Zenobia Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #881 Del Skrevet 5. februar 2023 Nailpolish4life skrev (1 time siden): Er konad et bra merke? https://www.neglemakeriet.no/produkt/tilbud/konad-gel-polish-2/konad-color-gel-nail-polish-cg092-smoky-gray-2 https://www.neglemakeriet.no/produkt/tilbud/konad-gel-polish-2/konad-color-gel-nail-polish-cg097-party-pink-1 https://www.neglemakeriet.no/produkt/tilbud/konad-gel-polish-2/konad-color-gel-nail-polish-cg041-cotton-candy-2 Jeg har ikke noen erfaring med gel-lakkene deres, men har endel vanlig neglelakk fra Konad. Meget fornøyd - - - Dagens manikyr: Samme glitterlakk som forrige gang: Diamond green. Under har jeg variert med 2 strøk av hvit (tommel og peke-), Echo Beige (lang-) og Pastel green (ring- og lillefinger). Ville se hvor mye av farven under som skinte igjennom med ett lag glittertopping. Gjennom to lag Diamond green så jeg ikke noen forskjell. Alt fra Konad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #882 Del Skrevet 8. februar 2023 En liten skittle-mani 😊 med en holografisk top coat på alle fargene 😍 Anonymkode: 550ab...20b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 8. februar 2023 #883 Del Skrevet 8. februar 2023 Nailpolish4life skrev (På 3.2.2023 den 10.59): Me want De øverste og nederste var sykt fine🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #884 Del Skrevet 9. februar 2023 Dagens manikyr: g To strøk pastel green + ett strøk diamond green. Pluss litt stripetape. Konad-lakk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #885 Del Skrevet 10. februar 2023 I dag fikk jeg endelig bestilt neglelakk fra Holo Taco. Bestilte for $99 -> fri frakt. Var spent på hvor mye avgiftene ville komme på: Sluttsum: $158,59 Benyttet meg av et pakketilbud med over- og underlakk, valgfri farve (gul) og glitterlakk. (4 stk) I tillegg bestilte jeg en magnetisk lakk (mørk blå), lys blå holografisk(?), en til overlakk, en til (annen) glitterlakk. (4) Dette er første gang jeg bestiller noe som helst fra 'over there'. Spent på hvor lang tid det tar ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 11. februar 2023 #886 Del Skrevet 11. februar 2023 progresjon. Neglene har ikke rukket å bli så lange enda, i begynnelsen filte jeg nok for mye fordi neglene var så ujevne og flisete, men nå ser de i de minste ikke nedbitte ut. Klart å holde meg fra å bite siden januar. Her har jeg brukt Isadora rock base, Isadora wondenail i fargen vintage rose og seche natural overlakk. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #887 Del Skrevet 11. februar 2023 Noen som har erfaring med neglelakk, som sitter lenge før den begynner og flasse?. Anonymkode: 9f887...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 11. februar 2023 #888 Del Skrevet 11. februar 2023 Bursdag, datenight, og Valentinsdagen = nylakkerte negler. Ikke perfekt lagt, men heldigvis er det ikke flombelysning på restauranten 😝 Chanel «Pirate» (den fineste røde neglelakken jeg vet om) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 11. februar 2023 #889 Del Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen som har erfaring med neglelakk, som sitter lenge før den begynner og flasse?. Anonymkode: 9f887...852 Bruk to lag overlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #890 Del Skrevet 11. februar 2023 Jeg har fått sms fra Bring ang. forsendelsen fra Holo Taco: Varsel fra UPS om at pakke er på vei. Jeg blir bedt om å sjekke leveringsalternativer. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #891 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 9.55): Noen som har erfaring med neglelakk, som sitter lenge før den begynner og flasse?. Anonymkode: 9f887...852 Depend 7 days sitter en uke på meg uten å flasse. Anonymkode: 0164a...c32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #892 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 9.55): Noen som har erfaring med neglelakk, som sitter lenge før den begynner og flasse?. Anonymkode: 9f887...852 Ordentlig forarbeid: rene negler uten noen form for olje eller kremer. IKKE buff neglene glatte. Base coat, valgfri lakk, hurtigtørkende overlakk (Seche Vite eller den røde til Essie er begge veldig bra). Legg alle lagene også rundt kanten på neglen http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/2010/12/how-to-wrap-your-tips.html?m=1 Dette er mye viktigere enn hvilken lakk du bruker. Jeg ser stor forskjell på varighet på mine negler utifra hvor nøye jeg er. Mine varer glatt to uker med minimale skader. Anonymkode: 550ab...20b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 13. februar 2023 #893 Del Skrevet 13. februar 2023 Dagens lakk. HM Sin Purpleheart Pearl 😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #894 Del Skrevet 13. februar 2023 Fjollefyr skrev (50 minutter siden): Dagens lakk. HM Sin Purpleheart Pearl 😃 Lekker! Denne må jeg kjøpe 😍 Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. februar 2023 #895 Del Skrevet 13. februar 2023 Fjollefyr skrev (51 minutter siden): Dagens lakk. HM Sin Purpleheart Pearl 😃 Så fine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. februar 2023 #896 Del Skrevet 13. februar 2023 Fjollefyr skrev (5 timer siden): Dagens lakk. HM Sin Purpleheart Pearl 😃 Så utrolig fine negler 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 13. februar 2023 #897 Del Skrevet 13. februar 2023 Motelvibes skrev (4 timer siden): Så fine! Mardina skrev (8 minutter siden): Så utrolig fine negler 😍 Motelvibes skrev (4 timer siden): Så fine! Tusen takk 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 14. februar 2023 #898 Del Skrevet 14. februar 2023 Fjollefyr skrev (11 timer siden): Dagens lakk. HM Sin Purpleheart Pearl 😃 Råfin 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. februar 2023 Forfatter #899 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Da har jeg fått melding fra UPS om at Tollvesenet vil ta kontroll på min pakke fra Holo Taco, så jeg må sende betalingsbekreftelse(?) samt handelsfaktura(?) på oppgitte epost. Så det går da fremover ... ... inntil jeg ser på Bring at 'Sendingen er tilbakekalt av sender' HÆ?? Jeg ser det an, og sender epost til UPS ... Fortsettelse følger. Endret 15. februar 2023 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #900 Del Skrevet 15. februar 2023 Zenobia skrev (3 timer siden): Da har jeg fått melding fra UPS om at Tollvesenet vil ta kontroll på min pakke fra Holo Taco, så jeg må sende betalingsbekreftelse(?) samt handelsfaktura(?) på oppgitte epost. Så det går da fremover ... ... inntil jeg ser på Bring at 'Sendingen er tilbakekalt av sender' HÆ?? Jeg ser det an, og sender epost til UPS ... Fortsettelse følger. What! Så rart, jeg har bestilt to ganger og aldri opplevd noe sånt! Anbefaler å ta kontakt med HT kundeservice Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå