Mich Skrevet 6. januar #1601 Del Skrevet 6. januar Nytt år, nye negler ❄️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar Forfatter #1602 Del Skrevet 7. januar Mich skrev (På 6.1.2025 den 13.40): Nytt år, nye negler ❄️ Oioioi! Nydelige negler 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. februar #1603 Del Skrevet 8. februar Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd. Rhodiola, adm. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 8. februar #1604 Del Skrevet 8. februar Jeg synes Dior sin dypbrune neglelakk er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. februar #1605 Del Skrevet 9. februar Opi underlakk 3 lag Lyko French Pink Essie Good to go overlakk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 9. februar #1606 Del Skrevet 9. februar Capazitet skrev (2 timer siden): Opi underlakk 3 lag Lyko French Pink Essie Good to go overlakk Det var en veldig fin rosafarge 😇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. februar #1607 Del Skrevet 9. februar fugl fønix skrev (8 minutter siden): Det var en veldig fin rosafarge 😇 Tusen takk : ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. februar #1608 Del Skrevet 10. februar fugl fønix skrev (På 8.2.2025 den 19.26): Jeg synes Dior sin dypbrune neglelakk er fin. Mener du Nuit 1947? ^^, (Jeg har for øvrig klippet mine lange negler med til 1mm, det ble noe tungvint med dem ). 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 10. februar #1609 Del Skrevet 10. februar Peanut skrev (1 time siden): Mener du Nuit 1947? ^^, (Jeg har for øvrig klippet mine lange negler med til 1mm, det ble noe tungvint med dem ). Men i alle dager?!? Jeg blir alltid litt ekstra glad når du poster bilder av de fersk manikyrerte neglene dine - gjennomført eleganse og flott i en verden hvor den slags liksom ikke er gjengs. Men samtidig skjønner jeg at det kan bli litt tungvint med lange negler til diverse gjøremål. ______________________ Til AB som spurte om en en brunfarget neglelakk: Chanels "Pariculière" er vel for en klassiker å regne Eller "Mink Muffs" fra Essie: Likeledes "Love u so mocha" fra Essence: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. februar #1610 Del Skrevet 10. februar Hunter7 skrev (3 minutter siden): Men i alle dager?!? Jeg blir alltid litt ekstra glad når du poster bilder av de fersk manikyrerte neglene dine - gjennomført eleganse og flott i en verden hvor den slags liksom ikke er gjengs. Men samtidig skjønner jeg at det kan bli litt tungvint med lange negler til diverse gjøremål. Om noe så vokser de ut igjen ^^, De ble bare litt håpløse på reise, og så brakk jeg en del av en negl (håndterte koffert) og fant ut at da tar jeg alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. februar #1611 Del Skrevet 15. februar Tre lag med Dior Glow, på mine korte negler: (De vokser jo ut igjen ^^, ) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #1612 Del Skrevet 15. februar Valentinesnegler Anonymkode: 67daf...ecd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 16. februar #1613 Del Skrevet 16. februar Kun noe simpelt i dag pga dårlig tid. Jeg lakket dem i dag så sølet rundt neglene er ikke helt borte. Men jeg synes lakken er veldig pen, den er fra normal 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 16. februar #1614 Del Skrevet 16. februar Sigrid<3 skrev (1 time siden): Kun noe simpelt i dag pga dårlig tid. Jeg lakket dem i dag så sølet rundt neglene er ikke helt borte. Men jeg synes lakken er veldig pen, den er fra normal Så fine negler du har 😍 Den neglelakken som er kommet utenfor forsvinner fort, er min erfaring. Ser rart ut med en gang, men det gjør jo ikke noe 😊 Om du vil ta det bort, kan du bruke en q tips dyppet i neglelakkfjerner og fjerne det på den måten 😊 Fin farge også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. februar #1615 Del Skrevet 17. februar Sigrid<3 skrev (19 timer siden): Kun noe simpelt i dag pga dårlig tid. Jeg lakket dem i dag så sølet rundt neglene er ikke helt borte. Men jeg synes lakken er veldig pen, den er fra normal Hvilket merke er dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 17. februar #1616 Del Skrevet 17. februar Capazitet skrev (2 timer siden): Hvilket merke er dette? Det er merker Nail Kind som jeg kjøpte på normal. Jeg tror den kostet ca 50-60kr så den er relativt billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. februar #1617 Del Skrevet 17. februar Sigrid<3 skrev (14 minutter siden): Det er merker Nail Kind som jeg kjøpte på normal. Jeg tror den kostet ca 50-60kr så den er relativt billig Åja, har et par lakkar frå Nail Kind her heime : ). Fine fargar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 16 timer siden #1618 Del Skrevet 16 timer siden Base og top coat fra nail kind 2 lag lyserosa neglelakk fra hm sitt merke hvit lakk fra hm sitt merke tynn pensel kjøpt på normal 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå