AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #561 Del Skrevet 20. oktober 2022 Teposetrikset funker kjempebra! Anonymkode: 550ab...20b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. oktober 2022 #562 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte å ta bilde av selve sprekken, men dere skjønner jo tegninga. Hadde fått en stygg sprekk langt nede på neglen (for langt ned til å klippe kort, og prøvde meg på «teposetrikset.» Jeg ble superfornøyd, never mind den grisete neglelakken min, ikke min mest stødige dag, men selve neglen føles sterk og fin👌🏼 Har bare testet det en dag da, men veldig fornøyd hittil😁 Anonymkode: aacc1...7f7 Såååå lekker lakk😍 Hvilken lakk og farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #563 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stempel 😊 Det er kjempegøy. Anonymkode: 67daf...ecd Så utrolig kult! Nå har jeg bestilt haugevis på ebay haha. Blitt så inspirert til å stelle og male neglene oftere av denne tråden 😊 Kan man bruke vanlig neglelakk til dette eller må man ha gel lakk? Og hvor kjøper dere god neglelakk til en billig penge? Har så lyst til å kjøpe mannnnnge farger nå Anonymkode: d64fc...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #564 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Så utrolig kult! Nå har jeg bestilt haugevis på ebay haha. Blitt så inspirert til å stelle og male neglene oftere av denne tråden 😊 Kan man bruke vanlig neglelakk til dette eller må man ha gel lakk? Og hvor kjøper dere god neglelakk til en billig penge? Har så lyst til å kjøpe mannnnnge farger nå Anonymkode: d64fc...409 Så gøy! Da har du mye moro i vente. Jeg bruker bare vanlig neglelakk, og stempellakk som jeg kjøper på alixpress. Har funnet noen merker som er bra, etter prøving og feiling. Vanlig lakk som dekker med ett strøk kan ofte brukes til stempling. Bare å prøve seg fram. 😊 Neglelakk kjøper jeg på tilbud der jeg kommer over det. Lyko har ofte gode priser. Jeg er med i gruppen Nail stamping sisterhood på fb, får mye inspirasjon og tips der. Anonymkode: 67daf...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #565 Del Skrevet 20. oktober 2022 Forresten her er nytt forsøk på ombre negler. Sliter med å lage en god fade overgang men prøvde som tipset om i tråden å bruke begge fargene på svampen og har prøvd å herme etter YouTube filmer. Må man påføre ombre fargen flere ganger, med mer lakk første runde og mindre lakk andre runde for å få bedre fade eller hva er trikset? Ble fortsatt ganske klinete, men har bestilt en annen type svamp (trekant svamp) fra ebay nå som kanskje er lettere enn den svampestaven jeg har prøvd. Anonymkode: d64fc...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #566 Del Skrevet 20. oktober 2022 Dette er altså mine ombre goals , bilder fra Google 👇 lang vei igjen å gå 😅 Anonymkode: d64fc...409 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #567 Del Skrevet 20. oktober 2022 flusa skrev (1 time siden): Såååå lekker lakk😍 Hvilken lakk og farge er det? Takk! Det er bare Sephora sin egen “name brand” neglelakk. Jeg elsker fargen, men den har ikke supergod dekkevne, så man kan sikkert finne bedre lakk med samme farge. jeg poster litt her inne, og vi er mange ABer, så jeg lager meg et navn jeg. Jeg kan være Milla😊 Anonymkode: aacc1...7f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #568 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er altså mine ombre goals , bilder fra Google 👇 lang vei igjen å gå 😅 Anonymkode: d64fc...409 Men er de øverste der laget med sånn svamp? Ser mer ut som dip powder eller gel? men jeg er ingen ekspert altså. -Milla Anonymkode: aacc1...7f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #569 Del Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er altså mine ombre goals , bilder fra Google 👇 lang vei igjen å gå 😅 Anonymkode: d64fc...409 Dette er ikke svamp gradient, dette er som Milla sier laget med akrylpulver eller polygel. Så dette får du dessverre aldri til med svamp! Anonymkode: 550ab...20b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 20. oktober 2022 #570 Del Skrevet 20. oktober 2022 Grøss og gru, beklager folkens! Men dytt ned neglbunnen deres etter dusjen neste gang, så blir det finere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. oktober 2022 #571 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk! Det er bare Sephora sin egen “name brand” neglelakk. Jeg elsker fargen, men den har ikke supergod dekkevne, så man kan sikkert finne bedre lakk med samme farge. jeg poster litt her inne, og vi er mange ABer, så jeg lager meg et navn jeg. Jeg kan være Milla😊 Anonymkode: aacc1...7f7 Takk for svar,den var rett og slett nydelig😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #572 Del Skrevet 21. oktober 2022 Jeg likter å bruke neglelakk, men så startet jeg å spille elgitar og må ha korte negler. Finnes det neglelakk som ser ok ut på korte negler? Anonymkode: 352a5...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. oktober 2022 #573 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg likter å bruke neglelakk, men så startet jeg å spille elgitar og må ha korte negler. Finnes det neglelakk som ser ok ut på korte negler? Anonymkode: 352a5...3d0 Klart korte negler ser bra ut med neglelakk! Lakk de i den fargen du liker🤗 Endret 21. oktober 2022 av flusa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #574 Del Skrevet 21. oktober 2022 flusa skrev (6 minutter siden): Klart korte negler ser bra ut med neglelakk! Lakk de i den fargen du liker🤗 Takk 🤗 Anonymkode: 352a5...3d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #575 Del Skrevet 21. oktober 2022 Anonymkode: 9f887...852 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #576 Del Skrevet 21. oktober 2022 Hva heter denne neglelakken? spurte youtuberen hun svarte "essie candy" et eller annet. Anonymkode: 9f887...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #577 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette er ikke svamp gradient, dette er som Milla sier laget med akrylpulver eller polygel. Så dette får du dessverre aldri til med svamp! Anonymkode: 550ab...20b Ahaaaa åja men bra å vite! Da kunne jeg spart meg for innkjøp av flere svamper 🙈 Jeg er som sagt ny i denne neglelakk verdenen så visste ikke at det var noe som het dip powder engang hehe. Har sett en del klipp på YouTube av det nå, men lurer på om man kan bruke vanlig neglelakk som grunnfarge og kun kjøpe hvitt dip pulver og dyppe i, og en sånn viftebørste bare, og vanlig topplakk? Eller må man ha gel lakk og uv lampe og alt det der for å få den ombre looken? Anonymkode: d64fc...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #578 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ahaaaa åja men bra å vite! Da kunne jeg spart meg for innkjøp av flere svamper 🙈 Jeg er som sagt ny i denne neglelakk verdenen så visste ikke at det var noe som het dip powder engang hehe. Har sett en del klipp på YouTube av det nå, men lurer på om man kan bruke vanlig neglelakk som grunnfarge og kun kjøpe hvitt dip pulver og dyppe i, og en sånn viftebørste bare, og vanlig topplakk? Eller må man ha gel lakk og uv lampe og alt det der for å få den ombre looken? Anonymkode: d64fc...409 Du får fin ombreeffekt med svamp og vanlig lakk også. Så ikke minst motet. 😊 Anonymkode: 67daf...ecd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #579 Del Skrevet 24. oktober 2022 Tarot-negler for Halloween Anonymkode: 67daf...ecd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 24. oktober 2022 #580 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tarot-negler for Halloween Anonymkode: 67daf...ecd Hva heter neglelakken? lilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå