Peanut Skrevet 11. november 2024 #1581 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg klarer ikke å bry meg masse om at neglene mine ikke er rette. Uansett, Dior Trafalgar med Dior Glow under og Dior Topcoat: (Er mange som visstnok er misfornøyd med baselakken til Dior, men da vil jeg anbefale å bruke Dior Glow istedenfor). 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 11. november 2024 #1582 Del Skrevet 11. november 2024 Peanut skrev (2 minutter siden): Jeg klarer ikke å bry meg masse om at neglene mine ikke er rette. Uansett, Dior Trafalgar med Dior Glow under og Dior Topcoat: (Er mange som visstnok er misfornøyd med baselakken til Dior, men da vil jeg anbefale å bruke Dior Glow istedenfor). 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 11. november 2024 #1583 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): wow 😮 bruker den lang tid på og feste seg? hatt noen dårlige erfaringer med billig lakker i sommer hva heter den? Anonymkode: 4675e...5bf Dette er kunstige negler. Heldekkende softgeltips. De festes med buildergel. Har lakket dem med gellakk fra Mystic Nails nr 198.Har gjort det selv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. november 2024 #1584 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvilken lakkfjerner bruker du? Anonymkode: 4675e...5bf Diors neglelakkfjerner, men også en lilla uten aceton som man får på Normal, Nailz tror jeg den heter. (I visse Normalbutikker har de også neglelakkfjerner med aceton, for dem som trenger det). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. november 2024 #1585 Del Skrevet 14. november 2024 Noe lei av rødt så to neglelakker jeg brukte tidligere her inne samt under- og overlakk: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. november 2024 #1586 Del Skrevet 14. november 2024 Peanut skrev (38 minutter siden): Noe lei av rødt så to neglelakker jeg brukte tidligere her inne samt under- og overlakk: Den fargen var veldig fin på neglene dine 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 14. november 2024 #1587 Del Skrevet 14. november 2024 Mardina skrev (40 minutter siden): Den fargen var veldig fin på neglene dine 🥰 Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #1588 Del Skrevet 14. november 2024 Peanut skrev (8 timer siden): Noe lei av rødt så to neglelakker jeg brukte tidligere her inne samt under- og overlakk: Nydelige negler! Og veldig fine hender. Kan jeg spørre deg om noe som kanskje er litt rart, hvordan kan du bytte fra rødt (eller andre sterke farger) og over til lyse farger uten at neglene dine blir gule? Brukt mye sort og rødt og nå er neglene mine gule 😕 Anonymkode: 86c12...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 14. november 2024 #1589 Del Skrevet 14. november 2024 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. november 2024 #1590 Del Skrevet 15. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nydelige negler! Og veldig fine hender. Kan jeg spørre deg om noe som kanskje er litt rart, hvordan kan du bytte fra rødt (eller andre sterke farger) og over til lyse farger uten at neglene dine blir gule? Brukt mye sort og rødt og nå er neglene mine gule 😕 Anonymkode: 86c12...a6b Tusen takk! Det er ikke noe rart i det hele tatt! ^^, Jeg bruker underlakk for å unngå det problemet. For min del bruker jeg alltid Dior Nailglow som underlakk (2 strøk), og føler den hjelper på det problemet fordi den gir en lett kald rosa farge på neglen og gjør at det hvite forsterkes, som jeg igjen føler forhindrer at neglene blir gule etter sterke farger. (I tillegg synes jeg at neglene blir ekstra sterke og neglelakken sitter bedre). (Jeg har dessverre ikke brukt andre merkers underlakker, så vet lite om dem ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. november 2024 #1591 Del Skrevet 25. november 2024 Still going strong, uten knekk. Dior Nail Glow + Dior Nude + Dior Top Coat: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. november 2024 #1592 Del Skrevet 29. november 2024 Sitter i bilen og tar på topplakk, det passer vel fint i en lavterskeltråd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. november 2024 #1593 Del Skrevet 29. november 2024 Kvist skrev (6 minutter siden): Sitter i bilen og tar på topplakk, det passer vel fint i en lavterskeltråd 😀 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1594 Del Skrevet 29. november 2024 Kvist skrev (8 timer siden): Sitter i bilen og tar på topplakk, det passer vel fint i en lavterskeltråd Nydelig farge! Hva heter den? Anonymkode: 0e4b9...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. november 2024 #1595 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nydelig farge! Hva heter den? Anonymkode: 0e4b9...650 Essie Expressie i fargen Notifications on 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. november 2024 #1596 Del Skrevet 30. november 2024 En blanding i går, som vanlig to lag med Dior Nail Glow, så en HM neglelakk «In the 60s» i to lag, med «Daybreak» over i ett lag og tilslutt ett lag med Dior TopCoat. Jeg følte for å være litt rosa 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. desember 2024 #1597 Del Skrevet 2. desember 2024 Beklageligvis så de rosa neglene altfor rosa ut i dagslys, så jeg skiftet tilbake til Dior, her i Nuit 1947 (2 lag) med TopCoat på: 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. desember 2024 #1598 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg skiftet igjen. Av en merkelig grunn så føler jeg liksom at neglene ikke er mine om de er veldig mørke Så gikk over igjen til Kiko Cosmetics’ Pink: Nese*Bopp!* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1599 Del Skrevet 6. desember 2024 to strøk Essie aperitif, ett strøk Essie gel couture. Anonymkode: f3b7b...ac5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1600 Del Skrevet 6. desember 2024 Peanut skrev (På 4.12.2024 den 14.28): Jeg skiftet igjen. Av en merkelig grunn så føler jeg liksom at neglene ikke er mine om de er veldig mørke Så gikk over igjen til Kiko Cosmetics’ Pink: Nese*Bopp!* Så flotte negler, og kan skifte lakk så ofte uten at neglene knekker - så hvilken neglelakkfjerner bruker du? Hvilken negleolje? Anonymkode: 86716...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå