har jeg også kjøpt neglelakk, men har og sett så gamle i hyllen der at de har skilt seg allerede. Men den W7 er overraskende bra. Bruker litt lang tid på å tørke, men med Seche Vite på, blir den veldig blank og fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. desember 2022 #778 Del Skrevet 19. desember 2022 Enda kortere stubber enn jeg pleier når jeg klipper de.. Men..ja ja. Fin lakk iallfall🤣 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. desember 2022 #779 Del Skrevet 19. desember 2022 Klippet ned neglene mine for et par uker siden, siden de var slitt og i forskjellige lengder. Så i dag har jeg vært å fikset neglene. Dyrt, men hvert hver eneste krone. Jeg er så fornøyd 😍😍 Håper mine "falske" negler får være med i tråden her 😁 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2022 #780 Del Skrevet 19. desember 2022 Så fine 😍 Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å få mine gjort profesjonelt av og til! Det blir så stilig, liker de små prikkene de har satt på hos deg 😊 Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå