AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #621 Del Skrevet 2. november 2022 Første forsøk med polygel😅 -Milla Anonymkode: aacc1...7f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #622 Del Skrevet 2. november 2022 Er neglebåndene mine ok? Jeg syns ikke de er slitt eller tørre, men ser på youtube at mange skraper de helt vekk! 😵 Jeg har prøvd å dytte de tilbake i dusjen men da opplever jeg at de blir tørre og pistrete og værre enn når jeg bare lar de være i fred. Anonymkode: d64fc...409 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #623 Del Skrevet 2. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er neglebåndene mine ok? Jeg syns ikke de er slitt eller tørre, men ser på youtube at mange skraper de helt vekk! 😵 Jeg har prøvd å dytte de tilbake i dusjen men da opplever jeg at de blir tørre og pistrete og værre enn når jeg bare lar de være i fred. Anonymkode: d64fc...409 Ra på olje hver dag, så blir de så vakre! Tror hendene dine ville blitt nydelige med stillettonegler 😍😍 Anonymkode: a055d...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #624 Del Skrevet 3. november 2022 Kan man få vekk de jævla fetisjistene her inne? Jeg er her for å snakke negllakk med andre kvinner, ikke for å bli et fetisjobjekt. Det er skikkelig kvalmt! Anonymkode: 550ab...20b 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. november 2022 #625 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er neglebåndene mine ok? Jeg syns ikke de er slitt eller tørre, men ser på youtube at mange skraper de helt vekk! 😵 Jeg har prøvd å dytte de tilbake i dusjen men da opplever jeg at de blir tørre og pistrete og værre enn når jeg bare lar de være i fred. Anonymkode: d64fc...409 Du har perfekte neglebånd🥰 IKKE fjern de,ikke dytt de ned om de ikke plager deg! Nydelige negler og kjempefin lakk også🤍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. november 2022 #626 Del Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ra på olje hver dag, så blir de så vakre! Tror hendene dine ville blitt nydelige med stillettonegler 😍😍 Anonymkode: a055d...086 Er ikke dette stilettonegler da?(uten at jeg gidder å google,er for tidlig enda🤪)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. november 2022 #627 Del Skrevet 4. november 2022 flusa skrev (På 31.10.2022 den 5.22): Den har jeg også! Veldig glad i den, pen med bare ett strøk 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. november 2022 #628 Del Skrevet 4. november 2022 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #629 Del Skrevet 4. november 2022 Essie Wicked og Essie Say it aint Soho Anonymkode: 67daf...ecd 6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 4. november 2022 #630 Del Skrevet 4. november 2022 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #631 Del Skrevet 5. november 2022 Håper det er greit at jeg spør om råd! Nå har nail stamping utstyret jeg bestilte kommet, og jeg har prøvd med vanlig lakk som dekker godt med et lag vanligvis (med ordinær påføring) og har ikke kjøpt stamping lakk. Men lakken fester seg ikke på stamping puten når jeg ruller eller trykker stempelet over stamp platen! Jeg har fulgt flere tips fra YouTube nå og prøvd å "prime" stempelputen som de råder til før første bruk. Da la jeg puten i varmt vann med zalo, gne litt og tørket med papir og deretter brukte teip for å klistre vekk eventuelle partikler, akuratt som beskrevet på youtube video som løsning hvis lakken ikke fester seg til stempelet. Er det noe mer jeg kan prøve eller må jeg gå til innkjøp av stempel lakk for at lakken skal feste seg på stempelet? Anonymkode: d64fc...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #632 Del Skrevet 5. november 2022 Isadora Blue Enigma Mørk lillablå metallic Anonymkode: 550ab...20b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #633 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Håper det er greit at jeg spør om råd! Nå har nail stamping utstyret jeg bestilte kommet, og jeg har prøvd med vanlig lakk som dekker godt med et lag vanligvis (med ordinær påføring) og har ikke kjøpt stamping lakk. Men lakken fester seg ikke på stamping puten når jeg ruller eller trykker stempelet over stamp platen! Jeg har fulgt flere tips fra YouTube nå og prøvd å "prime" stempelputen som de råder til før første bruk. Da la jeg puten i varmt vann med zalo, gne litt og tørket med papir og deretter brukte teip for å klistre vekk eventuelle partikler, akuratt som beskrevet på youtube video som løsning hvis lakken ikke fester seg til stempelet. Er det noe mer jeg kan prøve eller må jeg gå til innkjøp av stempel lakk for at lakken skal feste seg på stempelet? Anonymkode: d64fc...409 La stempelputa ligge en dag på tørkepapir. Det hjelper. 😊 Det kan være lakken og. Så prøv forskjellige. Anonymkode: 67daf...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. november 2022 #634 Del Skrevet 5. november 2022 CrazyCatLady2500 skrev (18 timer siden): Den har jeg også! Veldig glad i den, pen med bare ett strøk 💜 Ja,jeg syns den nesten er finest med bare ett strøk,jeg🤗 Den sitter ekstremt godt og🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 5. november 2022 #635 Del Skrevet 5. november 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Håper det er greit at jeg spør om råd! Nå har nail stamping utstyret jeg bestilte kommet, og jeg har prøvd med vanlig lakk som dekker godt med et lag vanligvis (med ordinær påføring) og har ikke kjøpt stamping lakk. Men lakken fester seg ikke på stamping puten når jeg ruller eller trykker stempelet over stamp platen! Jeg har fulgt flere tips fra YouTube nå og prøvd å "prime" stempelputen som de råder til før første bruk. Da la jeg puten i varmt vann med zalo, gne litt og tørket med papir og deretter brukte teip for å klistre vekk eventuelle partikler, akuratt som beskrevet på youtube video som løsning hvis lakken ikke fester seg til stempelet. Er det noe mer jeg kan prøve eller må jeg gå til innkjøp av stempel lakk for at lakken skal feste seg på stempelet? Anonymkode: d64fc...409 Det er mye som kan kan skape krøll her, men det er for det meste snakk om små justeringer, så ikke gi opp! Så fort du har fått det til for første gang blir alt mye enklere. Det er noe med at selv om alt kan forklares steg for steg så må man til en viss grad bare prøve seg frem til hva som er riktig mengde lakk, riktig styrke man skal bruke for å trykke stempelet ned, osv. 1: Stempelplaten bør rengjøres med aceton før første bruk, og mellom hver negl man stempler. Olje og fett gjør at mønsteret ikke fester seg riktig. Aldri bruk vanlig neglelakkfjerner til dette, og aldri bruk noen form for neglelakkfjerner på stempelputen - det holder lenge å bruke teip eller klesrulle for å fjerne rester på den. 2: Noen stempelplater/enkelte mønstre på stempelplatene fungerer rett og slett ikke med silikonstempel. Jeg har selv noen som krever at jeg bruker et gummistempel, og da blir mønsteret flott og tydelig der silikonstempelet ikke engang ville plukke opp neglelakken. Det kjedelige med gummistempel er jo at man ikke kan se gjennom det for mer nøyaktig plassering, men øvelse gjør mester. 3: Det er viktig at man skraper i korrekt vinkel, og med riktig trykk. Sånn ca. 45 graders vinkel, og skrap forsiktig, men bestemt, i én jevn bevegelse én gang. Du skal ikke skrape så hardt at det kun ligger lakk i mønsterhullene, men heller ikke så forsiktig at det ligger igjen "saus" på toppen. Det skal ligge igjen et veldig tynt, "gjennomsiktig" lag på toppen. Skraperen bør også tørkes av med aceton ofte (jeg bruker de forskjellige sidene av "kortet" slik at jeg slipper å vaske mellom hver negl). Personlig foretrekker jeg skrapere som har omtrent samme form og tykkelse som et bankkort. Husk også på at enkelte mønstre kanskje må skrapes i en annen retning for å fylles på riktig måte. 4: Stempellakk fungerer best. Den er ugjennomsiktig, tørker raskt og er enkel å plukke opp. Viktig at du jobber raskt fra du legger lakken på stempelet til du har mønsteret på neglen, da, ellers tørker lakken ut i platen/på stempelputen. Du må også passe på at du bruker riktig mengde lakk, som kan variere litt fra mønster til mønster. Aldri fyll inn hele mønsteret med lakk, men begynn litt utenfor kanten og påfør på sånn ca. 1/4 av selve mønsteret (2/4 hvis mønsteret har store hull og krever mer lakk). La deretter skraperen gjøre resten av fordelingsjobben. 5: Overføringen av mønster fra plate til stempelpute skal skje raskt. Trykker du for hardt/lenge så vil ingenting plukkes opp. Rett etter du har brukt skrapen skal du dytte stempelet rett ned på mønsteret. Ikke beveg det annet enn ett lite dytt rett nedover, og så løfter du stempelputen rett opp igjen. Vi snakker kanskje om et halvt sekund her - maks ett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 5. november 2022 #636 Del Skrevet 5. november 2022 flusa skrev (5 timer siden): Ja,jeg syns den nesten er finest med bare ett strøk,jeg🤗 Den sitter ekstremt godt og🤗 Ja, den er min «go to» når jeg egentlig ikke har ork 😂 tørker fort også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #637 Del Skrevet 5. november 2022 Anonymkode: 9f887...852 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #638 Del Skrevet 6. november 2022 290 kr.....noen som har prøvd den eller en annen i serien?. Anonymkode: 9f887...852 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2022 #639 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 290 kr.....noen som har prøvd den eller en annen i serien?. Anonymkode: 9f887...852 Horribel pris for neglelakk.. Men de ser jo helt nydelige ut,da🥰 Husker ikke hvem her som bruker dior.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2022 #640 Del Skrevet 6. november 2022 CrazyCatLady2500 skrev (På 4.11.2022 den 14.16): Såå fine🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå