Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glemte å ta bilde av selve sprekken, men dere skjønner jo tegninga. Hadde fått en stygg sprekk langt nede på neglen (for langt ned til å klippe kort, og prøvde meg på «teposetrikset.»

Jeg ble superfornøyd, never mind den grisete neglelakken min, ikke min mest stødige dag, men selve neglen føles sterk og fin👌🏼 Har bare testet det en dag da, men veldig fornøyd hittil😁

F9F8A7B9-8EA1-4A48-BA2B-CAFB58AF4601.jpeg

60CF7640-A1B4-48AE-AABF-3F212B1F9982.jpeg

Anonymkode: aacc1...7f7

Såååå lekker lakk😍

Hvilken lakk og farge er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Stempel 😊 Det er kjempegøy. 

Anonymkode: 67daf...ecd

Så utrolig kult! Nå har jeg bestilt haugevis på ebay haha. Blitt så inspirert til å stelle og male neglene oftere av denne tråden 😊 Kan man bruke vanlig neglelakk til dette eller må man ha gel lakk? 

Og hvor kjøper dere god neglelakk til en billig penge? Har så lyst til å kjøpe mannnnnge farger nå 

Anonymkode: d64fc...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Så utrolig kult! Nå har jeg bestilt haugevis på ebay haha. Blitt så inspirert til å stelle og male neglene oftere av denne tråden 😊 Kan man bruke vanlig neglelakk til dette eller må man ha gel lakk? 

Og hvor kjøper dere god neglelakk til en billig penge? Har så lyst til å kjøpe mannnnnge farger nå 

Så gøy! Da har du mye moro i vente. 

Jeg bruker bare vanlig neglelakk, og stempellakk som jeg kjøper på alixpress. Har funnet noen merker som er bra, etter prøving og feiling. Vanlig lakk som dekker med ett strøk kan ofte brukes til stempling. Bare å prøve seg fram. 😊 

Neglelakk kjøper jeg på tilbud der jeg kommer over det. Lyko har ofte gode priser. 

Jeg er med i gruppen Nail stamping sisterhood på fb, får mye inspirasjon og tips der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten her er nytt forsøk på ombre negler. Sliter med å lage en god fade overgang men prøvde som tipset om i tråden å bruke begge fargene på svampen og har prøvd å herme etter YouTube filmer. Må man påføre ombre fargen flere ganger, med mer lakk første runde og mindre lakk andre runde for å få bedre fade eller hva er trikset? Ble fortsatt ganske klinete, men har bestilt en annen type svamp (trekant svamp) fra ebay nå som kanskje er lettere enn den svampestaven jeg har prøvd. 

20221020_215245.jpg

20221020_222549.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså mine ombre goals , bilder fra Google 👇 lang vei igjen å gå 😅

Polish_20221020_224537993.jpg

Screenshot_20221020_224607_DuckDuckGo.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (1 time siden):

Såååå lekker lakk😍

Hvilken lakk og farge er det?

Takk! Det er bare Sephora sin egen “name brand” neglelakk. Jeg elsker fargen, men den har ikke supergod dekkevne, så man kan sikkert finne bedre lakk med samme farge. 

jeg poster litt her inne, og vi er mange ABer, så jeg lager meg et navn jeg. Jeg kan være Milla😊

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men er de øverste der laget med sånn svamp? Ser mer ut som dip powder eller gel? 

men jeg er ingen ekspert altså. 

-Milla

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er ikke svamp gradient, dette er som Milla sier laget med akrylpulver eller polygel. Så dette får du dessverre aldri til med svamp!

Anonymkode: 550ab...20b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru, beklager folkens! Men dytt ned neglbunnen deres etter dusjen neste gang, så blir det finere!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk! Det er bare Sephora sin egen “name brand” neglelakk. Jeg elsker fargen, men den har ikke supergod dekkevne, så man kan sikkert finne bedre lakk med samme farge. 

jeg poster litt her inne, og vi er mange ABer, så jeg lager meg et navn jeg. Jeg kan være Milla😊

Takk for svar,den var rett og slett nydelig😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likter å bruke neglelakk, men så startet jeg å spille elgitar og må ha korte negler. Finnes det neglelakk som ser ok ut på korte negler?

Anonymkode: 352a5...3d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg likter å bruke neglelakk, men så startet jeg å spille elgitar og må ha korte negler. Finnes det neglelakk som ser ok ut på korte negler?

Klart korte negler ser bra ut med neglelakk!

Lakk de i den fargen du liker🤗

Endret av flusa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (6 minutter siden):

Klart korte negler ser bra ut med neglelakk!

Lakk de i den fargen du liker🤗

Takk 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter denne neglelakken? spurte youtuberen hun svarte "essie candy" et eller annet.

1533420465_1(11).jpg.a1401b94d8164f231852ac8a74fd1f40.jpg1245560158_1(19).jpg.315e804d31985fb3eaf1fc719191a591.jpg

Anonymkode: 9f887...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er ikke svamp gradient, dette er som Milla sier laget med akrylpulver eller polygel. Så dette får du dessverre aldri til med svamp!

Anonymkode: 550ab...20b

Ahaaaa åja men bra å vite! Da kunne jeg spart meg for innkjøp av flere svamper 🙈 

Jeg er som sagt ny i denne neglelakk verdenen så visste ikke at det var noe som het dip powder engang hehe. Har sett en del klipp på YouTube av det nå, men lurer på om man kan bruke vanlig neglelakk som grunnfarge og kun kjøpe hvitt dip pulver og dyppe i, og en sånn viftebørste bare, og vanlig topplakk? Eller må man ha gel lakk og uv lampe og alt det der for å få den ombre looken? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ahaaaa åja men bra å vite! Da kunne jeg spart meg for innkjøp av flere svamper 🙈 

Jeg er som sagt ny i denne neglelakk verdenen så visste ikke at det var noe som het dip powder engang hehe. Har sett en del klipp på YouTube av det nå, men lurer på om man kan bruke vanlig neglelakk som grunnfarge og kun kjøpe hvitt dip pulver og dyppe i, og en sånn viftebørste bare, og vanlig topplakk? Eller må man ha gel lakk og uv lampe og alt det der for å få den ombre looken? 

Du får fin ombreeffekt med svamp og vanlig lakk også. Så ikke minst motet. 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tarot-negler for Halloween 

Snapchat-165134197.jpg

Hva heter neglelakken? lilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...