Nailpolish4life Skrevet 5. oktober 2022 #501 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så du har lakket neglene to ganger bare i dag?! Anonymkode: 5b66d...aec Endret 5. oktober 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #502 Del Skrevet 5. oktober 2022 2 minutter siden, Nailpolish4life said: Laster opp bilder ifra forskjellige stunder Forskjellige bilder av forskjellige kvinner også. Anonymkode: d6f95...f02 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #503 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er mine i dag. Trodde den med glitter skulle være mindre gjennomsiktig, men men, ble ok likevel… noen som vet om noen glitterlakker som er mindre gjennomsiktig? Anonymkode: aacc1...7f7 Jeg legger glitterlakk med svamp! Da får man ordentlig godt dekke. Denne er glitter fra HM, lagt på med svamp: Jeg legger flytende lateks rundt (kjøpt på Neglemakeriet). Børster lakken på svampen, og «stempler» svampen på neglen et par ganger. Gjenta til jeg får så mye coverage jeg vil ha svampen absorberer den gjennomsiktige negllakken så det er kun glitteret som blir flyttet til neglen. Bør ha en top coat. Anonymkode: 550ab...20b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #504 Del Skrevet 5. oktober 2022 flusa skrev (2 timer siden): Så fine! Tusen takk❤️ Anonymkode: aacc1...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #505 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg legger glitterlakk med svamp! Da får man ordentlig godt dekke. Denne er glitter fra HM, lagt på med svamp: Jeg legger flytende lateks rundt (kjøpt på Neglemakeriet). Børster lakken på svampen, og «stempler» svampen på neglen et par ganger. Gjenta til jeg får så mye coverage jeg vil ha svampen absorberer den gjennomsiktige negllakken så det er kun glitteret som blir flyttet til neglen. Bør ha en top coat. Anonymkode: 550ab...20b Oj, Tusen takk for tips! De var superfine❤️ Bruker du bare vanlig svamp? Tar du neglelakkfjerner på den etterpå? Anonymkode: aacc1...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #506 Del Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Oj, Tusen takk for tips! De var superfine❤️ Bruker du bare vanlig svamp? Tar du neglelakkfjerner på den etterpå? Anonymkode: aacc1...7f7 Jeg bruker sminkesvamper sånne trekantede billige jeg kjøper på Normal. Klipper bare av den biten som det er negllakk på og kaster, og bruker resten av svampen senere. Søk på YouTube «how to put on glitter polish” 😊 Jeg har også gjerne ett lag med vanlig negllakk under, sånn at det synes enda mindre om det er noen «hull» Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 5. oktober 2022 #507 Del Skrevet 5. oktober 2022 On 9/25/2022 at 7:37 PM, AnonymBruker said: Jeg har prøvd meg noen ganger med gradient i det siste, men det blir ikke bra, lurer på om det er noe feil med svampene jeg bruker? Har sett masse tutorials og gjør alt riktig, men det blir knapt farge. Har prøvd med både Essie, Isadora og HM-lakkene mine. Men samme resultat med alle. I dag tenker jeg det blir høstfarger, akkurat tatt av pride-neglene (var pride her forrige uke) Anonymkode: 550ab...20b Jeg vet ikke om dette er fasiten, for jeg har bare prøvd det en gang... Men om du ikke har et lag med farge først, så prøv det. Da jeg prøvde svampen rett på basecoaten kom det ingen farge fra den ene lakken (Makeup Mekka), og den andre var nesten gjennomsiktig på neglen (Essie). Men med en gang jeg hadde ett lag med våt fargelakk på neglen så gikk det fint. Svampene jeg bruker er de trekantede sminkesvampene som kommer i flerpakk på Normal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #508 Del Skrevet 5. oktober 2022 noragrets skrev (9 minutter siden): Jeg vet ikke om dette er fasiten, for jeg har bare prøvd det en gang... Men om du ikke har et lag med farge først, så prøv det. Da jeg prøvde svampen rett på basecoaten kom det ingen farge fra den ene lakken (Makeup Mekka), og den andre var nesten gjennomsiktig på neglen (Essie). Men med en gang jeg hadde ett lag med våt fargelakk på neglen så gikk det fint. Svampene jeg bruker er de trekantede sminkesvampene som kommer i flerpakk på Normal. Ja jeg har alltid farge under, den lyseste av fargene jeg bruker i gradienten Samme svampene jeg bruker, så merkelig. Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. oktober 2022 #509 Del Skrevet 7. oktober 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. oktober 2022 #510 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Ikke særlig pent lakket,og begynt å flasse av etter 2 dager. Men elsker fargen🥰 Skal fikse de senere idag,med samme lakk. Men tar 2-3 strøk istedenfor 1. Endret 8. oktober 2022 av flusa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #511 Del Skrevet 8. oktober 2022 Det var en fin farge, flusa! Jeg synes dessverre svært få lakker holder med ett lag. Jeg vil helst fjerne negllakk så sjeldent som mulig, så jeg bruker som regel baselakk og top coat for å få fargen til å vare lengst mulig. Anonymkode: 550ab...20b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. oktober 2022 #512 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var en fin farge, flusa! Jeg synes dessverre svært få lakker holder med ett lag. Jeg vil helst fjerne negllakk så sjeldent som mulig, så jeg bruker som regel baselakk og top coat for å få fargen til å vare lengst mulig. Anonymkode: 550ab...20b Ja,jeg pleier ta 2-3 strøk med lakk,så ett strøk med seche vite oppå for å hurtigtørke lakke og for å få den til å holde lenger🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 9. oktober 2022 #513 Del Skrevet 9. oktober 2022 flusa skrev (23 timer siden): Ikke særlig pent lakket,og begynt å flasse av etter 2 dager. Men elsker fargen🥰 Skal fikse de senere idag,med samme lakk. Men tar 2-3 strøk istedenfor 1. Wicked fra essie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. oktober 2022 #514 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) prøver å få lagt inn bilde, men det var ikke så lett. Endret 9. oktober 2022 av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. oktober 2022 #515 Del Skrevet 9. oktober 2022 Kaneel skrev (24 minutter siden): Wicked fra essie? Nei, isadora. Husker ikke fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. oktober 2022 #516 Del Skrevet 9. oktober 2022 Vises bildet nå da tro? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 9. oktober 2022 #517 Del Skrevet 9. oktober 2022 Mardina skrev (12 minutter siden): Vises bildet nå da tro? Shit hva heter den?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 9. oktober 2022 #518 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) ^^Belle^^ skrev (På 10.3.2020 den 7.47): @alli634: problemet er nok at du har for mye fettrester på neglene før påføring. Kjøp en flaske med alkohol på Biltema eller lignende, det fungerer utmerket til å rense negler. Her er mine tørre hender for dagen , med helt vanlig lakk: Endret 9. oktober 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 9. oktober 2022 #519 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) flusa skrev (På 28.9.2022 den 18.08): Endret 9. oktober 2022 av Nailpolish4life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #520 Del Skrevet 9. oktober 2022 Nailpolish4life skrev (4 minutter siden): Shit hva heter den?. Dette blir nesten spam, med samme kommentar til alle. Er du en bot? Spambot? Anonymkode: 5b66d...aec 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå