Zenobia Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #901 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): What! Så rart, jeg har bestilt to ganger og aldri opplevd noe sånt! Anbefaler å ta kontakt med HT kundeservice Anonymkode: 550ab...20b Jeg tror det går bra. UPS sa at det var en helt tilfeldig kontroll min pakke var plukket ut til av Tollvesenet. Tror HT har gjort alt riktig. Men takk allikevel Jeg videresendte ordrebekreftelsen fra HT, og hun på UPS sa hun skulle kontakte meg om de trengte noe mere. Bring har ikke blitt oppdatert siden kl 8, så jeg regner med at det er tolletaten som har pakken nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #902 Del Skrevet 16. februar 2023 Anonymkode: 9f887...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #903 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) To oppdateringer fra Bring: Sendingen er innlevert til terminal og videresendt. Sendingen er returnert. Begge tingene skjedde på samme klokkeslett. Jeg skjønner ikke bæret av hva de forsøker å fortelle meg, men livet funket før sporingsapper også Jeg synes igrunnen dette er en fornøyelig affære. UPS sier at fortollingen er godkjent, så da skjer det sikker ting over helgen. Imens vi venter på Godot: Holo Taco ... får jeg trøste meg med Konad. Real green. Prøvde matt overlakk på den ene neglen: Rare lysforhold gjorde farven lysere enn den er. Tok bilde før jeg prøvde den matte. Lakkfarven er riktigere på det nederste bildet. Ingen skal beskylde meg for å ha grønne fingre, men grønn lakk? Ja, det har vi Endret 17. februar 2023 av Zenobia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. februar 2023 #904 Del Skrevet 17. februar 2023 Zenobia skrev (4 minutter siden): To oppdateringer fra Bring: Sendingen er innlevert til terminal og videresendt. Sendingen er returnert. Begge tingene skjedde på samme klokkeslett. Jeg skjønner ikke bæret av hva de forsøker å fortelle meg, men livet funket før sporingsapper også Jeg synes igrunnen dette er en fornøyelig affære. UPS sier at fortollingen er godkjent, så da skjer det sikker ting over helgen. Imens vi venter på Godot: Holo Taco ... får jeg trøste meg med Konad. Real green. Prøvde matt overlakk på den ene neglen: Rare lysforhold gjorde farven lysere enn den er. Tok bilde før jeg prøvde den matte. Lakkfarven er riktigere på det nederste bildet. Ingen skal beskylde meg for å ha grønne fingre, men grønn lakk? Ja, det har vi Synes det var en fin farge 😍 Og så fint lagt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #905 Del Skrevet 17. februar 2023 Mardina skrev (38 minutter siden): Synes det var en fin farge 😍 Og så fint lagt 😊 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #906 Del Skrevet 17. februar 2023 Essie Jingle Belle, med Holo Taco silver flake oppå Måtte klippe neglene mine helt ned 🙄 Skulle bare forme de litt, men ble distrahert og greide å klippe en negl i helt feil vinkel så den brakk 😩 Anonymkode: 550ab...20b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #907 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 10.27): Anonymkode: 9f887...852 Kan du poste litt nærmere bilde av neglene? Bildet er veldig utydelig. Anonymkode: c17b2...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizziea Skrevet 18. februar 2023 #908 Del Skrevet 18. februar 2023 Konad gel lakk. Svart og grå. Dekor i hvitt og sølv. Blandet matt og blank overlakk. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #909 Del Skrevet 19. februar 2023 lizziea skrev (14 timer siden): Konad gel lakk. Svart og grå. Dekor i hvitt og sølv. Blandet matt og blank overlakk. Stilig! Skikkelig rocka og kult 😊 Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #910 Del Skrevet 19. februar 2023 Har noen tips til en god gull-metallisk lakk? Jeg er på leting etter en som er varm gul-gulltonet, ikke en kjølig champagnefarget. Det er så vanskelig å bedømme utifra bilder på nettbutikker, jeg har allerede to bomkjøp (en var pearlescent aprikosfarget, og den andre var champagnefarget, selv om begge så ut som hva jeg ønsket meg på bildet) Tenk ordentlig jule-gull! Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. februar 2023 #911 Del Skrevet 21. februar 2023 Mine korte,nedklippede stubber fikk ett strøk blå neglelakk fra h&m i kveld. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #912 Del Skrevet 21. februar 2023 Holografiske lakker fra Polishmesilly. Anonymkode: 67daf...ecd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #913 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Holografiske lakker fra Polishmesilly. Anonymkode: 67daf...ecd LOVE 😍 Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 22. februar 2023 #914 Del Skrevet 22. februar 2023 Dagens negler. Har brukt Essie Sunny Daze, med Essie sin 3d gelsetter. Kanter er airbrushen med akrylfarge med navnet Coconut Brown. Det er selvfølgelig falske negler fra ebay. 😃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #915 Del Skrevet 22. februar 2023 Fjollefyr skrev (3 minutter siden): Dagens negler. Har brukt Essie Sunny Daze, med Essie sin 3d gelsetter. Kanter er airbrushen med akrylfarge med navnet Coconut Brown. Det er selvfølgelig falske negler fra ebay. 😃 Stilig! Anonymkode: 80491...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. februar 2023 #916 Del Skrevet 24. februar 2023 Tråden er ryddet for gjengivelse av bilde fra ekstern kilde og svar til dette Perelandra, mod. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 24. februar 2023 #917 Del Skrevet 24. februar 2023 Høstfarger i dag 🤪 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #918 Del Skrevet 24. februar 2023 SiljeKP68 skrev (2 minutter siden): Høstfarger i dag 🤪 Lekkert! Skikkelig fin kombinasjon. Hvilken lakk er den blå? Anonymkode: 550ab...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #919 Del Skrevet 24. februar 2023 Gjorde dette i går, men ikke fornøyd. Stripeteipen min er for smal, så jeg må kjøpe en litt bredere en (min er 1mm). Så bytter det nok ut i dag. To bortkastede timer 😅 jaja. Anonymkode: 550ab...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #920 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjorde dette i går, men ikke fornøyd. Stripeteipen min er for smal, så jeg må kjøpe en litt bredere en (min er 1mm). Så bytter det nok ut i dag. To bortkastede timer 😅 jaja. Anonymkode: 550ab...20b Fint å huske å legge ved bilde… Anonymkode: 550ab...20b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå