AnonymBruker Skrevet 1. mars #1621 Skrevet 1. mars Det våres. Essie - perfectly peculiar Forskjellige stempellakker Anonymkode: 67daf...ecd 2 2
fugl fønix Skrevet 1. mars #1622 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det våres. Essie - perfectly peculiar Forskjellige stempellakker Anonymkode: 67daf...ecd Vakre negler 🦚🦚
sassygirl Skrevet 1. mars #1623 Skrevet 1. mars (endret) Capazitet skrev (På 17.2.2025 den 21.14): Åja, har et par lakkar frå Nail Kind her heime : ). Fine fargar Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Edit: ops skulle kommentere til Sigrid sorry Endret 1. mars av sassygirl
sassygirl Skrevet 1. mars #1624 Skrevet 1. mars Sigrid<3 skrev (På 16.2.2025 den 23.08): Kun noe simpelt i dag pga dårlig tid. Jeg lakket dem i dag så sølet rundt neglene er ikke helt borte. Men jeg synes lakken er veldig pen, den er fra normal Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣
Capazitet Skrevet 1. mars #1625 Skrevet 1. mars sassygirl skrev (1 minutt siden): Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Eg kjøper neglelakkfjernar på Lyko. Har Lyko sin eigen og ein frå Depend
sassygirl Skrevet 1. mars #1626 Skrevet 1. mars Capazitet skrev (Akkurat nå): Eg kjøper neglelakkfjernar på Lyko. Har Lyko sin eigen og ein frå Depend takk for tips
sassygirl Skrevet 1. mars #1627 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 19.23): Anonymkode: f0bda...8d2 KJører volvo du au ja
Motelvibes Skrevet 3. mars #1628 Skrevet 3. mars Capazitet skrev (På 17.2.2025 den 21.14): Åja, har et par lakkar frå Nail Kind her heime : ). Fine fargar Holder de lenge? Vurderer de - mange fine farger.
Capazitet Skrevet 3. mars #1629 Skrevet 3. mars Eg synest det, rundt ei veke. Men eg nyttar underlakk og overlakk også
Motelvibes Skrevet 3. mars #1630 Skrevet 3. mars Capazitet skrev (20 minutter siden): Eg synest det, rundt ei veke. Men eg nyttar underlakk og overlakk også Ja det hjelper på holdbarheten.
Sigrid<3 Skrevet 4. mars #1631 Skrevet 4. mars sassygirl skrev (På 1.3.2025 den 14.33): Lekker farge skal se etter den på normal kjøper du lakkfjerner på normal? hvilken pleier du og kjøpe? har lakkfjerner hos mamma men ikke hos pappa greit og ha begge steder og syns ikke den jeg har hos mamma er så effektiv kjøpte den i sverige kostet bare 29 kr så jeg tenkte at den kunne være noe men så er jeg litt utålmodig av meg iblant 🤣 Jeg kjøper neglelakkfjerner også på normal ja. Jeg har testet en del forskjellige men min desidert favoritt er merket Cutex. Den fungerer veldig godt, lukter ikke for sterkt, og den koster rundt 20-40kr tror jeg 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #1632 Skrevet 5. mars Essie - take the crown. Nydelig mørk grønnfarge. Anonymkode: 67daf...ecd 3 1
fugl fønix Skrevet 25. april #1634 Skrevet 25. april Capazitet skrev (På 24.4.2025 den 0.24): Min påskemanikyr. Lyko "Yellow Kitty" Wow, kul intens gulfarge!! 💛 🤩 💛 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #1635 Skrevet 25. april sassygirl skrev (På 1.3.2025 den 14.39): KJører volvo du au ja Ikke nå lengre, byttet til Scania 🤪 Anonymkode: f0bda...8d2
Capazitet Skrevet 25. april #1636 Skrevet 25. april fugl fønix skrev (7 timer siden): Wow, kul intens gulfarge!! 💛 🤩 💛 Tusen takk! Ja den liva opp i påska på hytta 😄😄 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #1637 Skrevet 27. april volvobærta skrev (16 minutter siden): Kjøpte en neglelakk på cubus kom hjem, så var den innmari tykk og klumpete. Jeg stakk innom cubus og viste den frem, og mine tre negler som var turkis blå. Hun bak disken smilte og ristet den, tok ut kosten og lakket sin høyre lillefinger negl. Den ble veldig fin og sa "oi se der gitt tenk at det og riste flasken hjalp", så ga hun den til meg og sa "da vet du det til neste gang", og ønsket meg en fin dag videre og gikk. Kjente meg både flau og frustrert, makan til kundeservice, noen andre her inne, som har opplevd slik service?. Jeg burde jo ha ristet den først, så se an derfra før jeg møtte opp. Men moren min mente på, at man ikke skal riste en neglelakk flaske. Burde jeg klage til sjefen i den butikken?, om måten jenta bak kassa svarte meg?. Pappa mener at jeg skal ignorere det, fordi at det ble ikke sagt noe stygt. Hun var jo nedlatende men ikke vemmelig, jeg har brukt mye neglelakk siden ungdomsskolen. Og dette er første gangen jeg har opplevd en slik neglelakk, Tja det har vel gått an å si det på en annen måte. Men jeg rister bestandig mine neglelakker. Men jeg venter litt med å legge på sånn at boblene er borte. Jeg trudde det var en grunn til at det er en kule nedi flaska. Men mulig jeg har misforstått Anonymkode: 4ba03...9d4
AnonymBruker Skrevet 27. april #1638 Skrevet 27. april Bare noe helt enkelt i det siste jeg. Anonymkode: 4ba03...9d4 3
Capazitet Skrevet 27. april #1639 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bare noe helt enkelt i det siste jeg. Anonymkode: 4ba03...9d4 Er dette fra salong eller har du lakkert selv?
Capazitet Skrevet 27. april #1640 Skrevet 27. april (endret) Strawberry Milk nails for våren 🌞🍓 1 lag OPI Infinite Shine underlakk 3 lag Essence anti yellow lakk 1 lag Essie sugar lakk 1 lag Essie Good to go overlakk Endret 27. april av Capazitet 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå