Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjelven på hånden,som vanlig.

Da blir det seende slik ut😪

Svart neglelakk fra w7, men har bare ett strøk. Skal ta ett strøk til,og seche vite hurtigtørkende og bevarende lakk over.

Snapchat-1294511850.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemte jeg meg for å bytte igjen🙈

Et strøk w7 blå neglelakk med et strøk flormar pearly nail enamel tropic blue over.

image.png.5f7ce6378e870d6140d608841035f2ad.png

image.png.fe4078b449df357f9374ca83bb2af992.png

Snapchat-1992036055.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke lasta opp bilder. Aldri hatt det problemet så lenge før 😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å lage halloweennegler! Hadde god tid idag. 

IMG_20221016_220151.jpg

Anonymkode: 67daf...ecd

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammamora90 skrev (På 17.10.2022 den 20.43):

Lakkerte neglene i dag med fargen Penny talk fra Essie.20221017_203825.thumb.jpg.c76f0fe4cbf906206d11c99ebc2535cb.jpg

dritpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke french tip klistremerkene mine, og det er første gangen jeg prøver å tegne noe med negllakk 😅 så det ble litt så som så. Men dette er Halloween-neglene mine hvertfall! Jeg hadde egentlig tenkt til å ha bare sort, men jeg greier ikke motstå litt holo glitter 😂

BB05AE34-2C18-4704-8649-026125A7CB21.jpeg

Anonymkode: 550ab...20b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 22.17):

Laget falske halloweennegler. Lengre enn jeg er vant til, så de blir nok klippet ned litt. 

Brukt lakk fra essie og zoya, med svart stempellakk. 

Snapchat-1574836979.jpg

Wow så kult! Hvordan stempellakk er dette? Så utrolig proft ut!

Anonymkode: d64fc...409

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 22.24):

Det er så gøy å lage halloweennegler! Hadde god tid idag. 

IMG_20221016_220151.jpg

Hvordan får dere til så detaljerte bilder? 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på ombre i dag for første gang og brukte dette spongeverktøyet. Noen som har mestret det? Jeg prøvde å gjøre det på flere måter

1. Grunnfarge rosa, lot tørke, påførte lilla lakk på svampen for å stampe på neglen. Da gikk merkelig nok den rosa fargen vekk selvom den var tørket og den lilla fargen satt seg ikke på neglen. 

2. Grunnfarge rosa, lot tørke, påførte lilla stripe ytterst på neglen og prøvde å stampe med svampen. Det ble bare klin på neglen og ujevn lillafarge med mye et sted og lite et annet.

3. Grunnfarge rosa, lot tørke, gjennomsiktig topplokk så den lilla fargen påført på svampen for å stampe på neglen. Dette gikk litt bedre og resulterte i bildet under men fortsatt ganske fail! 

Noen som har tips? Ville egentlig bruke hvit ytterst men fant ikke den hvite lakken i kveld så ble eksperimentering med lilla. 

20221019_231608.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må ha på topcoat før du svamper :) 

Og ha både lilla og rosa på svampen, de må overlappe litt. Det må gjerne ett par lag til også 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Wow så kult! Hvordan stempellakk er dette? Så utrolig proft ut!

Takk. 😊 Tror jeg kjøpte stempellakk på alixpress, Beautybigbang. De har mange fine stempelplater og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere til så detaljerte bilder? 😲

Stempel 😊 Det er kjempegøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på ombre i dag for første gang og brukte dette spongeverktøyet. Noen som har mestret det? Jeg prøvde å gjøre det på flere måter

1. Grunnfarge rosa, lot tørke, påførte lilla lakk på svampen for å stampe på neglen. Da gikk merkelig nok den rosa fargen vekk selvom den var tørket og den lilla fargen satt seg ikke på neglen. 

2. Grunnfarge rosa, lot tørke, påførte lilla stripe ytterst på neglen og prøvde å stampe med svampen. Det ble bare klin på neglen og ujevn lillafarge med mye et sted og lite et annet.

3. Grunnfarge rosa, lot tørke, gjennomsiktig topplokk så den lilla fargen påført på svampen for å stampe på neglen. Dette gikk litt bedre og resulterte i bildet under men fortsatt ganske fail! 

Noen som har tips? Ville egentlig bruke hvit ytterst men fant ikke den hvite lakken i kveld så ble eksperimentering med lilla. 

20221019_231608.jpg

Jeg syns de små svampene er vanskelige å bruke. Foretrekker sånne trekantede sminkesvamper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta bilde av selve sprekken, men dere skjønner jo tegninga. Hadde fått en stygg sprekk langt nede på neglen (for langt ned til å klippe kort, og prøvde meg på «teposetrikset.»

Jeg ble superfornøyd, never mind den grisete neglelakken min, ikke min mest stødige dag, men selve neglen føles sterk og fin👌🏼 Har bare testet det en dag da, men veldig fornøyd hittil😁

F9F8A7B9-8EA1-4A48-BA2B-CAFB58AF4601.jpeg

60CF7640-A1B4-48AE-AABF-3F212B1F9982.jpeg

Anonymkode: aacc1...7f7

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...