Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Hei,

Det er så mange flinke her, og jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med gave til niesen min (10 år). Hun ønsker seg sminke i julegave, og jeg vil gjerne kjøpe litt diverse utstyr slik at hun kan slå seg løs på neglene sine. Jeg vil gjerne kjøpe klistremerker, steiner og alt sånn som er litt mer enn bare neglelakk, dvs. ting som ligger under fanen "Dekor" her: https://www.neglemakeriet.no/butikk/dekor

Spørsmålet mitt er hva som trengs av grunnleggende utstyr for å kunne bruke dekoren? Trenger man lim? En spesiell form for neglelakk? Kan det settes på vanlig neglelakk? Osv., Osv.

Jeg blir veldig takknemlig for litt hjelp angående dette!  Og hvis dere har noen tanker om hva som passer best for en ung jente (mtp. vanskelighetsgrad), blir jeg selvsagt glad for tips om det også.

Anonymkode: 36963...4bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei,

Det er så mange flinke her, og jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med gave til niesen min (10 år). Hun ønsker seg sminke i julegave, og jeg vil gjerne kjøpe litt diverse utstyr slik at hun kan slå seg løs på neglene sine. Jeg vil gjerne kjøpe klistremerker, steiner og alt sånn som er litt mer enn bare neglelakk, dvs. ting som ligger under fanen "Dekor" her: https://www.neglemakeriet.no/butikk/dekor

Spørsmålet mitt er hva som trengs av grunnleggende utstyr for å kunne bruke dekoren? Trenger man lim? En spesiell form for neglelakk? Kan det settes på vanlig neglelakk? Osv., Osv.

Jeg blir veldig takknemlig for litt hjelp angående dette!  Og hvis dere har noen tanker om hva som passer best for en ung jente (mtp. vanskelighetsgrad), blir jeg selvsagt glad for tips om det også.

Jeg kan ikke noe om steiner dessverre.

Klistremerker settes på vanlig negllakk, og bør ha en top coat over (anbefaler Seche vite eller Essie gel setter). Hun trenger en god pinsett til å ta av klistremerkene av arket med. Stripeteip er kult, den kan brukes sånn den er (klipp biter og bruk som klistremerke), eller til å lage design (f.eks. Hvit lakk, legg et mønster av stripeteip, ha blå lakk over, fjerne teipen umiddelbart. Da får du mønsteret med hvite striper). 

Anonymkode: 550ab...20b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ikke noe om steiner dessverre.

Klistremerker settes på vanlig negllakk, og bør ha en top coat over (anbefaler Seche vite eller Essie gel setter). Hun trenger en god pinsett til å ta av klistremerkene av arket med. Stripeteip er kult, den kan brukes sånn den er (klipp biter og bruk som klistremerke), eller til å lage design (f.eks. Hvit lakk, legg et mønster av stripeteip, ha blå lakk over, fjerne teipen umiddelbart. Da får du mønsteret med hvite striper). 

Tusen takk! Jeg føler meg allerede mye klokere. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på en billig gel lakk fra HM. Det var veldig vanskelig å vurdere fargen, og jeg trodde den skulle være litt mer «julerød», men men, helt grei farge. Spent på hvor lenge den holder.

-Milla

E2B13885-8C9A-4A2C-9700-4E2E114F8427.jpeg

Anonymkode: aacc1...7f7

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sapphire love av Lollipolish 

Snapchat-334152760.jpg

Anonymkode: 67daf...ecd

Wow!!!! Det var utrolig lekkert 🌌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

China Glaze Ruby Pumps

20221209_191142.jpg

Anonymkode: b2d4b...415

Kjempefin!!! Skulle ønske jeg hadde lange nok negler til å bruke mørke farger. Synes det ser rart ut på mine korte. Men får lyst til å prøve… 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 minutter siden):

Kjempefin!!! Skulle ønske jeg hadde lange nok negler til å bruke mørke farger. Synes det ser rart ut på mine korte. Men får lyst til å prøve… 

Mørke farger på korte negler er jo kjempetøft! Go for it!

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mørke farger på korte negler er jo kjempetøft! Go for it!

Enig! Ser oftest langt bedre ut med mørke farger på korte negler enn lange. Lange negler og lyse farger derimot 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 10.12.2022 den 12.50):

Mørke farger på korte negler funker kjempebra👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 10.12.2022 den 12.50):

Du!

Mørkerøde negler feks.er driitfint på korte negler!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (4 timer siden):

Du!

Mørkerøde negler feks.er driitfint på korte negler!

Jeg skal lakke dem i kveld eller i morgen - så da får vi se da 😃

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden):

Jeg skal lakke dem i kveld eller i morgen - så da får vi se da 😃

Jaaa med bildeeee🤗🤗

P.s.jeg har superkorte negler nå,for jeg måtte klippe de helt ned for litt siden..og de er mørkerøde🤗🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (38 minutter siden):

Jaaa med bildeeee🤗🤗

P.s.jeg har superkorte negler nå,for jeg måtte klippe de helt ned for litt siden..og de er mørkerøde🤗🤗

Det verste er at jeg har så små negler at jeg synes det er vanskelig å «treffe» og få det pent 😂 derfor jeg ofte tyr til lyse farger, det synes ikke så godt at jeg søler 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Opi - got the blues for red

20221212_094721.jpg

Anonymkode: 67daf...ecd

Lekkert! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har prøvd  W7 Nailpolish 78 Fuchsia?, selges hos luxplus for 19,95 det er ganske billig.

1218717121_Screenshot-13_12008.png.17962fb8f425a295ff9b55f4704ba0e8.png

Anonymkode: 9f887...852

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,er ekstremt skjelven på hånden om dagen..og siden neglene er helt nedklippet,er de som de er..

Isadora gel nail Laquer, fargen 267 HAUTE HIPPIE.

Snapchat-1144588929.jpg

Snapchat-1040537575.jpg

Endret av flusa
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...