tøydokka Skrevet 10. mai #1641 Skrevet 10. mai Brukt fransk rosa fra garden of green og naturlig hvit fra garden of green. Brukt geletipper for forlengelse med lim, så den hvite, deretter den rosa og blendet så det blir en ombre effekt. Begge fargene er building-gel. Har selvsagt preppet negleplaten med fil(elektrisk) og fjernet neglebånd, lagt på ph-bond og underlakk. Og til slutt topplakk fra nailster for en blank finish. Brukte kun 4 timer på dette settet, synes det er så sykt vanskelig å få til alle overgangene og få fasongen lik på alle fingrene, men veldig fornøyd 😊🦄 3 2
Sigrid<3 Skrevet 17. juni #1644 Skrevet 17. juni Negler til skoleavslutningen! (ungdomsskole) Rosa lakk fra catrice Glitterneglelakk fra det billige merket til normal som jeg var puttet ekstra glitter inn i (også fra normal) Topcoat og basecoat fra nailkind på normal 5
Gjest Peanut Skrevet 30. juni #1645 Skrevet 30. juni Endelig litt lenger igjen Baselakk Dior Nail Glow og Essie Slush Sun to lag: Tynn gelérosa vil jeg si den er. Veldig blank og.
-Pusheen- Skrevet 30. juni #1646 Skrevet 30. juni Peanut skrev (19 minutter siden): Endelig litt lenger igjen Baselakk Dior Nail Glow og Essie Slush Sun to lag: Tynn gelérosa vil jeg si den er. Veldig blank og. Nydelige negler🤩
-Pusheen- Skrevet 1. juli #1648 Skrevet 1. juli (endret) . Endret 1. juli av PusheenPusheen Korrigering 1
Capazitet Skrevet 1. juli #1649 Skrevet 1. juli PusheenPusheen skrev (4 minutter siden): Pene negler! En liten heads up: Man kan se e-postadressen din på bildet, sånn i tilfelle du er opptatt av å være helt anonym her inne 😊 Oi! Kunne du ha sletta bildet?
-Pusheen- Skrevet 1. juli #1650 Skrevet 1. juli Capazitet skrev (1 minutt siden): Oi! Kunne du ha sletta bildet? Yes 🥰 1
Capazitet Skrevet 1. juli #1651 Skrevet 1. juli PusheenPusheen skrev (2 minutter siden): Yes 🥰 Tusen takk, for at du er obs : ) 1
Capazitet Skrevet 1. juli #1652 Skrevet 1. juli Prøver igjen. Min siste manikyr på ferien til Portugal. Farge: "Tangerine" frå Barry M 1 1
-Pusheen- Skrevet 1. juli #1653 Skrevet 1. juli Capazitet skrev (2 minutter siden): Prøver igjen. Min siste manikyr på ferien til Portugal. Farge: "Tangerine" frå Barry M Skikkelig sprek sommerfarge 😍 1
Capazitet Skrevet 1. juli #1654 Skrevet 1. juli PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Skikkelig sprek sommerfarge 😍 Takk! Ja eg er glad i knallfargar på neglane, det gjer meg glad : ) 2
Gjest Peanut Skrevet 2. juli #1655 Skrevet 2. juli Dior hadde en Limited Edition i Coral Pop, som jeg ville ha:
Capazitet Skrevet 2. juli #1656 Skrevet 2. juli Peanut skrev (9 timer siden): Dior hadde en Limited Edition i Coral Pop, som jeg ville ha: Lekker farge!
Gjest Peanut Skrevet 29. juli #1657 Skrevet 29. juli Veldig lys rosa fra et balinesisk merke: og litt kortere negler for tiden ^^,
-Pusheen- Skrevet 29. juli #1658 Skrevet 29. juli Peanut skrev (5 minutter siden): Veldig lys rosa fra et balinesisk merke: og litt kortere negler for tiden ^^, Pent!
Sen ve ben Skrevet 29. juli #1659 Skrevet 29. juli tøydokka skrev (På 10.5.2025 den 3.09): Brukt fransk rosa fra garden of green og naturlig hvit fra garden of green. Brukt geletipper for forlengelse med lim, så den hvite, deretter den rosa og blendet så det blir en ombre effekt. Begge fargene er building-gel. Har selvsagt preppet negleplaten med fil(elektrisk) og fjernet neglebånd, lagt på ph-bond og underlakk. Og til slutt topplakk fra nailster for en blank finish. Brukte kun 4 timer på dette settet, synes det er så sykt vanskelig å få til alle overgangene og få fasongen lik på alle fingrene, men veldig fornøyd 😊🦄 Nydelige 😍😍 Sånn vil jeg også ha!🩷 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå