Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (28 minutter siden):

Takk! 💛 Ja, det er Mavala 😃 den heter Silisium. Skifter farge fra en lys aprikos og til gull, etter forskjellige belysninger. 

Jaa,de lakkene er såå fine🤗

Jeg har vel etpartre stykker..

Ikke mine favoritter,men er sikkert fordi jeg ikke har funnet min farge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flusa skrev (5 timer siden):

Jaa,de lakkene er såå fine🤗

Jeg har vel etpartre stykker..

Ikke mine favoritter,men er sikkert fordi jeg ikke har funnet min farge.

Jeg liker godt kostene, de er små og lette å bruke. Og prisen! 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Jeg liker godt kostene, de er små og lette å bruke. Og prisen! 😆

Jeg syns de er altfor små🤭

Jeg har små hender/fingre,men har oftest lange/halvlange negler,siden jeg er for lat til å klippe og file de hele tiden.(de vokser som ugress)

Og liker bedre litt større kost sånn at jeg får nok neglelakk til å ta på hele neglen. Liker ikke å måtte duppe kosten flere ganger for å lakke en negl🤭da tørker den jo før jeg får påført én negl.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forsøk med nail stickers, ser skikkelig dårlig ut på bilder 😅 men i virkeligheten ser det mye bedre ut. 
Grønnfargen er Essie, klistremerker fra californianailsshop.com (norsk nettbutikk)

D39570F1-AE9B-41AE-8A05-5D7BD60AEAC2.jpeg

Anonymkode: 550ab...20b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 14.27):

Første forsøk med nail stickers, ser skikkelig dårlig ut på bilder 😅 men i virkeligheten ser det mye bedre ut. 
Grønnfargen er Essie, klistremerker fra californianailsshop.com (norsk nettbutikk)

D39570F1-AE9B-41AE-8A05-5D7BD60AEAC2.jpeg

Essie og fargenavnet?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte bilder og tips til neglelakker 😄 tenker at når man laster opp et bilde, så er det lurt og beskrive hele navnet på lakken altså merket og navnet på fargen ;)  noen som har tips til en hvit og en sølv?.

Anonymkode: 9f887...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde med french tip klistremerker i dag som man tar av etter å ha lagt på hvit. Syns ikke det var så fint men kanskje fordi jeg har for lange negler?

Har brukt en svak rosa lakk  (bilde under) som base men trenger tips til en rosafarget naturlig baselakk som er litt synligere men samtidig ikke dekker det hvite på den naturlige neglen

20221101_011214.jpg

20221101_011616.jpg

Anonymkode: d64fc...409

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Prøvde med french tip klistremerker i dag som man tar av etter å ha lagt på hvit. Syns ikke det var så fint men kanskje fordi jeg har for lange negler?

Har brukt en svak rosa lakk  (bilde under) som base men trenger tips til en rosafarget naturlig baselakk som er litt synligere men samtidig ikke dekker det hvite på den naturlige neglen

20221101_011214.jpg

20221101_011616.jpg

Anonymkode: d64fc...409

Prøv to lag av baselakken du har :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
flusa skrev (2 minutter siden):

image.thumb.png.3e6535ef819d7e9bbb7476746f2ca296.png

Snapchat-1043069092.jpg

Syns det hadde vært fint at når noen laster opp bilde av neglene sine så beskriver dem merke og fulle navnet på lakken kul rosa farge :d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns det hadde vært fint at når noen laster opp bilde av neglene sine så beskriver dem merke og fulle navnet på lakken kul rosa farge :d

Merket er w7, jeg postet bilde av den🙈men usikker på farge nr.,lappen er så slitt at jeg ser ikke hva den heter🤭

Men er ikke bestandig jeg gidder å hverken skrive farge nr eller legge ut flere bilder.

Det viktigste er vel å vise sine lakkede negler,sant?😉

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (4 timer siden):

Merket er w7, jeg postet bilde av den🙈men usikker på farge nr.,lappen er så slitt at jeg ser ikke hva den heter🤭

Men er ikke bestandig jeg gidder å hverken skrive farge nr eller legge ut flere bilder.

Det viktigste er vel å vise sine lakkede negler,sant?😉

Ingen opplysningsplikt i denne tråd :opplyser: 

Flott at du gidder å legge ut bilder av dine lakkede negler :rodmer:

Jeg skal stadig ... vet til og med hvilken lakk. Men ting kommer i veien :sukk:  Og når jeg har tid, kommer jeg ikke på det før det er for sent på kvelden.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langfingerneglen min som i utgangspunktet er kortere enn de andre neglene,klarte å knekke(faktisk🙄)enda mer..

Så lakken flasser av på den neglen..

Fader..må vel klippe alle neglene helt ned nå,da..

syns det er så kjedelig å klippe/file neglene..så de får egentlig bare gro fritt til de knekker en etter en..og da MÅ de klippes helt ned alle mann😭

så nå får jeg en drittjobb i kveld..

#nylakkedeneglermyass🤭🤣

Edit: en annen grunn til at jeg ikke klipper de før de knekker, er fordi jeg lar vær  å pelle på de da.

Når jeg har helt korte negler, er faren større for at jeg peller/plukker på huden rundt neglene når jeg får en liten rift i huden..

(Tidligere ekstrem neglebiter som ikke har bitt negler på 11 år.)

Så lange negler holder meg unna å ødelegge fingrene enda mer.

Kunstige negler bruker jeg SJEEEELDEN, de river jeg av når de begynner å løsne. Og ergo blir min egen neglplate revet opp,og da er pellinga igang..

Endret av flusa
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...